Permalänk
Medlem

Det jag menade var att det där om att medlemmar skulle tas bort var ett första april skämt.

Permalänk
Medlem

så dom ska inte ta bort medlemmar?. J*vla sk*tstövlar!!!!! Mig lurade dom rejält

Permalänk

Gjort nåt mer på bygget?

Permalänk
Medlem

Ja jag har gjort lite mera jag har bland annat börjat lacka själva ramen ochska börja lacka det blåa ikväll så om jag har tur så hinner jag färdigt tills ikväll så bilder kommer upp, sen lackar jag fläkthållare och kanske också ska börja kapa hålet i sidan på datorn till plexit.

lite bilder :

Fortsätt att skriva kommentar på så sätt kan jag uppdatera oftare Tack för alla kommentarer hitills hoppas det blir fler :).

Permalänk
Medlem

jo, nice... men blå/vitt? är du från finland?!
Men keep it up.

Permalänk
Medlem

Nope är ej från finland. Men jag tycker det matchar sedan när jag ska ha blåa lysen i den.

Permalänk
Medlem

ser ju snyggt ut med vitt...
sen vet jag inte ifall det blåa i mitten är snyggt...
men vi får se slutresultatet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InCoiL
Jag bor på ett ställe som heter Norra Gryta. Om du vet vart OBS ligger i Västerås så kan träffas där. Jag är 15

Heej, yes vet var det ligger, fast det heter ju coop forum nu!
Jag är också 15...Gåre bra i plugget då?!
Hmm ja vill gärna se hur ditt system ser ut å så!
Du kanske vill demonstrera ditt arbete...
Vad har du för mobilnummer? Skicka över i ett pm.
Ha de gött, keep up the good work all teenagers!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Permalänk

du kanske är IFKare misstänker däremot att du inte är det med tanke på att de står att du e från västerås aja i vilket fall så ere ett skit snyggt jobb än så länge.....vill ha digital kamera så man kan lägga upp bilder på sitt egna chassie så man får se vad swec folket säger om de fick iallafall en del beröm på lanet jag varit på nu under dom senaste dagarna

Visa signatur

noobie

Permalänk
Medlem

ska man för övrigt behöva berätta att man inte träffar folk över internet eller?
seriöst alltså...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icedude
ska man för övrigt behöva berätta att man inte träffar folk över internet eller?
seriöst alltså...

Icedude :D.

Uppdateringar kommer snart ska ner ock börja lacka det blåa på ramen samt skära hål i sidan. Stay Tuned one again

Permalänk
Medlem

är bara försiktig...
det bör även du vara...

Permalänk
Medlem

tar med mig pappa vid tilfället han får ta bilen dit och hem med oss eller mig vad det nu blir uppdateringar kommer runt 9 så skriv !!!

Permalänk

Längtar efter bilder!!!

Permalänk
Medlem

okies bra InCoil !!

Permalänk
Medlem

Sådär nu har jag maskerat ramen i cirka 2 timmar och jag har lite rygg ont utav det men det är smällar man får ta när man vill ha resultat :). Jag har också börjat lacka det blåa och imårrn så kommer slutresultatet på ramen.

Permalänk

Vad är det för typ av färg du använder?

Permalänk
Medlem

Uhm...Jag vet inte riktigt märke men det är ju färg på sprayburk. Men jag ska ta reda på märke imårrn när jag tar bort maskerings tejpen :). Vad tycks hitills då ?

Permalänk

Mycket trevligt.. Längtar efter mera bilder Vill se resultatet av det hela..

Permalänk

mycket snyggt..

bra jobbat.... kul att se någon som arbetar för sin sak

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

snyyygt stilrent hittils!

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

meeeeeeeen... ge bilder nu
har väntat länge nu!!

förresten... ska du måla i mitten på 5,25" luckorna också?
cd-spelarna och så också?

Permalänk

När kommer det att vara klart??asfint kommer det säkert bli:D

Permalänk
Medlem

Det ser mycket bra ut!

Visa signatur

must!

Permalänk

Kommer det fler bilder snart!!??:D

Permalänk
Medlem

Liten uppdatering jag har gjort färdigt ramen och har tagit bilder men jag har också börjat lacka cd fronterna på nytt med en blå rand i :D. Tills på fredag ska lackningen vara färdigt tror jag. Tack för mig !

Permalänk

Bra gjort. Vad var det för märke på lacken?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ser überbra ut