Permalänk
Avstängd

Telia "alltid" nytt abonnemang!

Tjena Min mor ringde precis och uppgraderade till telia 8000. Efter lite snack så berätta dem om ett nytt abonnemang som heter telia alltid.

Det innebar att man ringde gratis till alla telia och tele 2 kunder i landet till kl 18.00 på kvällen tror jag.

Iaf så ska det starta imorrn.

Så vi hanka på vilket jag tycker verkar som en bra ide :D.

P.S Nu är det inte långt kvar till telia 8000

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk

Verkar riktigt skummt det där, jag menar att just telia o tele 2 sammarbetar.

Är det inte det där som man får alla telefonsamtal till fasta nätet gratis om en fast kostnad i månaden och en start avgift?

Visa signatur

Win2k
Microsofts bästa os...

Permalänk
Avstängd

Du får ringa in och höra, jag hade inte luren så jag var inte så insatt i det hela. Nr:90 200 beställning av bredband etc.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Telia alltid du betalar en fast avgift på 65 kronor i månaden.
De samtal du ringer i fasta nätet oavsett operatör betalar du bara öppnings avgiften på 45 öre dygnet runt.
Samtal till mobil 40-45 öre billigare
Samtal till utlandet 20% billigare

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

hm.. Telia 8000 om 7 dagar :/ har fått för mig att BBB har satt en gräns mot Telia eller tvärtom, kommer inte över 150kb/s om jag tankar av bbb'are :/
har nu telia 2mbit...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

7 dagar går snabbt :). Jag tankar i 240 av min poolare med vdsl 12/9

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Korvskall
jodå, visst går det fort, men inte så roligt att man ska åka bort dagen efter och vara borta i 3 veckor :/
OKej, ingen gräns, kom precis över 200 nui av en bbb'are, men med ftp kommer jag inte över 150, och då är det bara jag som tankar :/
aja, vå får se hur det blir...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F4ke
Korvskall
jodå, visst går det fort, men inte så roligt att man ska åka bort dagen efter och vara borta i 3 veckor :/
OKej, ingen gräns, kom precis över 200 nui av en bbb'are, men med ftp kommer jag inte över 150, och då är det bara jag som tankar :/
aja, vå får se hur det blir...

Ta det inte personligt men jag skrattar högt just nu

Moahhahaha för lite sömn resulterar i omogenhet

Ha en bra dag med ditt 8mbit

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Avstängd

många andra operatörer ar det där redan billigare än telia .... 0kr/min i samtalstaxa till fastanätet.

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvskall
Ta det inte personligt men jag skrattar högt just nu

Moahhahaha för lite sömn resulterar i omogenhet

Ha en bra dag med ditt 8mbit

Jodå, det blir en härlig dag...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F4ke
hm.. Telia 8000 om 7 dagar :/ har fått för mig att BBB har satt en gräns mot Telia eller tvärtom, kommer inte över 150kb/s om jag tankar av bbb'are :/
har nu telia 2mbit...

Legat i maxspeed runt 250k mot BBB hur många gånger som helst.
Inget ovanligt med mitt 2mbit.

Permalänk
Avstängd

Samma här, te.x fragzone.com hostas väl av BBB dock är det nog en annan sak. Men mina kusiner som sitter på fiber 10/10 BBB dem pumpar ut 245kb/s åt mig konstant.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Aldrig haft problem o tanka "av" BBB ... maxar linan utan några större besvär.

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-