fan inget sam n max

Permalänk
Medlem

fan inget sam n max

Fan först full throttle nu det här
http://www.lucasarts.com/press/releases/85.html

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dom är snälla mot deras fans dom där LucasArts...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

NEEEJ, inte SamnMax också, vad tänker dom med. Längtade efter det spelet som f-n.

Visa signatur

Liten snabb bil

Permalänk
Medlem

Vad tänker de på?

Visa signatur
Permalänk

*suck*
Nu får vi ett gäng med sunkiga star wars-spel över oss istället.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Man slipper bli besviken i alla fall.

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Avstängd

Neeeeeeeeeeeej!
Håller med. Jag såg verkligen framemot Sam'n MAx.
Förhoppningsvis skriver dom bara så, sen släpps det om 3 år.
ahhhhhhhhhh

Permalänk

De pumpar väl ut ett dussin usla barnspel med Star Wars-tema istället.

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Men vad är det här? Varför håller dom på att utveckla uppföljare till sina mest omtyckta spel, och sen bara avbryter utvecklingen? Då vore det smartare att inte överhuvudtaget säga att man utvecklar uppföljare. Fan vad irriterande...

Permalänk
Medlem

Vad är sam n max för spel då?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Vad är sam n max för spel då?

Sam & Max Hit the Road var ett väldigt bra peka-klicka-spel:

Permalänk

Vad i helvete..

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

jag och min avatar gråter blod.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Jag hoppades mest på Full Throttle, men det här var inte heller kul

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
jag och min avatar gråter blod.

Din signatur fick mig att bli ännu mer nostalgisk och nedstämd.

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

fyfan...ännu en efterlängtad uppföljare får bita i gräset. Det verkar bara vara mainstream spel som dom vet säljer som gäller nu alltså. Hurfan vet dom att ett grafiskt äventyrsspel inte säljer? har inte spel som syberia gått bra eller?

*tjurig*

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Medlem

Jo, precis... Grafiska äventyrsspel kan ju aldrig va nått som folk gillar..... eller?

http://www.mobygames.com/stats/top_games/k,all:5ftime:5fbest/

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Så... det kommer alltså inget Full Throttle heller?

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av core
Så... det kommer alltså inget Full Throttle heller?

Nej, det var ett tag sen de la ner det.

Men man kan undra vad LucasArts har för tanke bakom det här. Det är inte precis så att de kommer gå i konkurs om det här spelet inte säljer så bra. Riktigt irriterande är det.

Permalänk
Medlem

Så j**la trist att det är så mainstream nu för tiden.. Datorspelstillverkarna är så extremt fega och satsar bara på spel som garanterat drar in miljoner, aldrig några risker. Så var det INTE förr.

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Medlem

håller med HoFFa, förr i tiden STRÄVADE nästan alla utvecklare efter att vara unika/ovanliga, och det roliga i det hela är ; DET SÄLJER jag vill se 1000 starwars spel, nog för att SW:KOTOR va grymt, men Sam n max äger starwars vilken dag i veckan som helst

Rest in peace Max

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Den tioprocentiga gränsrekommendationen för svärande ska brytas!!!!!!

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Medlem

"LucasArts' sudden decision to stop production on Sam & Max is mystifying. Sam & Max was on schedule and coming together beautifully.

I couldn't have been more pleased with the quality of the writing, gameplay, hilarious animation and the gorgeous 3D world that Mike Stemmle's team has created. The rug has been pulled out from under this brilliant team who've so expertly retooled Sam & Max for the 21st century.

I'm extremely frustrated and disappointed especially for the team who have devoted so much effort and creativity to Sam & Max. It's a shame to think that their accomplishments, as well as the goodwill that has been growing in the gaming press toward this project, will all go to waste due to this shortsighted decision.

Thanks everyone, for continuing to make your feelings known.

--Steve Purcell"

Jag bröt den 10 procentiga gränsen för svärande med 100%

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Ok, vem drar igång en "online petition"? Det skulle ju knappast hjälpa, men det vore skönt att veta att Lucas Arts vet att jag är jävligt besviken på dem.

EDIT: Glöm det. Kanske ska läsa hela tråden först istället

EDIT2: Och lära mig stava?

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Sorry, grabbar! Äventyrsspel av denna typ är hopplöst ute. Idag är det bara FPS som gäller. Tramsiga Star Wars-spel också, förstås.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Ja, det är riktigt löjligt vilken fokus det är på FPS. Se på blaskor som PC-Gamer, de snackar nästan inte om nått annat. En fet bojkott hade suttit fint.

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.