Permalänk
Medlem

Byta z1010 till nokia 6630

Min se z1010 bara stängs av ibland när jag grejar med den och ibland blir det mycket högt ljud när jag pratar iden. Har ingen mottagning kan inte titta saldot kan ingen kan ringa mig ibland m.m. Jag köpte den på siba ska in och fråga dom om vad som är fel tror ni att man kan begära pengar tillbaks ???

Permalänk
Medlem

inte en chans, du kommer bara få den reparerad.

Permalänk
Medlem

efter att du har lämnat in den 3 gånge kan du få pengarna tillbaka eller en ny z1010.

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Medlem

Kan ju va så att du har en gammal firmware i telefonen. Kontrollera vilken ver. du har & är det inte en av de senaste (troligen inte), R1H015, R1K010 så får du den uppdaterad gratis under garantiperioden. Alternativt uppdaterar du den själv via SEs Webupdate, men då behövs en syncstation.

Visa signatur

// Fredrik

Permalänk
Medlem

Jag fick min T310 utbytt mot en Z600 när jag lämnade in min på reparation förra året.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Re: Byta z1010 till nokia 6630

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zorgen
Min se z1010 bara stängs av ibland när jag grejar med den och ibland blir det mycket högt ljud när jag pratar iden. Har ingen mottagning kan inte titta saldot kan ingen kan ringa mig ibland m.m. Jag köpte den på siba ska in och fråga dom om vad som är fel tror ni att man kan begära pengar tillbaks ???

låter som om du behöver uppdatera den kanske, och det är jävligt kass mottagning i 3g nätet (iaf tre´s)

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e