Permalänk
Medlem

Withings Scanwatch 38mm

Säljer min Withings Scanwatch 38mm i god skick då jag har uppdaterat till nästa version.
Klockan kommer med all originaltillbehör och låda. Klockan köptes från Elgiganten i juni 2021, kvitto finns.

Klockan har använts dagligen sedan införskaffandet så små mikrorepor kan märkas på undersidan av klockan när man tittar i rätt vinkel. Har försökt fånga dessa på bild. Glaset på klockan är av safir och helt repfri. Batteritiden är fortfarande expeptionell jämfört mot andra smartklockor.

Som sidnot kan jag nämna att jag har fått höra komplimanger från flera kvinnliga kollegor om hur snygg klockan är.

Köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Gaming Plus Carbon AC | Adata XPG Spectrix D41 32GB 3600MHz CL17 | RX 6800 XT | SoundBlaster Z | Corsair 4000D + Seasonic FOCUS GX 750W | Samsung Odyssey G7
Hörlurar: Sennheiser HD650 + Millett Hybrid MiniMAX | Sony WF/WH-1000XM4 |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack @devjin för budet men det är lite för lågt för mig att läppa klockan för det priset.
Har sänkt utgångspriset men bud tas också emot.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Gaming Plus Carbon AC | Adata XPG Spectrix D41 32GB 3600MHz CL17 | RX 6800 XT | SoundBlaster Z | Corsair 4000D + Seasonic FOCUS GX 750W | Samsung Odyssey G7
Hörlurar: Sennheiser HD650 + Millett Hybrid MiniMAX | Sony WF/WH-1000XM4 |