Permalänk
Medlem

Visit Adsl 8/1 ?

Jag ska beställa nytt bredband nån gång i veckan nu och det finns bara 2 alternativ där jag bor 1 är Telia 8/0.8 och visit ADSL bredband 8/1.
Jag har läst en del negativa saker om visit bredband här på sweclockers men då har det varit saker som gått snett i Linköping.
Själv bor jag i Norrköping ganska centralt.

Nån som kan dela med sig erfarenhet från visit's 8/1 ADSL tjänst inte nått annat tack!

over and out!

Permalänk
Medlem

tjaba, har använt visits 8Mbits tjänst sedan i somras. har inget klaga på egentligen, tankar från sunet i 850kb/s och från en kompis som har Bredbandsbolaget i 940. I DC och Bittorrent är det svårt att nå upp i sådana hastigheter, men det är väl likadant för alla som har ADSL skulle jag tro (ligger runt 100-150 oftast). En enda driftstörning har inträffat, ca 6h uppehåll för en månad sen (det tycker jag innebär bra kvalitet). I övrigt fast IP, mail o hyfsat pris. Jag är nöjd!
Kolla in Bahnhofbredband också, dom är väl något billigare tror jag. Dom använder också stadsnätet.

Visa signatur

Dell D630 Ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

fan ska byta te visit adsl då. för kabel är cp och ger hastighet under 150kbit i sändning när de ska vara 1mbit :/:/

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb