Tråden med tips om förmånliga erbjudanden på tidningsprenumerationer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Hittade ett nytt erbjudande som några kanske skulle vara intresserade utav:

http://212.130.37.178/sites/Advertising_com/SV/TOP_efteraar_2...

*Edit 28/11*

Fick första nummret av tidningen PC-tidningen och idag sade jag upp prenumationen genom deras webbplats. Mycket smidigt!

Fram med fler erbjudande..

Har du fått telefonen än av PC-tidningen? Andra nummret av tidningen borde komma snart och jag har inte sett röken av nån telefon...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Har du fått telefonen än av PC-tidningen? Andra nummret av tidningen borde komma snart och jag har inte sett röken av nån telefon...

Näe, har inte heller fått telefonen ännu...

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk

jag fick biobiljetterna... härligt såhär dags innan jul

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

Hur lång giltighetstid är det på biobiljetterna?

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Hur lång giltighetstid är det på biobiljetterna?

31/01/2007

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

stog att telefonen skulle komma ca 3 veckor efter betalning

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk
Medlem

Igår kom andra nummret av tidningen, Men ingen IP-telefon.. :/

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Igår kom andra nummret av tidningen, Men ingen IP-telefon.. :/

Samma här...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erlc
Har nyss beställt http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/digital_fo...
ett nummer av digital foto för alla och en LCD-multifjärr för 19.50

Deta nappade jag på för ett tag sedan... sade upp tidningen efter 6 dagar och rök på att betala nästa tidning men det gör inget för fjärren är kanon... helt klart snygg!!!

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

"in action" bild på fjärren? enligt annonsen ska den lysa blått när man tar den i sin hand.

Visa signatur

De som inte fick nog med uppmärksamhet som barn, kallas nu ordpoliser.

Permalänk
Hedersmedlem

Fjärren var plastig och extremt ful imho.

Det blev papperskorgen direkt efter ett par minuters lekande. Tidningen är helt ok dock.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Fjärren var plastig och extremt ful imho.

Det blev papperskorgen direkt efter ett par minuters lekande. Tidningen är helt ok dock.

Skit, då var det ingen Kameleon 10

Permalänk
Medlem

Tre särskrivingar i ett ord. Kan inte någon admin fixa rubriken så man slipper se denna spyframkallande syn varje gång man går in här?

Permalänk
Medlem

Spelar roll ..

Permalänk
Medlem

jag är mycket nöjd med fjärren dock är jag väl inte så kräsen.
men den lyser snyggt.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Börjar bli måttligt road av att få vänta på min IP-telefon+Skypepaketet. Drog iväg ett mail till kundtjänst för att få reda på lite mer info om tex. leveransdatum osv. Verkar inte bli någon IP-telefon till mig själv i julklapp.

EDIT!

Vilka jävla äckliga svin. Fick svar från kundtjänst nu.

Tack för Ditt mail!

Det går bra,men eftersom du inte är prenumerant längre så kostar det 249 kr + porto. Vill du att vi skall beställa det?

Med vänliga hälsningar

Jag har ju betalat för 2 tidningar och premie i form av IP-telefon+Skypepaketet som ingick. Skickade tillbaka ett mail där jag bad dem förklara sig igen om varför jag inte ska få någon nu när jag endå har betalat för den.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Börjar bli måttligt road av att få vänta på min IP-telefon+Skypepaketet. Drog iväg ett mail till kundtjänst för att få reda på lite mer info om tex. leveransdatum osv. Verkar inte bli någon IP-telefon till mig själv i julklapp.

EDIT!

Vilka jävla äckliga svin. Fick svar från kundtjänst nu.

Tack för Ditt mail!

Det går bra,men eftersom du inte är prenumerant längre så kostar det 249 kr + porto. Vill du att vi skall beställa det?

Med vänliga hälsningar

Jag har ju betalat för 2 tidningar och premie i form av IP-telefon+Skypepaketet som ingick. Skickade tillbaka ett mail där jag bad dem förklara sig igen om varför jag inte ska få någon nu när jag endå har betalat för den.

Men va fan!
Visste att det skulle bli så...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Deta nappade jag på för ett tag sedan... sade upp tidningen efter 6 dagar och rök på att betala nästa tidning men det gör inget för fjärren är kanon... helt klart snygg!!!

Har inte dykt upp nånting här, varken tidning eller fjärr, beställde väl förra veckan nångång i och för sig. Men så lång tid tycker jag inte att det borde ta :/

Edit: Jaha ja, nu har dom ju tagit bort det erbjudandet. Kommer det en tidning och ingen fjärr blir jag sur :/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

betalade för länge sen och verken fått min ip telefon eller fjärkontroll ännu. väntar ett tag till sen startar jag krig

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lekpark
betalade för länge sen och verken fått min ip telefon eller fjärkontroll ännu. väntar ett tag till sen startar jag krig

Samma här.

Permalänk
Medlem

jag mailade dem efter typ 3 dagar och frågade om när jag skulle få fjärrkontrollen, kunde ta upp till 3 veckor att få den. Tog ca 2 veckor innan jag fick min.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Ingen som känner för att bli av med fjärren? Har inget emot ifall någon skänker bort sin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Börjar bli måttligt road av att få vänta på min IP-telefon+Skypepaketet. Drog iväg ett mail till kundtjänst för att få reda på lite mer info om tex. leveransdatum osv. Verkar inte bli någon IP-telefon till mig själv i julklapp.

EDIT!

Vilka jävla äckliga svin. Fick svar från kundtjänst nu.

Tack för Ditt mail!

Det går bra,men eftersom du inte är prenumerant längre så kostar det 249 kr + porto. Vill du att vi skall beställa det?

Med vänliga hälsningar

Jag har ju betalat för 2 tidningar och premie i form av IP-telefon+Skypepaketet som ingick. Skickade tillbaka ett mail där jag bad dem förklara sig igen om varför jag inte ska få någon nu när jag endå har betalat för den.

Har inte heller fått telefonen men tog en ny pren på tidningen + en skärmdump så kommer det ingen telefon denna gången så kommer jag maila en skärmdump + pren-nmr i en något bister ton för nu j****r!

Permalänk
Medlem

jag är ledig imorgon så jag tar och slår kundtjänst en signal och kollar upp vad som har gått fel och om dem hävdar annat så kommer jag att kräva tillbaka mina pengar och konsumentvägledaren i min kommun kommer att få ett telefonsamtal från mig.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Avstängd
Permalänk

sant Allstaar, även om det visserligen är nämnt flera ggr

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Fick svar igen från kundtjänst:

Hej ****
Din premie kommer att komma i början av Januari och det stämmer att det är en Ip-telefon.

Med vänliga hälsningar
**** *****

Då väntar jag någon vecka till...

/r.

http://bannerfarm.ace.advertising.com/bannerfarm/v2/se/icakur...

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Fungerar telefonen med annat än skype?

EDIT: Kom att tänka på en av mina tidigare pren. på PC-tidningen plus dem trådlösa lurarna som var på köpet. Fick vänta på lurarna i över 5 månader! Dock är det rätt bra räckvid på dem om man använder en adapter 230V -> 12V, på ca. 200mA.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2