Permalänk
Medlem

Denon/Dali

Hej medlemmar, vi gör ett nytt försök att bli av med hembion då den inte brukats på minst 3 eller om det är 4 år.
Just nu ligger allt i förrådet nedpackat (förutom Sub och Reciver då de saknar förpackning) och där har de gjort sig hemmavid i 3 års tid.

Vi har inte plats och jag kan inte på något vis övertala mig själv eller frun att behålla det.

Trots sin storlek så spelar detta på bra och visst går det ordna provlyssning innan köp, observera att detta är enbart HÄMTNING som gäller samt betalning via SWISH öga mot öga efter att man blivit häpnad av det mäktiga ljudet.

OBS! Jag har för mig att WiFi-kortet är knasigt, ibland fungerar det och ibland inte.

Jag vill ha MINST 5000 svenska riksdaler i digital form och där börjar budgivningen, högtalarna är inte sönderspelade eller misshandlat på något vis, det är nästintill i nyskick.

Se listan i vad som ingår, och jag tror att det även finns kablar till förbannelse om det önskas följa med.

Ställ era frågor så det blir samlat i tråden är ni snälla.

Mvh Mathias

https://www.prisjakt.nu/list/ljud--l2623616

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

din länk leder till "404 - Sidan finns inte
Sidan kunde inte hittas"
så du lär behöva specificera vad det faktiskt är som är till salu

Visa signatur

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt. Bertrand Russell

Permalänk
Skrivet av pjäxa:

din länk leder till "404 - Sidan finns inte
Sidan kunde inte hittas"
så du lär behöva specificera vad det faktiskt är som är till salu

Länken fungerar för mig

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast
AMD Radeon RX 7900 XTX, LG 34'' UltraGear 34GN850P QHD Curved
XONAR U7
LIAN LI D600, Moddat, 2 x 420mm ALPHACOOL 60 mm radiatorer
QPAD MK-85, RAZER Basilisk mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av pjäxa:

din länk leder till "404 - Sidan finns inte
Sidan kunde inte hittas"
så du lär behöva specificera vad det faktiskt är som är till salu

Funkar för mig (tm)? 😃

Permalänk
Medlem

ok det funkar för mig också om jag kollade från tfn, från dator på jobbet ledde det till Classic för jag troligtvis valt det då "nya prisjakt" är lika trevlig som att kliva i hundbajs.

Visa signatur

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt. Bertrand Russell

Permalänk
Medlem

Tack för påpekandet, det nya eller gamla prisjakt vet jag inget om men det ska funka som sagt.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.