Permalänk
Medlem

Ms Röj??

Min tjej är enligt mig helt sjukt säker på ms röj... fattar inte hur hon bär sig åt!!
Hennes rekord är ..

Nybörjar:4 sek
Amatör:30 sek
Stor:92 sek

Själv så suger jag totalt på det där... jag anser att man kan göra vettigare saker framför en dator..
Men det skulle va intressant å veta vad andra som anser sig duktiga på det där har för rekord...bara för skojs skull..

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Hedersmedlem

fanns en tråd med rekord

Permalänk
Medlem

[...]

MS Röj är väldigt roligt. Mitt rekord på intermediate ligger någonstans runt 30 sekunder.

Redigerat av Castor: Var vänliga länka inte till sidor som tillandahåller crack

Visa signatur

:€

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eighty
[...]

MS Röj är väldigt roligt. Mitt rekord på intermediate ligger någonstans runt 30 sekunder.

Åh jäklar va snabba dom var! , storröjaren på 43 sek anser jag vara helt omänskligt!

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Medlem

Han måste ha listat ut hur minorna ligger på något sätt

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fillzan
Han måste ha listat ut hur minorna ligger på något sätt

Du har inte upptäkt att det finns siffror för det?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fillzan
Han måste ha listat ut hur minorna ligger på något sätt

är det inte det som är själva poängen med spelet?

Permalänk
Medlem

Ja men alltså, från början

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Medlem

förut gick det att fuska till sig poängen.. men vet inte hur det är med XP

"tid"

Permalänk
Medlem

HEL SJUKT 4sek!!!--- jag gjorde det för typ några årsedan men inte nu..... tappat stinget

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joioi50
förut gick det att fuska till sig poängen.. men vet inte hur det är med XP

"tid"

Du menar genom att ändra i winmine.ini? Det kan man väl fortfarande men det är ju inget kul.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

det där va jävligt imponerande, men fel spel att träna på, då man inte kan spela multiplayer och visa andra sina skills..

Permalänk
Medlem

Jag har oxo fått typ 4 eller ngt på enklaste nivån. Det är en blandning av chansnin goch skill då. Eftersom den e liten e det enkelt att starta om om man skulle misslyckas. Det e lite jobbigare med det på de andra nivåerna.

Visa signatur

För Sverige i tiden

Permalänk
Medlem

Re: Ms Röj??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freeeman
Min tjej är enligt mig helt sjukt säker på ms röj... fattar inte hur hon bär sig åt!!
Hennes rekord är ..

Nybörjar:4 sek
Amatör:32 sek
Stor:92 sek

Mina rekord är,

Nybörjar: 4 sek
Amatör: 23 sek
Stor: 85 sek

Är mest nöjd med amatörtiden.

Permalänk
Medlem

jag fattar noll på ms-röj vafan ska man göra? Bara klicka runt och hoppas att inte man ska träffa en bomb?

Permalänk
Medlem

Siffrorna visar hur många av de närliggande rutorna som innehåller miner.

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

Ah, snackade me hon igår... hon hade visst tagit amatörröjaren på 30 sek..

Siffran som kommer upp visar hur många minor som angränsar till siffran... systemet av siffror använder man då för att lista ut vart minorna ligger. Men i amatörröjaren och storröjaren kommer man typ alltid till ett läge där man måste chansa.. så lite tur är det också..

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk

haha mitt rekord på nybörjare är 1sek, har man tur så behöver man bara trycka på en liten kub så löser sig alltihop!
håller med freeman, det finns absolut vettigare saker att göra framför datorn!!

Visa signatur

Dangolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Permalänk

Re: Re: Ms Röj??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mev
Mina rekord är,

Nybörjar: 4 sek
Amatör: 23 sek
Stor: 85 sek

Är mest nöjd med amatörtiden.

Det var då inte dåligt må jag säga!! Omänskligt nästan.

Jag har ganska många gånger fått 6 s på nybörjarröj, aldrig lägre dock vad jag kommer ihåg.
För amatör ligger väl bästa tiden på ~60s, har ingen vidare koll.
Storröjare har jag bara klarat av någon enstaka gång.

En del dubbelklickar (med båda vänster och höger musknapp samtidigt) på nåt vis, så att ett större område blir fritt. Jag har dock inte riktigt lärt mig behärska det än. Nån som har något intressant att säga angående det?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

3 sekunder på nybörjarröjare (kolla sign för bevis)

Permalänk
Medlem

1 sekund på nybörjarröjare

Men det är en sån där "one klick victory"

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Ms Röj??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
En del dubbelklickar (med båda vänster och höger musknapp samtidigt) på nåt vis, så att ett större område blir fritt. Jag har dock inte riktigt lärt mig behärska det än. Nån som har något intressant att säga angående det?

Starta upp Ms-röj och välj din svårighetsgrad, förslagsvis storröjare.

Klicka runt lite på måfå i hopp om att få upp en lucka, skulle du gå på en mina är det bara att starta nytt spel och upprepa.

Siffrorna markerar hur många minor det finns i de åtta angränsande rutorna till rutan siffran står i.

Försök hitta en etta med bara en okänd angränsade ruta. De övriga (7) ska antingen vara siffror eller öppnade rutor redan. Då måste den okända rutan vara en mina, högerklicka en gång och en flagga kommer upp.

Finns det ytterligare en etta som angränsar till den nu markerade minan kan du vänster+höger-klicka på den ettan. Detta kommer öppna alla angränsande rutor till ettan som har varit stängda fram tills nu.

Sen är det bara att börja beta sig framåt.

Alltså, har du en siffra med lika många markerade minor runt siffran kan du vänster+höger-klicka på siffran för att öppna kvarvarande stängda rutor.

Permalänk

Vem f*n bryr sig om nybörjarröjaren??

Ne spela den stora alt. börja med harpan, lyckades få 41 sek på den innan jag la av.

Permalänk
Medlem

Ms-Röj

Storröjaren har jag tagit på 63 sekunder. När man sitter vid datorn och har tråkigt så drar man alltid igång röj. Det är helt enkelt värst=) Men väldigt beroendeframkallande ! haha !

Visa signatur

Asus M2N-E NF570 Ultra S-AM2, AMD ATHLON 64 X2 5000+ SOCKET AM2, Asus Geforce 8800GTS 320MB, CORSAIR 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME, Hiper M HPU-4M580 580W, 19" LG Flatron L1952TQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psypuls
det där va jävligt imponerande, men fel spel att träna på, då man inte kan spela multiplayer och visa andra sina skills..

finns i msn ^^

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk

omg 4 sek det e inte illa själv är man ju på 6-7 , men det e sant som någon sa att man kan snabbt börja om ifall man inte får tillräkligt stor plats i början

Permalänk
Glömsk

Jag är skitdålig, men mitt program är riktigt bra: http://psionicist.online.fr/mineplay.exe (6 kB).

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Jag är skitdålig, men mitt program är riktigt bra: http://psionicist.online.fr/mineplay.exe (6 kB).

Ditt program fuskar ju

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Glömsk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Ditt program fuskar ju

Tyst.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

had "bara" 7 sekunder i nybörjare . Men det är väl som allt annat, till slut blir det rutin, mönster upprepar sig och så, du skulle låte henne spela med 11X11 rutor med 11 minor, dåskulle hon nog inte få så bra tid!