PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Tack, sjukt, ser inte de även fast jag är inloggad fast ser det via länkarna, tack!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Ser bara Standard och Digital som tidigare varit där..?

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

edit: äsch, för slö

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Tack, sjukt, ser inte de även fast jag är inloggad fast ser det via länkarna, tack!

Sök på artikelnummer så får du upp det funka för mig

Permalänk
Medlem

Då kanske det betyder ändå, att vi får se en relativt stor restock hos flertalet ÅF som det pratats om senaste veckan.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Tack för länkarna!

Permalänk
Skrivet av fue:

Då kanske det betyder ändå, att vi får se en relativt stor restock hos flertalet ÅF som det pratats om senaste veckan.

Man kan hoppas, håller tummarna på att många här får tag i en!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jurstudentist:

Man kan hoppas, håller tummarna på att många här får tag i en!

När tror ni att leveransen kommer då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil02:

När tror ni att leveransen kommer då?

Allt från imorgon till nästa vecka förslagsvis tisdag.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Ginza 22/9

Fick en update imorse om att min order är bekräftad men att det är ej fastställt leverans datum.

Någon annan här som la en order hos Ginza igår som fått samma eller något annat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jurstudentist:

Fick en update imorse om att min order är bekräftad men att det är ej fastställt leverans datum.

Någon annan här som la en order hos Ginza igår som fått samma eller något annat?

Bara inte de gör en fuling och släpper upp så man kan boka motsvarande att de inte ens fått någon bekräftelse på inkommande order från leverantören.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av silenthill:

😱 får man fråga varför

Kom fram till att jag inte ser några spel till PS5 som jag vill spela i dagsläget. Har en ps4 pro som låter som ett jetplan men inte värt 6000 för att spela ps4-spel tyst.

Permalänk
Medlem

Någon som vill skicka Amazon.se länk de använder till Distill? Har ej fått det att funka ännu p.g.a. att startsidan är en j*vla handkontroll..

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Kom fram till att jag inte ser några spel till PS5 som jag vill spela i dagsläget. Har en ps4 pro som låter som ett jetplan men inte värt 6000 för att spela ps4-spel tyst.

Håller helt och hållet med dig, därav sålde jag mitt. Hade jag 5-6k att bara slänga ut hade jag behållit det men valde att lägga pengarna/spara till annat. Personligen tycker jag inte alls det är värt med PS5 över PS4 PRO just nu, av egen erfarenhet då jag ägt båda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Kom fram till att jag inte ser några spel till PS5 som jag vill spela i dagsläget. Har en ps4 pro som låter som ett jetplan men inte värt 6000 för att spela ps4-spel tyst.

Amen, hade inte Ps4 konsollerna varit så förhållandevis dyra fortfarande hade det varit tvek på en PS5. Men som det är är det inte alls värt att punga ut med minst 3000 för att köpa förra generationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Amen, hade inte Ps4 konsollerna varit så förhållandevis dyra fortfarande hade det varit tvek på en PS5. Men som det är är det inte alls värt att punga ut med minst 3000 för att köpa förra generationen.

Man kan nog få tag på ett begagnat PS4 för en liten peng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Allt från imorgon till nästa vecka förslagsvis tisdag.

Vänta har de släppt ps5 på netonnet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Vänta har de släppt ps5 på netonnet?

Nya bundles har lagts upp:

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Så det känns som det är något på gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Huttius:

Någon som vill skicka Amazon.se länk de använder till Distill? Har ej fått det att funka ännu p.g.a. att startsidan är en j*vla handkontroll..

när du kommer till handkontroll sidan kan du trycka på den och sen trycka konsol nere bland rutorna. De visar rutor med val av ps5 produkter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Huttius:

Någon som vill skicka Amazon.se länk de använder till Distill? Har ej fått det att funka ännu p.g.a. att startsidan är en j*vla handkontroll..

https://www.amazon.se/PlayStation-9395003-5-konsol/dp/B08H95Y...

there ya go

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Legend, many thanks

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett fet drop imorrn!

Permalänk
Medlem

Står boka och hämta i butik på elgiganten? Kanske inte är något. Man kan inte klicka på det dock

Permalänk
Medlem

Enligt MM så skall man hålla utkik imorgon, så det verkar ändå vara som om det kommer en stor drop till Sverige inom veckan. USA, och UK, har fått sina stora drops denna vecka också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Enligt MM så skall man hålla utkik imorgon, så det verkar ändå vara som om det kommer en stor drop till Sverige inom veckan. USA, och UK, har fått sina stora drops denna vecka också.

Nu får man upp förhoppningarna. Imorn får man väl veta att ens webhallenbokning kommer i november😅

Permalänk

Måste man pröjsa direkt om man åker och bokar how webhallen?

Permalänk
Skrivet av jonken123:

Måste man pröjsa direkt om man åker och bokar how webhallen?

Nej, inte en spänn 👍

Permalänk
Skrivet av jonken123:

Måste man pröjsa direkt om man åker och bokar how webhallen?

Nej du behöver inte betala något 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Enligt MM så skall man hålla utkik imorgon, så det verkar ändå vara som om det kommer en stor drop till Sverige inom veckan. USA, och UK, har fått sina stora drops denna vecka också.

Sa de det eller?

Permalänk
Medlem

MM Tyskland hade restock idag. Försvann fort. Så finns en sanning i detta kanske.

I nästan samma bundles som netonet har lagt https://www.mediamarkt.de/de/product/_sony-ps5-ghost-of-tsush...

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av fue:

MM Tyskland hade restock idag. Försvann fort. Så finns en sanning i detta kanske.

I nästan samma bundles som netonet har lagt https://www.mediamarkt.de/de/product/_sony-ps5-ghost-of-tsush...

Ja hoppas alla har rätt, men det kommer väll bara gå att boka i butiken på MM eller ska man sitta som en tok på massa olika sidor imorgon