Permalänk
Medlem

Ghost S1 Mk2

Tjena,

Säljer min Ghost pga nytt chassiköp. Ingår en stor och en medium tophat som gör att man kan utöka för fler hårddiskar och vattenkylning. Behöver knappast förklara för er, men det är ett väldigt kompakt och smidigt chassi. Man kan bygga på en massa olika sätt tack vare den smarta konstruktionen som dessutom är REJÄL!

Det är en gänginsats som är lite gängpaj där jag ersatt originalskruven med annan chassiskruv. Det är en sådan liten detalj och så pass lättfixat (om man vill) att det nästan inte är värt att nämna, men ifall att. Denna sitter dessutom innuti chassit. Förutom det så är den i nyskick! Alla originaltillbehör får du även med!

Chassit är av en snygg militärgrön (Pangea) och tophatsen är svarta (Ash). Mycket fin kombination!

OBS! Frakten står du för själv. Alternativt möts vi upp i Stockholm.

Med vänlig hälsning

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem

@Porraz

Tar du ett bud på 800kr och mötas i Stockholm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazok:

@Porraz

Tar du ett bud på 800kr och mötas i Stockholm?

Tyvärr, 1000 är det absolut lägsta jag kan tänka mig, om ens det.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB