World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

Snart är man lvl 21, spelat 20 timmar ganska exakt, klarade just ut WC, helt klart tråkigaste instancen i spelet, delat med Blackfathom Deeps.

Spelar för övrigt på Burning Blade, UD Warrior

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
drygt är det. men vi spelar på en high pop server. det är mest fördelar egentligen.

När man väl är inne, så är vissa quest förbannat dryga också, jag har tom rapporterat boss-spawntiden som en bugg åt Blizzard.

Igår så var jag i ett party på 5 och vi missa Kreenig i Distruption Ends många ggr. Det var cirka 20 pers som kampa hans spawnplats. Lika trist är The Guns of Northwatch och bossarna i tornen.

Permalänk
Medlem

En annan sak som är lite trist är när man sitter i kö i över en timme sedan blir man disconnectad på en gång.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

Om någon Horde-guild på Skullcrusher söker medlemmar så pm:a mig här på Sweclockers... Vore trevligt att hitta en schysst grupp att kunna lira och pvp:a med.

/D

Permalänk
Avstängd

har skinning profession på min Rogue men jag undrar vilken profession som rekommenderas som andra på rogue

Visa signatur

WOW | DarkSan (Human Paladin) @ Ravencrest PVP

[A64 3000+@2430MHz][410 GB][2*256 DDR (400mhz)][Powercolor 9800SE@9800XT 128MB][ABIT AV8 3rd Eye]

Permalänk
Medlem

sitter här och funderar fall jag ska vara Gnome warlock eller Night elf Druid.. vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

ne druid

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D4rk
har skinning profession på min Rogue men jag undrar vilken profession som rekommenderas som andra på rogue

leatherwork så du kan göra nått av leather du får av skinning....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av delez
leatherwork så du kan göra nått av leather du får av skinning....

ok dumt av mig att äns fråga, men tack

Visa signatur

WOW | DarkSan (Human Paladin) @ Ravencrest PVP

[A64 3000+@2430MHz][410 GB][2*256 DDR (400mhz)][Powercolor 9800SE@9800XT 128MB][ABIT AV8 3rd Eye]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Vissa ställen "fastnar" man i looten efter att man minat. Gäller för herbalism också. Det enda sättet att bota det är att logga om. Fattar inte hur de kan ha lämnat kvar en sån bugg.

Det är faktist inte det enda sättet, det är bara hitta en ny blomma/mining ställe och sen börja plocka/hacka, när man sen gjort det, så går man normalt igen :).

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
sitter här och funderar fall jag ska vara Gnome warlock eller Night elf Druid.. vad tycker ni?

warlock

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

hmm nu har jag fått 1 svar på Ne druid och 1 på gnome warlock

Permalänk
Medlem

urk väntade 90min på att komma in och sen när man väl kom in så fick man disconnect direkt...

90min igen att vänta..

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
hmm nu har jag fått 1 svar på Ne druid och 1 på gnome warlock

beror på hur du vill lira..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Warrior är väldigt bra i grupp.. Men ensam suger han.

håller inte med man kan spöa shamans mm i duell bara stopa spell och hoppas på crit är lvl 20 och kan crita 300 dmg med 2 hands

missar inte så mycket som jag gjorde i betan ( kanske har fixat det)
men jag tycker warrior är mycket roligare iaf nu

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk

Någon som lirar

Typ: PVP

Server: Spinebreaker

?

Hade varit kul o råkas

Permalänk
Medlem

Electron funkade va?

Permalänk
Medlem

Ingen som känner till vad man kan göra åt disconnect problemet?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriller007
håller inte med man kan spöa shamans mm i duell bara stopa spell och hoppas på crit är lvl 20 och kan crita 300 dmg med 2 hands

missar inte så mycket som jag gjorde i betan ( kanske har fixat det)
men jag tycker warrior är mycket roligare iaf nu

warrior missar hur mycket som helst..

och är man warrior så gäller gnome ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Nån mer som hade usel ms igår?

Tog screen på det när det var som värst:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/WoWScrnShot_0...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
warrior missar hur mycket som helst..

och är man warrior så gäller gnome ;D

warrior "missar inte hur mycket som helst", låter som du aldrig spelat warrior. Dock håller jag med om att ska du köra warrior kör gnome (med undantag för UD, will of forsaken).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eighty9
warrior "missar inte hur mycket som helst", låter som du aldrig spelat warrior. Dock håller jag med om att ska du köra warrior kör gnome (med undantag för UD, will of forsaken).

har lirat warrior men det suger så i pvp så ingen skojj att spela

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Nån som spelar på Al'Akid?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
Nån som spelar på Al'Akid?

Lirar på Stormscale... köerna är inte att leka med denna tid på dygnet >_<

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför Blizzard har fixad större servrar ientligen, andra mmo har inte haft detta idiotiska kösystem.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Förstår inte varför Blizzard har fixad större servrar ientligen, andra mmo har inte haft detta idiotiska kösystem.

Problemet är väl snarare att varenda spelare joinar samma server. Jag spelar på en low populated server och har inte behövt köa en endaste sekund.
Om folket spred ut sig lite mer så skulle det vara bättre för alla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skinnkalsonger
Problemet är väl snarare att varenda spelare joinar samma server. Jag spelar på en low populated server och har inte behövt köa en endaste sekund.
Om folket spred ut sig lite mer så skulle det vara bättre för alla.

Jag joinade min server när den var low population men den blev snabbt populär. =/

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Det är väl roligare att spela på high populated? det är trots allt ett onlinespel=)

Men att vänta 2 h för att komma in på en server för ett spel man betalar 100kr månaden för är alldeles för mycket..
de borde kanske t.o.m fixa så att man kan flytta sin gubbe från ravencrest till en annan server????

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RozZy
Men att vänta 2 h för att komma in på en server för ett spel man betalar 100kr månaden för är alldeles för mycket..
de borde kanske t.o.m fixa så att man kan flytta sin gubbe från ravencrest till en annan server????

Instämmer fullständigt.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Starta en Orc Shaman i morse på Ravecrest lirade tills jag va lv 12 senvart jag dissconnectad och nu när jag tar upp realm list så står det att jag inte har någon char på ravencrest servern betyder det att gubben är borta för alltid ??

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if