i7 6700k + kylare, Z170, 32GB DDR4

Permalänk

i7 6700k + kylare, Z170, 32GB DDR4

Hej,
Jag har precis uppgraderat min dator och har ingen användning för två. Säljer därför lite utbytta delar. I detta paket ingår:

CPU: Intel i7 6700k
Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming, Rev 1.04
RAM: 2x16GB Corsair Vengeance LPX DDR4
Kylare: Be Quiet! Pure rock (?). I stort sätt nyskick. Noterade dock att "gummiringarna" (se bild) har blivit sköra och börjar gå sönder. Kan vara bra att byta dem.

Har kvar originalkartong till RAM, tror ej det finns kvar till CPU/moderkort/kylare.

Hämtas helst i Skövde, men kan skickas (köpare står för frakt). Ser då till att emballera ordentligt, + antistat runt moderkortet med monterad cpu.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr Hämtar i Skövde
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

400kr för ram

Permalänk
Nytt bud: 1 800 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 900 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Hej,
Jag har precis uppgraderat min dator och har ingen användning för två. Säljer därför lite utbytta delar. I detta paket ingår:

CPU: Intel i7 6700k
Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming, Rev 1.04
RAM: 2x16GB Corsair Vengeance LPX DDR4
Kylare: Be Quiet! Pure rock (?). I stort sätt nyskick. Noterade dock att "gummiringarna" (se bild) har blivit sköra och börjar gå sönder. Kan vara bra att byta dem.

Har kvar originalkartong till RAM, tror ej det finns kvar till CPU/moderkort/kylare.

Hämtas helst i Skövde, men kan skickas (köpare står för frakt). Ser då till att emballera ordentligt, + antistat runt moderkortet med monterad cpu.

Läs hela annonsen här

När har du tänkt avsluta budgivningen?

Permalänk
Skrivet av [Qvist]:

När har du tänkt avsluta budgivningen?

God morgon
Första tanken var att låta annonsen ligga i en vecka. Men det är inte satt i sten. Har du nån datum när delarna senast behövs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

God morgon
Första tanken var att låta annonsen ligga i en vecka. Men det är inte satt i sten. Har du nån datum när delarna senast behövs?

Okej, så snart som möjligt. Om du vill ha budgivning så länge så finns det ju risk för att man hittar något annat.

Permalänk
Skrivet av [Qvist]:

Okej, så snart som möjligt. Om du vill ha budgivning så länge så finns det ju risk för att man hittar något annat.

Då gör vi såhär.
Låter budgivning ligga uppe till jag slutar idag (ca 20:10). Det är ditt såvida ingen annan som hämtar i Skövde budar över till dess

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 150 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 2 300 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Leonki:

2 300 kr Plus frakt

Hej,
Ber om ursäkt glömde uppdatera i annonsen. Kontaktade ledande budet efter jobbet idag (hämtas imorgon kväll). Återkommer om han ångrar sig. Annars stänger jag annonsen när affären är avslutad.

Permalänk

Annonsen är avslutad