Permalänk
Medlem

Pinna tester

Vore jättefint om ni kunde pinna tester och dylikt på förstasidan.

Jag missade nästan 4070 super testet för att det ligger ett par nyheter överst på förstasidan (jag surfar nästan uteslutet Sweclockers på mobilen).

Det är tråkigt om man missar grejer ni jobbat hårt p.g.a. dussin-nyheter.

Mvh.

Permalänk
Hedersmedlem

Vissa nyheter (och tester) brukar ju dras upp igen senare dock. Just nu ligger 4070S längst upp igen.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Själv skulle jag uppskatta att artiklarna, undantagslöst, placerades efter kronologiskt publiceringsdatum. Då skulle jag slippa "men se där en ny artikel!" bara för att strax efter sikta publiceringsdatumet och upptäcka att den enkom frontats fram för bättre exponering.
Samtidigt besöker jag ju sidan flera gånger per dag och förstår helt och hållet syftet med att fronta artiklarna.

Men det kanske skulle kunna vara en funktion att lägga till på sidan: hur användaren önskar sortera artiklarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klatten:

Själv skulle jag uppskatta att artiklarna, undantagslöst, placerades efter kronologiskt publiceringsdatum. [...]

Samma här! Som tur är finns "Artikelarkiv" som visar allt kronologiskt: https://www.sweclockers.com/arkiv

Permalänk
Medlem
Skrivet av kf:

Samma här! Som tur är finns "Artikelarkiv" som visar allt kronologiskt: https://www.sweclockers.com/arkiv

Artikelarkiv var en väldigt fiffig sak du! Undrar hur i hela friden den gått mig helt förbi?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klatten:

Själv skulle jag uppskatta att artiklarna, undantagslöst, placerades efter kronologiskt publiceringsdatum. Då skulle jag slippa "men se där en ny artikel!" bara för att strax efter sikta publiceringsdatumet och upptäcka att den enkom frontats fram för bättre exponering.
Samtidigt besöker jag ju sidan flera gånger per dag och förstår helt och hållet syftet med att fronta artiklarna.

Men det kanske skulle kunna vara en funktion att lägga till på sidan: hur användaren önskar sortera artiklarna.

Håller helt med!
Rätt ofta så sätter de en tagg "missa inte" eller nått sånt på en gammal nyhet, vilket är acceptabelt så man kan lista ut om man läst nyheten innan eller inte... Men väldigt ofta skippar de helt enkelt taggen och skyfflar upp gammalt högst upp.

Irriterar skiten ur mig av nån anledning. Känns som de försöker kränga begagnade nyheter som nya.
Jag skickade till och med det som feedback nånstans men fick ingen respons.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.