Permalänk
Medlem

Halflife2

Nu skapar jag en ny den förra vart låst på grunda av beta snack nu börjar det närma sig en reales vad tycker ni.
Att dom flsta ati kort säljs med hl2 kupong
Ni med nvida kort då
skriv vad ni tycker kanske vi kan få en klistrad
om nån mod har nått att säga så öppna den förra tråden

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk

Som jag har förstått det släpps det inte efter sommaren...

Permalänk
Medlem

närma sig ? det närmar sig inte ett skvatt, ingen vet hur pass spelet är hur långt de har kvar osv... först efter sommaren kanske det händer nåt.

Permalänk
Medlem

jag tänker inte på HL2 längre, det får komma när det kommer säger bara att andra spel går före nu..

Permalänk

Som sagt. HL2 lär inte dyka upp på hyllorna förrän i höst som tidigast.
Och vad är vittsen med att få denna tråden klistrad?
Se också till att använda komma-tecken och punkter när du skriver. Det är otroligt jobbigt att läsa det du skriver annars. Det räcker med att en del slangar sig fram när dom skriver.

Edit: Det är väl bara XT som säljs med HL2-kupong? Det är ju inte "dom flesta" precis.

Vad jag sedan tycker om HL2 får bli en annan diskution. Kan ju tillägga då att jag kollade på några av de högupplösta filmerna från spelet i veckan för första gången sedan dom släpptes i sommras/höstas. Grafiken, som alla är så kåta på, såg inte alls lika imponerande ut idag som den gjorde då. Undrar verkligen hur det kommer gå för detta spel.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

HL2 har lite DNF över sig nu.

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att hl2 kommer bli en sån stor succe´ längre för att dom har visat för mycket på hur den kommer se ut och så. Så man kommer inte bli så förvånad och glad när man spelar den då.. Men det kommer man däremot bli på DooM3 för dom har inte avslöjat så mycket..:D

HL2 Kommer inte vara så jätte bra och DooM3 kommer vara bättre !!!

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza
Jag tror inte att hl2 kommer bli en sån stor succe´ längre för att dom har visat för mycket på hur den kommer se ut och så. Så man kommer inte bli så förvånad och glad när man spelar den då.. Men det kommer man däremot bli på DooM3 för dom har inte avslöjat så mycket..:D

Slutsats: HL2 Kommer suga och DooM3 kommer äga !!

Du är smart som fan... Du borde ju veta allt.

Permalänk
Medlem

XT korten säljs väl inte längre med HL2 kupong?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza
Jag tror inte att hl2 kommer bli en sån stor succe´ längre för att dom har visat för mycket på hur den kommer se ut och så. Så man kommer inte bli så förvånad och glad när man spelar den då.. Men det kommer man däremot bli på DooM3 för dom har inte avslöjat så mycket..:D

Slutsats: HL2 Kommer suga och DooM3 kommer äga !!

Vad vet du om det?
Valve kanske bara har visat 1% av spelet, ID kanske har visat 50% (mindre troligt men ändå).

Fattar inte folks attityd, bara för att ett spel blir försenat så suger det.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza
Jag tror inte att hl2 kommer bli en sån stor succe´ längre för att dom har visat för mycket på hur den kommer se ut och så. Så man kommer inte bli så förvånad och glad när man spelar den då.. Men det kommer man däremot bli på DooM3 för dom har inte avslöjat så mycket..:D

Slutsats: HL2 Kommer inte vara så jätte bra och DooM3 kommer vara bättre !!!

Edit: Bytte ut : "HL2 kommer och suga" mot "HL2 Kommer inte vara så jätte bra"
och "DooM3 kommer äga !!!" mot "DooM3 kommer vara bättre !!!"

Är du nöjd nu Maniak? och notera att jag skrev : "Jag tror" och inte "Jag vet"

Så sluta tro att du är så jävla smart.

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dissident
HL2 har lite DNF över sig nu.

Det skulle jag verkligen inte säga. DNF har vart officiellt sedan -98 och HL2 lyckades de inte hålla tillbaka så länge som Valve velat. Vi ska vara glada att det blir klart så snart de säger. Egentligen skulle vi knappt ha vetat något om det om det inte vore för alla nyfikna hackers och journalister som lyckats klämma ut information i förtid. Ge Valve den tiden de behöver, jag ser hellre ett spel som är färdigt när det släpps än ett spel som kräver massor av patchar och uppdateringar för att vara spelbart.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

Alla de nya nvidia korten kommer att säljas med Doom 3 kupong, Nvidia fansen har inte något att vara ledsna för.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaphoX
Alla de nya nvidia korten kommer att säljas med Doom 3 kupong, Nvidia fansen har inte något att vara ledsna för.

Då blir det kanske ett Nvidia kort nästa gång då:p Får se vem som toppar på nästa generations grafikkort.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Valve ska visa HL2 på E3 som är i Maj (12-16:e har jag för mig) Man kan ju hoppas att de har något nytt med sig då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Valve ska visa HL2 på E3 som är i Maj (12-16:e har jag för mig) Man kan ju hoppas att de har något nytt med sig då.

Vart ligger E3 igentligen?? har alltid undrat det asså kan man åka dit eller och kolla på när dom kör HL2?

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

e3 ligger väll i los angels

Visa signatur

Grejer jag tycker om: OpenBSD, FreeBSD samt Gentoo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reiman
e3 ligger väll i los angels

FAN! men ändrar dom typ inte platser ? Som på VM i olika sporter

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Dessa trådarna går alltid överstyr och folk börjar ge personliga attacker om id eller Valve osv.
Bäst vore det om man kunde skippa all "Valve är bäst!" och "id är bäst"-snack.
Nu är jag ju ingen moderator men det är nog sånt som moderatorerna kollar på om dem vill klistra eller låsa en tråd.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Men dom kanske inte skulle släppa spelet, dom blev ju så lacka när folk gör intrång och snor deras sourcecodes. Det var inte så länge sen som någon hackade sig in och snodde den senaste koden och lade ut på internet. Så dom funderar iaf på att slänga typ 40 miljoner i sjön.

Visa signatur

Intel I7 8700K|Corsair H100i V2|Asus Z370-H GAMING|16GB Corsair|ASUS GeForce GTX 1080 Strix|Samsung 960 EVO 256GB|Samsung 840 EVO 500GB|4TB Seagate Barracuda|Fractal Design Define R5|EVGA 750W PSU

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z3roX
Men dom kanske inte skulle släppa spelet, dom blev ju så lacka när folk gör intrång och snor deras sourcecodes. Det var inte så länge sen som någon hackade sig in och snodde den senaste koden och lade ut på internet. Så dom funderar iaf på att slänga typ 40 miljoner i sjön.

Sen kanske man ska börja tänkta realistiskt (eller sluta med sarkasmen).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII

Sen kanske man ska börja tänkta realistiskt (eller sluta med sarkasmen).

Mjo, det är sant.

Visa signatur

Intel I7 8700K|Corsair H100i V2|Asus Z370-H GAMING|16GB Corsair|ASUS GeForce GTX 1080 Strix|Samsung 960 EVO 256GB|Samsung 840 EVO 500GB|4TB Seagate Barracuda|Fractal Design Define R5|EVGA 750W PSU

Permalänk

www.halflife2.net forumet är tillbaka!

http://69.28.175.116/forums/index.php?

Bara IP:t tills DNS:erna vaknar.

Permalänk
Medlem

massa snack om HL2 men inget verka veta nåt konkret:/ men har en fråga om någon vet,
vad själva storyn blir i HL2? för har spelat 1an men varvade de aldrig:( men vad hände
i slutet av ettan och blir det en slags fortsättning? men iaf om någon vet hur det ligger till
är jag mkt tacksam om den kan berätta detta för mig:)

MVH

Alex

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rajs
massa snack om HL2 men inget verka veta nåt konkret:/ men har en fråga om någon vet,
vad själva storyn blir i HL2? för har spelat 1an men varvade de aldrig:( men vad hände
i slutet av ettan och blir det en slags fortsättning? men iaf om någon vet hur det ligger till
är jag mkt tacksam om den kan berätta detta för mig:)

MVH

Alex

Det kan bero på att Valve inte släpper någon vidare bra information om spelet.

Storyn är den (det vi vet) att du har börjat jobba gör G-Man (du får ett ultimatum i slutet av hl1. Jobba med Gman eller dö). Valve har sagt att spelet börjar på ett sånt sätt att man inte riktigt vet vad som har hänt, eller var man är. Målet blir la att ta redea på det och göra något åt det... resten är ju för hl3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Det kan bero på att Valve inte släpper någon vidare bra information om spelet.

Storyn är den (det vi vet) att du har börjat jobba gör G-Man (du får ett ultimatum i slutet av hl1. Jobba med Gman eller dö). Valve har sagt att spelet börjar på ett sånt sätt att man inte riktigt vet vad som har hänt, eller var man är. Målet blir la att ta redea på det och göra något åt det... resten är ju för hl3

Men är man fortfarande kvar vid Blackmesa (De heter väl så, stället man är på i ettan) och är det samma "utomjordingar/monster" som ettan eller är man på något annat ställe? och den
viktigaste frågan är Barney med?:D (Vakten från ettan/som man är i Blueshift):)

p.s Tackar och bockar för svaret Majestic:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza
FAN! men ändrar dom typ inte platser ? Som på VM i olika sporter

Lycka till att komma in..

"No, E3 is not open to the public. E3 is a trade event and only professionals from the industry will be allowed to attend. Individuals who are not able to document their direct, professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend E3. All E3 attendees are required to show government-issued photo I.D. (such as a driver's license or passport) upon request." - www.e3expo.com

Så jobbar du inte inom branschen kommer du inte in, simple as that. Och såvitt jag vet hålls det alltid i LA.

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rajs
Men är man fortfarande kvar vid Blackmesa (De heter väl så, stället man är på i ettan) och är det samma "utomjordingar/monster" som ettan eller är man på något annat ställe? och den
viktigaste frågan är Barney med?:D (Vakten från ettan/som man är i Blueshift):)

p.s Tackar och bockar för svaret Majestic:)

Nej, man är i nån stad i öst-europa, heter Area 57 eller nåt sånt.
Barney är med :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rajs
Men är man fortfarande kvar vid Blackmesa (De heter väl så, stället man är på i ettan) och är det samma "utomjordingar/monster" som ettan eller är man på något annat ställe? och den
viktigaste frågan är Barney med?:D (Vakten från ettan/som man är i Blueshift):)

p.s Tackar och bockar för svaret Majestic:)

Man vet inte riktigt var man är men som sagt, man är i en stad som kallas City 17. Det ser ut att vara en stad i östra europa. De säger att den inte baseras på en riktigt stad men det finns en del teorier om det (kolla på hl2.net forumet ). Det är samma aliens som i första spelet och en hel del andra. Barney är med... till och med mer än vad han är i ettan. Han är bara en kille nu och inte hundratals som i ettan Han kommer stå vid din sida när du slaktar monster i City 17 (och på andra ställen... ?).

Cheers

Edit: Vi kunde få biljeter till E3 om vi hade kvar Homelan fed som host... men de sök nu vi byte... sen tror jag inte jag skulle ha pengar eller tid att flyga till USA

Permalänk
Medlem

När är E3?