Counter-Strike: Source släpps ikväll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneofakind
Nåh? Är det värt att köpa?

Själv tycker jag det är ett klart köp, då ska det tilläggas att jag inte gillade 1.6 särskilt mycket.

Permalänk
Medlem

ATI drivisar..

Vilka ATI drivisar/dx version ska man ha för att få best prestanda i ccs?

Visa signatur

AMD64 3500+ 0.09nm | PowerColor X800XT PE (ATI Silencer 4) | MSI K8N Neo2 Platinum | Samsung 1024Mb 400Mhz | Creative Audigy 2 ZS | Samsung SyncMaster 959NF 19"

Permalänk

Re: ATI drivisar..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sagi
Vilka ATI drivisar/dx version ska man ha för att få best prestanda i ccs?

Tror ingen har hunnit komma så långt...
och det blir väl ändå cs:s ?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Man kan inte kolla på bilder och säga att "känslan" inte finns där. Betan var ändå en "test" eller vad man ska kalla det för.

Permalänk
Medlem

De hade kunnat jobbat på banorna liiiiiiite mer tycker jag. Allting är fyrkantigt. fyfan va lätt o vara mapdesigner för CS:S. ska be dom att anställa min lillasyrra som är 7 år.

Permalänk
Medlem

Undrar hur länge det dröjer innan det kommer fusk till detta spel..

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Base
Undrar hur länge det dröjer innan det kommer fusk till detta spel..

haha inte länge efter som fusk redan finns till cs:s

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem

Jahapp. Jag som trodde att det skulle bli billigare för slutkund att handla mjukvara via internet istället för att gå den vanliga vägen med en massa fördyrande mellanhänder emellan. Så blev det alltså inte. Dumt dumt.

Visa signatur

Test

Permalänk

Ni som har spelat nu... kan man stå på tunnorna och sånt skit?

Kan också någon ta en bild på hur en karta ser ut?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk
Medlem

Ja det kan man, kunde man redan i betan ju ;P

Gamblor>> Trodde du seriöst att det skulle va billigare? Kan de ta 500kr för det så kommer de göra det..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ferrat
Ja det kan man, kunde man redan i betan ju ;P

Gamblor>> Trodde du seriöst att det skulle va billigare? Kan de ta 500kr för det så kommer de göra det..

Nej, man kunde inte hoppa upp på tunnor, det vet du väl? om man hoppade på en tunna så gled man av den, eller så gled tunnan iväg.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk
Medlem

Någon som haft problem med att få ner konsollen och som lyckats lösa problemet?
Säg gärna till i så fall.

Ingen av de jag känner som köpt speletr ikväll får konsollen att fungera = teh suxx0r.

Visa signatur

Från den andra sidan. :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnteP
Någon som haft problem med att få ner konsollen och som lyckats lösa problemet?
Säg gärna till i så fall.

Ingen av de jag känner som köpt speletr ikväll får konsollen att fungera = teh suxx0r.

I optains, sen keybord.. sen advanced. Rätta mig om jag har fel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnteP
Någon som haft problem med att få ner konsollen och som lyckats lösa problemet?
Säg gärna till i så fall.

Ingen av de jag känner som köpt speletr ikväll får konsollen att fungera = teh suxx0r.

Hörde inne på en server att man skulle lägga till -console i genvägen, vet inte om det stämmer dock.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnteP
Någon som haft problem med att få ner konsollen och som lyckats lösa problemet?
Säg gärna till i så fall.

Ingen av de jag känner som köpt speletr ikväll får konsollen att fungera = teh suxx0r.

Kan man inte: Högerklicka på CS:S > skapa genväg >gå till skrivbordet > högerklicka på genvägen > egenskaper, i "Mål:" på slutet, sätta ett mellanslag och skriva "-console"?

nu har jag inte spelet, men såhär ska det se ut: "skitet som står här -console"

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk

Försökte smita från skatten genom att registrera mitt kreditkortsnummer på en påhittad adress i USA. Tankar nu spelet men det lär väl inte fungera länge...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ivan hult
Försökte smita från skatten genom att registrera mitt kreditkortsnummer på en påhittad adress i USA. Tankar nu spelet men det lär väl inte fungera länge...

En person har redan skrivit att han gjorde så, han spelade i en timme sen stängdes det av och det stog att han inte har betalat.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk

Jasså, det dras alltså inga pengar?

Permalänk
Medlem

Steamenyn/play games/cs:Source/launche options/skriv dit _-console med ett mellanslag där understrecket är.
Hoppas dom fixar consolbuggen snart. Gör ni som jag skrev så kan ni åtminstånde se consolen när spelet startar.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ivan hult
Jasså, det dras alltså inga pengar?

Jag tror inte det, inte tror jag att valve skulle vara så stränga att dom tar dina pengar bara för att du ville testa på deras "EGNA FEL/BUGGAR".
Desutom så är det väl olagligt för som att bara ta dina pengar för sina egna misstag?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergej_WTF
Jag tror inte det, inte tror jag att valve skulle vara så stränga att dom tar dina pengar bara för att du ville testa på deras "EGNA FEL/BUGGAR".
Desutom så är det väl olagligt för som att bara ta dina pengar för sina egna misstag?

... Och sedan skulle väl vilken idiot som helst kunnat snå mitt kort och skriva in en felaktig adress. Du har nog rätt, de drar nog inga pengar...

Permalänk
Medlem

Kollade på stress testet medans jag väntade på servrar förut, nära orgasm

Visa signatur

"Duct tape is like the force it has a light and dark side and it holds the universe together"

Permalänk
Hedersmedlem

hur får man fram fpsen? show_fps verkar inte funka längre.. skriv gärna commandot för netgraph också

Permalänk
Medlem

För att fixa konsolen så måste ni byta knapp i config.cfg eftersom de lokaliserat keyboardlayouten så att åäö funkar så sitter ju inte ~ som den gör på amerikanska keyboards.

Edit: sen måste man slå på den under options/keyboard/advanced

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk

"net_graph" 1,2,3 Bara att välja. Va länge sen jag använde consol kommandon

Permalänk
Permalänk
Medlem

Någon som kan svara på hur mkt pengar som drars från Kontot när man beställer "Bronze",
Kan vara bra o veta om när jag skall smöra för morsan imorn

Visa signatur

MSI P67A-C45 | i5 2500k 3.30GHz @ 4.5GHz | Asus GTX 660 TI-DC2 980/6008 @ 1160/6900 | 16384MB Corsair DDR3 | Samsung SSD 830 Series 256GB, WD 1TB

Permalänk

2004-10-07 Res. köp 469,86

Med växelkursen för ~4 timmar sen.

Rena rama impulsköpet för mig. Det första spel jag har betalat för faktiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keen
För att fixa konsolen så måste ni byta knapp i config.cfg eftersom de lokaliserat keyboardlayouten så att åäö funkar så sitter ju inte ~ som den gör på amerikanska keyboards.

Edit: sen måste man slå på den under options/keyboard/advanced

Funkar iaf inte här... har provat med flera olika tangenter men det funkar inte trots att jag också aktiverat i options.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Testa o lägg till -console i genvägen.

Visa signatur

Core 2 Duo E6400 ~ Asus P5B Deluxe ~ Corsair TWIN2X PC6400 ~ GeForce 8800 GTS
Övverklockad: 24/7 3.2Ghz ~ Max 3.9Ghz
3DMark06 10913p 3DMark05 18553p 3DMark03 31345p