vilka resurser/program kan man stänga ner i xp ?

Permalänk
Medlem

vilka resurser/program kan man stänga ner i xp ?

Tja!

Såg nån lista för ett tag sen men hittade inget när jag sökte , stod vilka processer som gjorde vad o vilka man kunde stänga ner osv osv , nån som vet ?

Permalänk
Medlem

Här har du en guide för iofs 2000, men det är i princip exakt samma:http://www.sweclockers.com/html/artikel/art_030622_optw2k.php...

Permalänk
Hedersmedlem

www.blackviper.com brukar komma upp i sådana här sammanhang.
Just nu kommer jag dock inte in på den.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Jag va inne på blackvipers hemsida och "gjorde" om min dator till en Gamer dator, och skulle bara för skojs skull testa 3DMark03 efteråt, jag fick inte ens 2000 poäng
Innan fick jag 5111 poäng...
Lite udda kanske?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnAQ
Jag va inne på blackvipers hemsida och "gjorde" om min dator till en Gamer dator, och skulle bara för skojs skull testa 3DMark03 efteråt, jag fick inte ens 2000 poäng
Innan fick jag 5111 poäng...
Lite udda kanske?

Gissar att programet använder nån service som du stängt av. Jag minskade min minnesanvändning med 20mb efter att ha kollat in BV:s hemsida !

Permalänk
Medlem

En liten fråga: Blir ens dator snabbare i lag, eller minskar det bara minnes användningen en aning?

Jag menar, jag har ju en ganska bra dator, men jag vill ändå få ut så mycket som möjligt av den