Permalänk
Medlem

Köpråd skrivbord

Hej!

Jag har precis flyttat in i en ny lägenhet och försöker planera kontorsrummet. Problemet är att det är svårt att hitta en skrivsbordslösning som jag kommer bli helt nöjd med utifrån mina preferenser, då jag inte är särskilt förtjust i ikeas design eller val av mått (framför allt djupet). Jag söker skrivbord med längd 160cm + och 60cm i djup, vilket är svårt att hitta. Här på sweclockers har man sett ett stort antal snygga kontorslösningar och därför vänder jag er till. Vilka alternativ finns gällande skrivsbordsskivor utöver de stora möbelbutikerna? Har ni några bra tips?

Tack på förhand!
Gustaf

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | 32GB Corsair @3600Mhz CL18 | Gigabyte X570 Auros Elite | Samsung 970 EVO Plus 500GB | AMD Radeon RX 6800 XT 16GB | Noctua NH-U12A

Permalänk
Medlem

Köp en skiva från valfri byggbutik och separata ben till det. De brukar kunna kapa skivan i exakt den storlek du önskar.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk

Gå till Bauhaus o kolla om du vill ha nån skiva från dom, e du medlem så kapar dom gratis till dig, gratis att vara/bli medlem
Använder 2st ekskivor (ca 3.5m) till bord som jag har fått kapat hos Svågertorp

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Köp en skiva från valfri byggbutik och separata ben till det. De brukar kunna kapa skivan i exakt den storlek du önskar.

Skrivet av Rubberduckrof:

Gå till Bauhaus o kolla om du vill ha nån skiva från dom, e du medlem så kapar dom gratis till dig, gratis att vara/bli medlem
Har använder 2st ekskivor (ca 3.5m) till bord som jag har fått kapat hos Svågertorp

Oh, kollar det omgående. Tack!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | 32GB Corsair @3600Mhz CL18 | Gigabyte X570 Auros Elite | Samsung 970 EVO Plus 500GB | AMD Radeon RX 6800 XT 16GB | Noctua NH-U12A