EK Water Blocks lovar bot och bättring

Permalänk
Melding Plague

EK Water Blocks lovar bot och bättring

Efter helgens rapport om att allt inte står rätt till hos EK Water Blocks uttalar sig nu företagets VD.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Bara om att partners ska få betalt. Berättar inget om deras egna personal ha behandlas med hot och annat.

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, Skärm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. Nätagg Corsair RM1000x.

Permalänk
Medlem

Hahaha, reachout@ekwb.com, snacka om självmordsaddress!
Perfekt för att visa om man är en jobbig anställd eller en lydig en.

Visa signatur

R&D Elektronikingenjör

Permalänk
Medlem

Vem som helst kan prata och lova att allt ska bli bättre men ska blir intressant att följa vad som händer framöver.

All drama nu verkar väl vara mest runt EK USA men det gör ju inte saken bättre.

Permalänk
Medlem

Att dom inte lär sig. Alla sådana här uttalanden ska komma EFTER dom har gjort rätt för sig.
Allt jag hör annars är bla bla bla.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av macbang:

Bara om att partners ska få betalt. Berättar inget om deras egna personal ha behandlas

Gamers Nexus, JayzTwoCents och till viss del der8auer påpekar detta också.

Permalänk
Medlem

Vi vet 100% vilka som vi ska betala, men om ni ar snalla sa mejla oss garna pa denna publika email. Det kommer inte alls att skapa nagra problem.

Permalänk

Kommer bli ett Alphacool block nästa gång dårå... dom är dessutom billigare så 🤷‍♂️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebben:

Hahaha, reachout@ekwb.com, snacka om självmordsaddress!
Perfekt för att visa om man är en jobbig anställd eller en lydig en.

Skrivet av Aksi:

Vi vet 100% vilka som vi ska betala, men om ni ar snalla sa mejla oss garna pa denna publika email. Det kommer inte alls att skapa nagra problem.

Nu killgissar jag bara men misstänker att EKWB här ber anställda (och f.d?) i USA att vända sig med sina anspråk direkt till EKWB HQ Slovenien med sina anspråk just eftersom man inte har klarat detta i USA.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Det märks att inte många som kommenterat so far tittat på video

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Bra början, men de måste ganska omgående producera resultat om de hoppas på att reparera skadan som skett för deras anseende.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Låna i Banken, för att kunna betala leverantörerna och löner till dom som utverkar storverken..
E de helt obekant, kan man undra.

Skäms, EWK' s ledning.
Mer tragiskt är väl den ursäkt, som nu kommit.

Permalänk
Medlem

Har bara Alphacool cooling produkter i mitt bygge

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gambit_2K:

Det märks att inte många som kommenterat so far tittat på video

<Uppladdad bildlänk>

?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Skrivet av darrenj:

Har bara Alphacool cooling produkter i mitt bygge

Själv har jag bara EK produkter i mitt bygge, cpu, gpu, radiatorer, slang.
EK´s produkter har fungerat väldigt fint för mig, och när rtx5090 kommer så hoppas jag på att kunna köpa ett EK block till det med.

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Folk påpekar att han inte pratar om att de anställda ska kompenseras etc.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

EK har varit på min shitlist ända sen skandalen med deras nickelplätering:
https://www.overclock.net/threads/official-ek-statement-nicke...

Jag ägde ett block av generationen som hade problem och valde att kassera det blocket snarare än att vänta på att problem skulle uppstå. Jag menar, vem vill få sin loop förstörd av nickelflagor och som kompensation få ett annat EK block (som kanske har samma problem?) och själv få betala för frakten? Edvard König kan dra nåt gammalt över sig.

Permalänk
Medlem

Skulle det hjälpa dem att VD går ut och ber ursäkt?
Betala eller konka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gambit_2K:

Det märks att inte många som kommenterat so far tittat på video

<Uppladdad bildlänk>

Varför skulle någon vilja se videon?
EK är redan körda, vad de säger eller gör spelar mindre roll, jag avråder från att slösa tid på att titta på EK’s propaganda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Varför skulle någon vilja se videon?
EK är redan körda, vad de säger eller gör spelar mindre roll, jag avråder från att slösa tid på att titta på EK’s propaganda.

Jo det är ju ett sätt att se på saker...

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|