HDD-Mp3(divx,xvid etc.) spelare (ARCHOS jukebox 20)

Permalänk

HDD-Mp3(divx,xvid etc.) spelare (ARCHOS jukebox 20)

Nu sådär i juletider, så går jag man och funderar på att införskaffa sig en HDD-mp3spelare läst i flera trådar om massa olika men hittade en synerligen intressant.

http://tinyurl.com/zd1o

Med frakt från tyskland går det på 2800-2900 kr. Vilket inte alls är farligt, men den verkar lite ful och så. Men det verkar skit ballt att kunna spela upp film på den(så jag har något att göra på Matte lektionerna ) Tänk er ~15 filmer + 10 gb musik måste juh vara kungligt även om den är lite ful. Den verkar ha fått väldigt skilda test resultat också, även fast de då räknat med att den kostar 4.500.

Aja någon som vet något om den Mp3(xvid,divx etc) HDD-Spelare ?

Tänkte kanske köpa den istället för Creative zen Nx.

Permalänk

mm har tittat på arcosen den e lite väl stor, personligen tror jag starkt på Zen Xtra 60 gig:D

Permalänk

ähh knappt större än zen bara tjockare lite minder annars tror jag. Det är juh hur skönt som helst att se på film

Permalänk
Medlem

Jag tror ju inte det är speciellt roligt att sitta och kolla på film på en sån där liten skärm, möjligen någon tv-serie eller så.
Men klarar den av att spela upp divx utan problem då?
Och hur lång är batteritiden? Klarar den bara av typ 1-2 timmar film så är det ju inte mycket att ha.

Visa signatur

=D

Permalänk

klarar den att streama en divX rakt till tvn? allså via en sladd eller något i den sliten?

Permalänk

Jo, så vitt jag vet.