Permalänk
Medlem

Jag har bytt från Firefox till Opera. Båda är bra webläsare, men Opera är strået vassare.
http://tntluoma.com/opera/lover/7/01/

Permalänk

Firefox rockar!

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

FireFox är mitt val .

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

MyIE2.com

MyIE äger...

Visa signatur

@@@@@@@@@@@@@@@@@

Permalänk
Medlem

Opera är helt otroligt bra. Enda bristen jag ser är att man måste redigera sina favoriter genom hotlisten.
Med sin storlek på endast 3,3mb inkl. email klient så förblir den minst av läsarna men endå mest funktioner och andvändar vänlig.

Skiten är värt varenda öre om så den kosta 1000:- skulle jag köpt den!

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Hedersmedlem

Mozilla Firefox

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kört Mozilla Firefox om den inte vore så enormt föreklad. Lite mer funktioner och inställningar skulle verkligen inte skada. Därför blir det fortfarande att jag kör med Avant Browser. Om funktionen att kunna blockera Flash när som helst kommer, skicka mig gärna ett PM.

Permalänk
Medlem

jag gillar MyIE2.
någon som har nåt negativt om det? :S

Permalänk
Medlem

Avant browser såklart, likt ie dock samma fönsterhanterare som i Opera, lättare att stänga fönstren dock, man kan stänga av den mesta reklam och den har popupblokerare perfekt enligt mig!.

Visa signatur

Det du inte visste kanske någon annan redan vet: Google du ju juice it?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TOR
Avant browser såklart, likt ie dock samma fönsterhanterare som i Opera, lättare att stänga fönstren dock, man kan stänga av den mesta reklam och den har popupblokerare perfekt enligt mig!.

Hrrm... Liknande fönsterhanterare

Hur kan det förresten bli lättare att stänga ett fönster än i Opera? Utveckla!

Permalänk
Medlem

Jag har IE, och jag är nöjd med det (inget flame:ande nu )

Visa signatur

Jag är född 1991. Jag älskar att skratta.
Har Aspergers syndrom. (surprise surprise!)
Mannen på bilden har fått sig en släng av Cheerios... URP!

Permalänk
Medlem

Mozilla Firefox e bäst.

Gillar inte Operas fönster i fönster interface och IE kan Sverker slänga i soptunnan.

Visa signatur

Antec Sonata II | Seasonic S12II 380W | Asus P5B | C2Q Q6600 | Scythe Ninja Plus B | 2x1024 Corsair | PowerColor Bravo X700 PCIe | 500GB + 160GB Seagate

Permalänk
Avstängd

För bara några dagar sedan tyckte jag Opera 7.54 var bäst. Efter att ha testat Firefox 1.0PR några dagar är det omöjligt för mig att använda någon annan webbläsare. Förut tyckte jag inte Firefox var direkt snabb, fast nu har jag ändrat mig. Efter att ha provat IE6.0, Opera 7.54 och nämnde ver av Firefox tycker jag den senast nämnda är klart snabbast. När jag dessutom såg att mouse gestures fanns som extension..............MUMMA! Ni kanske tycker det jag skriver nu låter konstig, men på något vis tycker jag att alla andra webbläsare känns klumpiga........Firefox är smidig.....och snabb..............och alldeles jävla underbar!!!

Visa signatur

Våga fråga!

Permalänk
Medlem

Avant Browser gillar jag bäst, mycket för att den är så anpassningsbar vad gäller knappar, menyer etc. Jo, jag vet att det "bara" är en påbyggnad till IE. Men med alla smarta funktioner som Firefox, Opera etc har plus full kompatibilitet med IE tycker jag den är oslagbar.

Permalänk
Avstängd

Mozilla Firefox. Blir nu av med skitreklam.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Medlem

Opera för min del i alla fall.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

Internet Explorer 6 SP2

Synd bara att den saknar tab browsing. Annars är den helt klart snabbast om man ställer in den rätt. Tycker även Firefox är bra, men inte lika snabbt.

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ivanhoe
Jag skulle nog kört Mozilla Firefox om den inte vore så enormt föreklad. Lite mer funktioner och inställningar skulle verkligen inte skada. Därför blir det fortfarande att jag kör med Avant Browser. Om funktionen att kunna blockera Flash när som helst kommer, skicka mig gärna ett PM.

Har du ens kikat på extensions till Firefox?
Finns extensions som låter dig döda vadsomhelst på en webbsida, bilder, flashsaker etc.

Permalänk
Medlem

Opera, nåt annat är helt otänkbart.

Edit: Kör 7.6 Preview... Röststyrning är mumma.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Opera 7.6 Preview... O jag som inte trodde det kunde bli bättre!!