G413 carbon-tangentbord, rival 310-mus, cloud II-headset

Permalänk
Medlem

G413 carbon-tangentbord, rival 310-mus, cloud II-headset

Jag byter till trådlöst och därför ska följande bort. Allt köptes nytt vår 2019.

Logitech g413 carbon tangentbord, 300 kr.

Steelseries Rival 310 (inklusive razer-matta om 45x45cm om man vill), 250 kr.

HyperX Cloud II, 350 kr.

Allt för 750 kr.

Kan skickas mot fraktkostnad, annars hämtas grejerna i Västerås.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersknyffel

Jag klipper det för 750kr + frakt, skicka ett pm om det blir av så löser vi resten där

Permalänk
Hedersknyffel

Halloj!
Jag har haft häcken full det sista men öppnade upp paketet igår och allt ser bra ut men du råkar inte ha kabeln till headset liggandes kvar där hemma? Den enda kabeln som var med var den som satt i headsetet men det ska finnas en liten platta med ett par knappar för volym, mute etc också som hade varit trevlig att ha så att det går att använda som det är tänkt

Permalänk
Hedersknyffel
Permalänk
Medlem
Skrivet av Freemax:

Halloj!
Jag har haft häcken full det sista men öppnade upp paketet igår och allt ser bra ut men du råkar inte ha kabeln till headset liggandes kvar där hemma? Den enda kabeln som var med var den som satt i headsetet men det ska finnas en liten platta med ett par knappar för volym, mute etc också som hade varit trevlig att ha så att det går att använda som det är tänkt

Hej! Fint att det såg bra ut. Tyvärr känner jag inte till att jag ens skulle ha haft en sån platta, så det är ingenting som finns här. 😔