Counter-Strike: Source släpps ikväll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jambalaya
Fy satan va roligt, underbar grafik, underbar fysik, fina ljud effekter, Känslan e på topp nivå =D ni som inte har det SKAFFA

Håller med. Hur ballt som helst...! Dock skulle ett nytt graffe inte skada för min del.,

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedishPshyco
Har någon annan problem med ljudet? Jag har väldigt brusigt ljud och allt upprepar sig. Tex om jag skjuter en gång så låter det som 2.

har ett Sounblaster SB live.

jag hadde då när jag kolla på vissa väggar i aztek bytte grafik driver coh uppdaterade ljudkortet. en annan fråga som jag har är om man sätter cl_dynamiccrosshair 0 är inte det lite att fuska? och det e väll inget man kan åka dit på?. lite noob fråga kanske, men frågar man inte får man inget veta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vb
xplizit: Ja, det följer med bottar som man kan spela mot.

Ähm hur får man igång den funktionen? Hittar inte.

Permalänk
Medlem

spelabanjo SLUTA LETA. Det finns inga bottar i den lagliga versionen av CS:S. Det ligger filer i Steamkatalogen som betyder att dom kommer att implementera det senare. Ser du servers med BOTS ENABLED på nätet är det piratversionen dom har en server på.

"jag hadde då när jag kolla på vissa väggar i aztek bytte grafik driver coh uppdaterade ljudkortet. en annan fråga som jag har är om man sätter cl_dynamiccrosshair 0 är inte det lite att fuska? och det e väll inget man kan åka dit på?. lite noob fråga kanske, men frågar man inte får man inget veta."

Det är inte fusk. Men tro inte att ditt sikte är så exakt som du ser..... "spring rekylen" är fortfarande på och det är svårare att träffa om du rör på dig. Det är bara en smaksak om du vill se det eller inte.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Jaha det var ju trist.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Det är inte fusk. Men tro inte att ditt sikte är så exakt som du ser..... "spring rekylen" är fortfarande på och det är svårare att träffa om du rör på dig. Det är bara en smaksak om du vill se det eller inte.

ok tack för svaret =).

Permalänk
Medlem

Om man vill lira CS:Source hur ska man göra? Kan man köpa det på Webhallen genom att köpa CS:CZ? Eller måste man köpa det med CC, vart ifrån isf?

Permalänk

Innan HL2 är släppt måste du köpa den via STEAM. Via cs:cz kunde du bara få ta del av beta testningen av cs:s.

Permalänk
Medlem

Någon annan än jag som har djävulska fps drops på chateau? Känns som om ngt är seriöst fucking fel, när ngn har önder ngt går alla fps åt helvete oavsett vart på kartan man är....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
spelabanjo SLUTA LETA. Det finns inga bottar i den lagliga versionen av CS:S. Det ligger filer i Steamkatalogen som betyder att dom kommer att implementera det senare. Ser du servers med BOTS ENABLED på nätet är det piratversionen dom har en server på.

Ok, det hade jag inte koll på. I den versionen där dom finns lägger man in dom med bot_add i konsollen iaf. Skulle inte förvåna mig om det finns ngt hack även till den köpta för att få in dom Iof så ser jag inte riktigt poängen med att spela mot bottar, men men..

Att Valve inte lagt in det i köpeversionen är imho rätt dumt. Imho så är bästa sättet att hindra piratkopiering inte genom att begränsa den köpta versionen på ngt sett (dvd-regioner, onlinemusik på vissa spelare osv) utan att ge ngt mer för pengarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Någon annan än jag som har djävulska fps drops på chateau? Känns som om ngt är seriöst fucking fel, när ngn har önder ngt går alla fps åt helvete oavsett vart på kartan man är....

Det är en känd bugg som fixas till med nästa patch.

Permalänk
Medlem

När kan den tänkas komma då + fler banor?

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300