Permalänk

Para HBH-200 med två enheter samtidigt

Är det över huvud taget möjligt att ha mitt BT-headset "pair"at med både min telefon och min dator samtidigt? Det vore ju onekligen en trevlig funktion. Finns det annars någon som vet ett vettigt sätt att växla mellan dessa?

A

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk
Medlem

Du kan ha det kopplat med hur många enheter du vill, men du kan endast använda det med en enhet åt gången. Det vill säga så kan du inte lyssna på musik via PC:n samtidigt som du pratar i telefon.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

men då är det nånstans jag gör fel... för när jag har det kopplat till telefonen så går det inte att upprätta en headset-koppling till datorn, oavsett om det är aktivt med telefonen under tiden. likaså kan jag inte ringa med telefonen även om jag inte har en aktiv koppling till datorn samtidigt (då den är pairad med datorn)

edit: vilket innebär att jag måste göra om pairing-processen varje gång jag ska byta mellan telefon och dator...

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk

Jag kan sitta tex. vent och om det ringer kopplas autm. samtalet till headsetet och vent kopplas ifrån..

edit:Fast nu bugga de sig, måste vara ngn skum inställning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GarmFighter
Jag kan sitta tex. vent och om det ringer kopplas autm. samtalet till headsetet och vent kopplas ifrån..

edit:Fast nu bugga de sig, måste vara ngn skum inställning.

jag har inte fått det att fungera. i vilken ordning kopplar du upp saker för att det ska fungera?

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"