bör man vänta till balck friday eller ej???

Permalänk

bör man vänta till balck friday eller ej???

ej har tittat efetr en ny pc ett tag nu och undrar om de är värt att vänta till blackfriday eller ej. jag har specifikt tittat på kompletts i180 epic gaming rgb med lite konfigueringar (uppgraderingar) den är just nu i grunden 15% rea vilket motsvarar typ 4000kr och därför undrar jag om de ens är värt att vänta elelr ej då jag misstänker att de kanske inte kommer bli mera senare under bfd. undrar äevn om de är en bra sida att köpa pc på, vet att dem är stor och tycker att de verkar som ett bra pris på just den datorn nu. någon som vet om dem brukar vara bra deals under black friday hos komplett och tycker ni man ska vänta eller ej. rabatten kommer gå ut innan black friday också

Permalänk
Medlem

Om just den datorn du har tittat på kommer reas ut är omöjligt att svara på.

Permalänk
Moderator
Moderator

Har du tittat på en specifik vara, och denna vara finns till ett förmånligt pris just nu (jag har inte kollat närmare, kan inte avgöra om så är fallet) tycker jag det är bättre att slå till nu. Black Friday/week/month/mellandagsrea innebär ingen generell kampanj på alla produkter, så är man inte flexibel eller har tur så är det inte alls säkert att det man siktat in sig på dyker upp på en senare kampanj.

Komplett kommer säkert ha erbjudanden på något eller några av sina system även då, men som sagt inte nödvändigtvis på det du kikar på just nu.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720