World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FRiDG3
Nån som vet om CTmod / cosmos räknas som fusk av blizzard? Jag har hört att det var en keylogger i cosmos förut... sant? Vilken mod är bäst av dem?

Nej, det räknas inte som fusk. Blizzard har själva lagt till möjligheten att scripta egna interfaces och dom uppmuntrar till det genom att ha officiella forum om det. Själv föredrar jag CTmod.

Permalänk
Medlem

Spelar just nu och kan inte bestämma mig, ska jag spela som priest eller warlock? är warlock bra? kan en warlock spöa t.e.x en rouge om båda e på samma lvl? Är en warlock rolig att spela med och e den bra i pvp??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeadCanDance
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det 12.99 euros per månad. Hur som helst så är det strax över hundra-lappen. Aningens billigare om man betalar för 3 eller 6 månader i stöten.

Angående att det känns dyrt så har nog den frågan stötts och blötts i all evighet. Jag kan dock säga så här... har man ett intresse för denna typ av spel så är 100 kr i månaden rena fyndet. Under de perioder jag har spelat mmorpg's så har jag inte köpt ett enda annat spel... Däremot så köper jag en massa spel under den tid jag inte är fast i träsket. Så för mig så är det social katastrof med mmorpg men en ekonomisk vinst!

Nej kanske inte så farligt dyrt, men det kommer ändå bli rätt mycket pengar på en gång.
Först 400kr, sen inte så långt därefter ett gamecard för 250kr.
Men men jag skall försöka greja det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Spelar just nu och kan inte bestämma mig, ska jag spela som priest eller warlock? är warlock bra? kan en warlock spöa t.e.x en rouge om båda e på samma lvl? Är en warlock rolig att spela med och e den bra i pvp??

Vet inte hur det är med warlocks, men som priest så tar jag en hel del rogues. Är shadow speccad för tillfället, men ska byta så snart spelet blir "på riktigt" ;).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

nån som vet ett bra ställe o levla när man e lvl 20? ej lakeshire, har gjorta alla qs där..

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
nån som vet ett bra ställe o levla när man e lvl 20? ej lakeshire, har gjorta alla qs där..

Wetlands.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
Vet inte hur det är med warlocks, men som priest så tar jag en hel del rogues. Är shadow speccad för tillfället, men ska byta så snart spelet blir "på riktigt" ;).

byta vadå för något? skill tree elr? Villken lvl är/har du varit med priest?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
byta vadå för något? skill tree elr? Villken lvl är/har du varit med priest?

Talent tree, japp. Är för nuvarande level 39 med min priest(snart 40).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

E dom roliga att spela med på högre lvls? lätta att expa med? lätta att spela solo med?

Permalänk
Medlem

Har en hunter och har nu en skorpion som har skillen claw men om jag nu vill byta djur, kan jag då lära det nya djuret claw?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Har en hunter och har nu en skorpion som har skillen claw men om jag nu vill byta djur, kan jag då lära det nya djuret claw?

Ja.

Visa signatur

Durs - Tauren Shaman

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nollie
Ja.

Så det är bara att dismissa skorpionen och sen tämja ett nytt djur?

Permalänk
Medlem

var finns filen som updaterar CT mod ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Så det är bara att dismissa skorpionen och sen tämja ett nytt djur?

Ja om du inte vill ha den mer. annars kan du sätta in den i ett stable tills vidare

Visa signatur

Durs - Tauren Shaman

Permalänk
Medlem

Drog precis igenom BFD igen, men fick inte mitt svärd den här gången heller :/.

Är det någon som någonsin har fått det? Har gjort den där instacen säkert 10 gånger i betorna utan att ha fått det :(.
Aja, ska nog göra den igen senare ikväll.

Permalänk
Medlem

Mitt djur har nu -9 talent points, varför har det blivit så och vad kan jag göra åt det?

Permalänk

Var kan man lära sig dual wield med hunter? (horde) och vilken lvl måste man vara?

Visa signatur

/signed

Permalänk
Medlem

Hos hunter trainer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
E dom roliga att spela med på högre lvls? lätta att expa med? lätta att spela solo med?

Beror på. Shadow är bra soloers, medan Holy mer är inriktat till folk som vill vara "Heal bots". Holy behövs till 100% för att kunna raida vid level 60. Är lätt att soloa med också, som jag nämnde (med Shadow).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodd_theImmortal
Var kan man lära sig dual wield med hunter? (horde) och vilken lvl måste man vara?

Level 20 tror du lär dig hos en hunter trainer...

Permalänk
Medlem

VF ? loggade nyss in påRavencrest och det var inga köer alls :-S ?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Mitt djur har nu -9 talent points, varför har det blivit så och vad kan jag göra åt det?

Det beror på att den kunde en skill när du tämjde den. När peten levlar så ökar training pointsen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
VF ? loggade nyss in påRavencrest och det var inga köer alls :-S ?

De har/ska sätta upp fler servrar i kväll. Kan vara så att en del bytt server/avstår att spela i väntan på nya servrar vilket minskar köerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
Talent tree, japp. Är för nuvarande level 39 med min priest(snart 40).

shiit snart lv 40?

in game time tack!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sodan3
shiit snart lv 40?

in game time tack!!

På US Retail alltså.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
På US Retail alltså.

ohh skönt höll på få en chock själv lv 21 snart spelar på burning blade heter sodan skicka whisp om ni är intreserade att joina guild den är grymm. ALLIANCE

Permalänk
Medlem

hur gör man för att få wow i windowed mode?

samt hur kollar man ingame time?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
hur gör man för att få wow i windowed mode?

samt hur kollar man ingame time?

/played

är det någon som har lyckas ladda upp gubben på wowrankings.com? länk isåfall.
min är inte uppdaterad sen lv 12 nån som har samma problem?

föresten finns det nån sida som wowrankings.com fast endast EU?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
hur gör man för att få wow i windowed mode?

samt hur kollar man ingame time?

Video options.. bocka i windowed mode

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Är det något PvP (helst helsveskt) guild på Ravencrest som rekryterar? isf skicka /w eller ingame mail till Nagi, jag är en lvl 18 human paladin.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.