Permalänk
Medlem

Razer diamondback, var köpa?

Jag letar efter Razer Viper/Diamondback eller vad den heter, behöver en ny mus eftersom min MX300 har gått sönder
Har bara läst bra omdömen om Diamondback, och den ser ut som en mus som passar min hand.. (i motsats till MX1000, usch!)

Måste man beställa från USA eller finns det någon som har dessa i Sverige?

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk

http://razerstore.speed-link.com/
vad är det för fel med den affären?
den skeppar grejjer till Sverige. Om du vill kolla in den IRL så får du nog kolla runt bland it-caféer i sthlm osv.

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem

www.maxfps.se
Där köpte jag min Underbar mus

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

uh. den fanns visst på datorbutikens förstasida.. skumt, den fanns där inte alls för en vecka sedan. den var billigare än på maxfps också, men tack för tipsen!

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pingy
www.maxfps.se
Där köpte jag min Underbar mus

Hej
Undrar om den har 2st. knappar på sidan som Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 har. Snabb Internetnavigering framåt och bakåt med de två tumknapparna.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agent
Hej
Undrar om den har 2st. knappar på sidan som Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 har. Snabb Internetnavigering framåt och bakåt med de två tumknapparna.

2 knappar på varje sida.
Dock kan du typ använda en på varje då det finns en switch som väljer