Permalänk
Medlem

DDR5 - Kingston

Har två Kingston DDR5 kit över. Enbart testade lite snabbt, kvitto och garanti från Netonnet.
Ett 4800 och ett 5200, ni vet säkert vilka det är.

Priset är fast, det jag betalade plus 140 kr för försäkrad frakt med PostNord.
4800 kittet: 3600kr
5200 kittet: 3700kr

Gissar att de kommer gå rätt snabbt, så första kommentaren för respektive kit får det. PM räknas ej, så det blir öppet för alla inblandade.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

5200 kittet men inväntar ett annat PM innan om det är okej?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Intresserad av 4800

Visa signatur

i5-12600K | Z690

Permalänk
Medlem

Anmäler mig som första reserv om någon av de första drar sig ur av någon anledning.

Permalänk

Andra reserv, på något av kitten. //Strikehard

Permalänk

(Helst 5200 Obvs)

Permalänk
Medlem

jag är intresserad att köpa!

Permalänk

Intresserad av 5200

Permalänk
Medlem

5200 kittet, men givetvis är jag lika sen som alltid så lönlöst 😅

Permalänk
Medlem

Jag tror att alla rusar till en sådan här annons oavsett om de behöver minnen eller inte. På blocket har de ju gått för nästan det tredubbla, och vem vill inte tjäna en hacka.

Jag har kan styrka med kvitton och bilder att jag har väntat sedan september med min build, och att minnena är det enda som saknas. Ligger just nu ute med ca 10 tkr på beställningar i hopp om att någon butik inte ska avbryta ordern eller meddela att de kan leverera först i mars, inkl en till Storbritannien. Börjar känna mig desperat.

Jag har ett GeForce RTX 3060 Ti OC att bli av med om det kan vara intressant också.

Jag är nog inte ensam om att börja känna mig lite desperat, men hoppas att mitt intresse kan vara besvarat trots att jag såg annonsen nu först efter två timmar.

Visa signatur

Intel Core i9-12900k | Asus ROG Strix Geforce RTX 3070 OC | G.Skill Trident DDR5-6000 CL36 BK RGB | Seagate Firecuda 530 | NZXT H510 Elite white, 4x Lian Li SL120/140 fans | NZXT Kraken X63 – all RGB set to static white

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

5200 kittet men inväntar ett annat PM innan om det är okej?

Skrivet av GrisKarln:

Intresserad av 4800

5200 sålt till andra94
GrisKarln får gärna höra av sig via PM för det andra kittet.

Permalänk
Skrivet av Rauf:

5200 sålt till andra94
GrisKarln får gärna höra av sig via PM för det andra kittet.

Skickade ett PM.

Visa signatur

i5-12600K | Z690

Permalänk
Skrivet av ErwinHun:

Jag tror att alla rusar till en sådan här annons oavsett om de behöver minnen eller inte. På blocket har de ju gått för nästan det tredubbla, och vem vill inte tjäna en hacka.

Jag har kan styrka med kvitton och bilder att jag har väntat sedan september med min build, och att minnena är det enda som saknas. Ligger just nu ute med ca 10 tkr på beställningar i hopp om att någon butik inte ska avbryta ordern eller meddela att de kan leverera först i mars, inkl en till Storbritannien. Börjar känna mig desperat.

Jag har ett GeForce RTX 3060 Ti OC att bli av med om det kan vara intressant också.

Jag är nog inte ensam om att börja känna mig lite desperat, men hoppas att mitt intresse kan vara besvarat trots att jag såg annonsen nu först efter två timmar.

Typiskt! Samma här. Tänkte nu är det dags att uppgradera mitt system med i7-4790k till dagens alder lake. Men icke sa nicke. Det ända som är kvar är dem löjligt svåra att få tag i minnena, DDR5. Hade man lyckats få tag, det hade varit dröm.

Permalänk
Medlem

Båda sålda, tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av iBooOfSweden:

Typiskt! Samma här. Tänkte nu är det dags att uppgradera mitt system med i7-4790k till dagens alder lake. Men icke sa nicke. Det ända som är kvar är dem löjligt svåra att få tag i minnena, DDR5. Hade man lyckats få tag, det hade varit dröm.

Haha, jag försöker också uppgradera från en 4790K till en alder lake. Alla delarna ligger i en hög, men inget går ju att använda förrän man får tag på minnen.

Har beställt minnen hur många gånger som helst från siter som tar pengarna, låter det gå några dagar, sedan avbryter ordern eller ger ett datum någon gång nära universums värmedöd. Sen tar det någon dag till innan man får in pengarna på kontot och kan försöka igen...

Nu alldeles nyss försökte jag beställa från en brittisk sida som tog pengarna i steget mellan "order" och "delivery options", bara det att de på leveranssidan meddelar att de inte levererar till Sverige. Oklart när de återbetalar dom pengarna... 😅

Visa signatur

Intel Core i9-12900k | Asus ROG Strix Geforce RTX 3070 OC | G.Skill Trident DDR5-6000 CL36 BK RGB | Seagate Firecuda 530 | NZXT H510 Elite white, 4x Lian Li SL120/140 fans | NZXT Kraken X63 – all RGB set to static white