Ser inte "hjärtat" vid nick på användare som kör utan Adblock

Permalänk
Medlem

Ser inte "hjärtat" vid nick på användare som kör utan Adblock

Har ni tagit bort hjärtat vid nicket om man kör utan adblocker och i så fall varför?
Kan inte längre se det på min profil eller på andras inlägg.

Fler som har samma problem?

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Försvann i samband med justeringar som följd av detta. Det står säkert i något inlägg, men jag orkar inte leta.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1668532-sweclockers-ve...

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av flukke:

Har ni tagit bort hjärtat vid nicket om man kör utan adblocker och i så fall varför?
Kan inte längre se det på min profil eller på andras inlägg.

Fler som har samma problem?

Den korta förklaringen är att annonsblockerarna är så smarta nu att det inte längre går att avgöra om man blockar annonser eller inte, vilket ledde till att funktionen blev missvisande och då beslutades des att plocka bort hjärtat.

Men, du kan få ett manuellt hjärta av mig <3 !

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Den korta förklaringen är att annonsblockerarna är så smarta nu att det inte längre går att avgöra om man blockar annonser eller inte, vilket ledde till att funktionen blev missvisande och då beslutades des att plocka bort hjärtat.

Men, du kan få ett manuellt hjärta av mig <3 !

Tack för svar och hjärtat <3

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Skrivet av Edin:

Den korta förklaringen är att annonsblockerarna är så smarta nu att det inte längre går att avgöra om man blockar annonser eller inte, vilket ledde till att funktionen blev missvisande och då beslutades des att plocka bort hjärtat.

Men, du kan få ett manuellt hjärta av mig <3 !

Varför satte ni inte bara hjärtat på alla? </3

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Varför satte ni inte bara hjärtat på alla? </3

Inte lika kul. Men alla som skriver här får ett ju.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com