Nätverkskabel 10 meter vit Cat 6 (många)

Permalänk
Medlem

Nätverkskabel 10 meter vit Cat 6 (många)

Hej på er!

Jag har ett gäng, typ över 25 stycken, 10 meters nätverkskablar (cat 6, vita, oskärmade) - alla är helt nya.

Nya kostar motsvarande 220 SEK på Kjell & CO. (Inte vad jag har betalat dock). Går säkert att hitta billigare än så om man letar runt dock. Tja, ni vet ju sådant.

Nåväl, skicka ett PM om ni har några behov.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

Jag tar en 10m för 39kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Du har inga flat?

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk

Kan ta en 10m för 39kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Kan man köpa tre för 100 kr? Kan hämta.

Permalänk
Medlem

@trebrecks, PM!
@ottomanslap, tyvärr inte.
@OozySHADOW, PM!
@atar0611, PM!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna två fraktade om du har kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av M194768:

Jag tar gärna två fraktade om du har kvar

PM!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

Tar gärna 1st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claesgoeran:

Tar gärna 1st

PM!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Då frakten äter upp så mycket så tänker jag att jag erbjuder 3 stycken för 100 SEK + frakt. Låter annonsen vara uppe ett tag till då jag har några kvar.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Tar gärna 3! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Binnberg:

Tar gärna 3! 😊

PM!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Finns det kvar några kablar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warhole:

Finns det kvar några kablar?

PM!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Några kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Några kvar?

PM!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Nu har jag ett läckert erbjudande! Jag har ett 10-pack med 10 meterskablar kvar. Jag slumpar iväg det för 275 SEK + frakt. Jag har ytterligare 3 stycken. Så, det som återstår är:

- Ett tio-pack för 275 SEK + frakt
- Ett tre-pack för 100 SEK + frakt

PM om det finns intresse.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Tar 10 packet

Permalänk
Medlem

Hittade även ett paket med oöppnade vita cat 6 1 meters-kablar, tio stycken närmare bestämt. Så det som återstår är:

- Ett tre-pack med 10 meters för 100 SEK + frakt
- Ett tio-pack med 1 meters för 100 SEK + frakt

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.