Svenska vampyrspelet V Rising släpps skarpt i maj

Permalänk
Melding Plague

Svenska vampyrspelet V Rising släpps skarpt i maj

Spelet från Stunlock Studios ska ha uppdaterade servrar och snyggare grafik.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Detta spel har haft en osedvanligt bra EA, varje större uppdatering har gett tillräckligt mycket intressant för att det vart värt ett återbesök. Hoppas så blir fallet även denna gång.

Bra spel, kan rekommenderas.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Nu fastnade jag aldrig för detta när det var som störst, men var rätt nära faktiskt. Men jag gillar att många spel som legat länge i early access faktiskt lanseras nu i år. Utvecklingen är sällan enkel men att faktiskt se spel bli färdiga är kul, många överges med åren.

För egen del tänker jag främst på Satisfactory som väntas gå 1.0 under året. Tillslut.
Väntar med att starta en ny värld tills släppet. Hade en sparfil jag spelade lite under våren förra året, om jag inte minns fel, men planen har alltid varit att starta om helt när spelet väl släpps.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Lanade det här precis när det släpptes i early access, och det var väll skoj men inte nog för att jag skulle fastna. Ska dock definitivt ge det en chans till nu när det släpps skarpt

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

kul om de äntligen lyckas få ett spel att slå, har spelat beta/EA av de flesta spel de gjort. unika mechanics har ju flera av deras tidigare spel haft utan att slå. både BLC och senare Battlerite hade egentligen allt för att slå som e-sport spel men av någon anledning lyckades de inte.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Får se om det blir en titt, själv väntar jag på Bloodlines 2 där har man fått vänta väl länge efter alla turer. Känns lite som bära eller brista för Paradox innan EU5 kan rädda företaget.

Permalänk
Medlem

Hoppade aldrig på V Rising pga gammal bitterhet gentemot Stunlocks tidigare beslut angående Battlerite och hur dom totalt dödade mitt favoritspel genom att hoppa på battle royal hypetrain-skiten.
Hehe

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | ASUS GeForce RTX 4070 12GB GDDR6 ProArt OC | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | Corsair RM850x 850W v3 | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 4TB | Fractal Design North Svart TG

Permalänk
Medlem

Funderar på att testa när det släpps skarpt.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flundra:

Hoppade aldrig på V Rising pga gammal bitterhet gentemot Stunlocks tidigare beslut angående Battlerite och hur dom totalt dödade mitt favoritspel genom att hoppa på battle royal hypetrain-skiten.
Hehe

Ja, otroligt synd hur de hanterade det.