Steam deck 64gb i kanon skick med garanti kvar!

Permalänk
Medlem

Steam deck 64gb i kanon skick med garanti kvar!

Tjena!

Säljer min underbara Steam deck 64gb då jag tänkt testa den nya "Asus Rog ally"(går utmärkt att köpa till ett SD kort för mer lagring har själv ett 512gb som jag dock tänkte spara till Asusen)

Steam decken har fungerat kanon och är i absolut toppskick. Den är inköpt 29 augusti 2022 så garanti finns fortfarande kvar!

Har tänkt mig 4000 kr för denna vid snabb och seriös affär vid budgivning så kommer jag inte att acceptera bud under 3700 då avbokar jag hellre Asusen och behåller min Steam deck.

Hämtas strax utanför Malmö, kan ev skicka steam decken vid förskottsbetalning + frakt. Har gjort många affärer här hos Sweclockers så många goda referenser finns. Men kommer att prioritera kunder som kan hämta steam decken direkt.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Officiell jultomte

Här tänkte man vara schysst och leta fram en sökesannons från igår/förrgår men den verkar vara borta. Sökte specifikt en 64gb. Han kanske ångrade sig eller hittade en
Lycka till med försäljningen

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Här tänkte man vara schysst och leta fram en sökesannons från igår/förrgår men den verkar vara borta. Sökte specifikt en 64gb. Han kanske ångrade sig eller hittade en
Lycka till med försäljningen

Menar du mig så hittade jag en, men tack för tanken!

Permalänk

Tar den för 4000 + frakt då jag i så fall behöver få den skickad.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |