Missa inte FZ:s stora Årets spel-stream klockan 19:00!

Permalänk
Melding Plague

Missa inte FZ:s stora Årets spel-stream klockan 19:00!

Det är dags att runda av året och våra kollegor har tagit fram årets viktigaste lista för spelentusiaster och har startat massvis med auktioner för välgörenhet. Häng med!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tagga!

Permalänk
Medlem

"Samtliga pengar som auktionen genererar kommer gå oavkortat till välgörenhetsorganisationen."
Tar inte Tradera 10%?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blixa_Bargeld:

"Samtliga pengar som auktionen genererar kommer gå oavkortat till välgörenhetsorganisationen."
Tar inte Tradera 10%?

Jag vill ju gärna tro att Barncancerfonden fått en bättre deal och att påståendet stämmer, men det är en bra fråga.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Blixa_Bargeld:

"Samtliga pengar som auktionen genererar kommer gå oavkortat till välgörenhetsorganisationen."
Tar inte Tradera 10%?

Skrivet av evil penguin:

Jag vill ju gärna tro att Barncancerfonden fått en bättre deal och att påståendet stämmer, men det är en bra fråga.

I vanliga fall tar Tradera en del av kakan, men inte i detta fallet! Allt går oavkortat till Barncancerfonden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

I vanliga fall tar Tradera en del av kakan, men inte i detta fallet! Allt går oavkortat till Barncancerfonden.

Grymt! Lite extra creds åt Tradera då som ger bort sina vanliga 10%

Permalänk
Medlem

Skoj! Hoppar nog, FZ dog tyvärr lite när Jocke och Kalle slutade för min del.