Tråden med tips om förmånliga erbjudanden på tidningsprenumerationer

Permalänk
Medlem

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ska skynda mig att beställa det där och ringa min hyresvärd

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

http://www.alltgratis.com och http://www.kostnadsfritt.se FTW
P.S På kostnadsfritt erbjudandet: "10gratis minuter med skype-out!" tipsade jag dom

Visa signatur

| Intel Q6600 3,0GHz + Scythe Ninja CPU Cooler | Asus Maximus Formula | 6144mb Corsair DDR 2 Pc6400 | Gigabyte SOC2 Nvidia GTX580 |
http://www.itpower.se

Permalänk
Medlem

2 nummer av XBOX LIFE

"Efter att din provperiod på 2 nr är slut, får du tidningen i en bekväm tilllsvidareprenumeration. Du kan när som helst säga upp din prenumeration genom att kontakta vår kundtjänst på tel: 08-453 61 00 eller kundservice@idg.se."

http://prenumeration.idg.se/tidningar/xbox/testa/

Permalänk
Medlem

fjärr

Tänkte tipsa om vad jag beställde nyss

http://campaign.bonnierpublications.com/sites/Advertising_com...

Ni som tjatat om fjärrisar i hela tråden

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Hedersmedlem

Re: fjärr

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milyn
Tänkte tipsa om vad jag beställde nyss

http://campaign.bonnierpublications.com/sites/Advertising_com...

Ni som tjatat om fjärrisar i hela tråden

Den är riktigt värdelös och återkommer i erbjudanden hela tiden.

Permalänk
Medlem

Jag nappade på erbjudandet om 3 nr av tidningen Rocky+ en Jackie brown DVD för 99:-. Då jag ändå alltid köper den så sparar man ju några kronor.

Följande händer:

Jag får min räkning där det står att jag ska få nr 4-6 och betalar den. En vecka senare dimper tidningen ner i lådan. Något förvånad blir jag då det visar sig att jag fått nr. 3, som jag redan har. Jag ringer till egmont, där de förklarar att de inte alls skickat ut någon tidning men ska göra det snarast. Jag frågar hur jag då kan ha en tidning men får inget svar. Nån vecka eller så senare kommer tidningen. Det visar sig att jag fått nr. 5. Läser den glatt och ringer sen och förklarar att jag ännu inte fått nr. 4. jo, säger dom, den har vi skickat. Jag förklarar att jag fått nr. 3 och dom svarar som vanligt att dom inte skickat den. Jaja, säger jag, skicka nr 4 tack.
3 dagar går och tidningen kommer. Öppnar och blir mäkta förvånad igen då dom skickat nr. 5 och inte nr. 4. Ringer dom och de lovar att skicka nr. 4.

Kan dom inte räkna där eller vafan är problemet? Jag har ju förvisso fått ett gäng tidningar gratis som jag kan kränga men vetefan om man vågar ta en prenumeration på tidningen om det ska hålla på så här.
Nån DVD har jag ännu inte sett men den dyker nog upp snart.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Jag nappade på erbjudandet om 3 nr av tidningen Rocky+ en Jackie brown DVD för 99:-. Då jag ändå alltid köper den så sparar man ju några kronor.

Följande händer:

Jag får min räkning där det står att jag ska få nr 4-6 och betalar den. En vecka senare dimper tidningen ner i lådan. Något förvånad blir jag då det visar sig att jag fått nr. 3, som jag redan har. Jag ringer till egmont, där de förklarar att de inte alls skickat ut någon tidning men ska göra det snarast. Jag frågar hur jag då kan ha en tidning men får inget svar. Nån vecka eller så senare kommer tidningen. Det visar sig att jag fått nr. 5. Läser den glatt och ringer sen och förklarar att jag ännu inte fått nr. 4. jo, säger dom, den har vi skickat. Jag förklarar att jag fått nr. 3 och dom svarar som vanligt att dom inte skickat den. Jaja, säger jag, skicka nr 4 tack.
3 dagar går och tidningen kommer. Öppnar och blir mäkta förvånad igen då dom skickat nr. 5 och inte nr. 4. Ringer dom och de lovar att skicka nr. 4.

Kan dom inte räkna där eller vafan är problemet? Jag har ju förvisso fått ett gäng tidningar gratis som jag kan kränga men vetefan om man vågar ta en prenumeration på tidningen om det ska hålla på så här.
Nån DVD har jag ännu inte sett men den dyker nog upp snart.

Undrar var du får för DVD

Permalänk

http://uk.getit4u.com/v2/campaigns/se/bilagare_2006_03/?site_...

5 nr av "Vi bilägare" + pannlampa för 99 kr

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Korsordsguru
Permalänk
Medlem

fick min LCD-fjärr nu fungerar väl rätt bra för att vara "gratis"

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem

http://campaign.bonnierpublications.com/sites/KOM/KOM_uge43_2...

1 nummer av PC-tidningen, ergonomiskt handledsstöd och en trådlös optisk mus för 19,50 + 14,50 i porto och exp.

Mer om musen:
Specialdesignad trådlös optisk mus. Musen och laddaren är silvermetallic och svart. Den svarta delen av musen är specialbehandlad med en gummibeläggning som gör att den ligger extra bra i handen. Laddaren kopplar du enkelt till en USB-port på din dator så kan du ladda musen när du behöver det. OBS! Musen är specialdesignad för PC-tidningens läsare och kan endas fås genom att man tecknar prenumeration på tidningen.

Musen fungerar med 2 laddningsbara AAA-batterier.
Musens format: 120 mm x 643 mm.
Laddare: 100 mm x 100 mm, höjd 70 mm.

Helt ok för 34 kronor. Måste sägas upp inom 5 dagar efter att man mottagit tidningen.

Permalänk
Medlem

finnas ganska många på www.rabattkod.se

Visa signatur
Permalänk

http://campaign.bonnierpublications.com/sites/NGM/2007_uge5/s...

1 st nationalgeographic + maglite ficklampa (med livstidsgaranti) för totalt 35 kr

EDIT: Hittade denna

http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/pctidninge...

1 nr av pc tidningen + presentkort hos siba värde 75 kr för totalt 30 kr. Frågan är: kan man kombinera flera presentkort? Någon som vet?

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

2 nr av Gör Det Själv + en IR-termometer för 49.50 + 19.50 i porto på http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/gds/200703...

Ska bli kul att se hur pass bra denna IR-termometer mäter upp värmen på olika delar i datorn?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
2 nr av Gör Det Själv + en IR-termometer för 49.50 + 19.50 i porto på http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/gds/200703...

Ska bli kul att se hur pass bra denna IR-termometer mäter upp värmen på olika delar i datorn?

Coolt beställde en sådan också.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Sladdlösa hörlurar eller trådlös väderstation för 39.50 + 19.50 i porto på www.illvet.com/erbjudande och nej det är inte dom värdelösa hörlurar som Bonnier tidigare skickat ut med andra tidningserbjudanden!

Hur dom låter vet jag inte då jag inte fått nån tidning ens!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Sladdlösa hörlurar eller trådlös väderstation för 39.50 + 19.50 i porto på www.illvet.com/erbjudande och nej det är inte dom värdelösa hörlurar som Bonnier tidigare skickat ut med andra tidningserbjudanden!

Hur dom låter vet jag inte då jag inte fått nån tidning ens!

Det här har jag redan nappat på men i samband med studenterbjudande men det var tre nummer och hörlurar för 79kr med porto.

Förväntar mig inga dunderlurar direkt men finfint i min lilla studentlägenhet att kunna ta på sig ett par lurar och ställa sig och diska eller lägga sig i badet t.ex.
Får väl hoppas på att de fungerar iaf.

-edit- Jag provar ett till sånt här erbjudande sedan får det räcka... körde på en datortidning och trådlös mus också. under 200kr för fyra tidningar, en mus och ett par trådlösa hörlurar... fan, finns det risk att man blir beroende av sånt här? Det är ju lite sjuka priser fast de räknar väl med att man inte avbryter prenumerationen.

Permalänk
Medlem

Risk att bli beroende? Tja jag roar mig då med att ta sådana här prenerbjudanden och sedan säga upp dom. Har gjort det i säkert 10 år nu så beroende är man nog ;)!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Sladdlösa hörlurar eller trådlös väderstation för 39.50 + 19.50 i porto på www.illvet.com/erbjudande och nej det är inte dom värdelösa hörlurar som Bonnier tidigare skickat ut med andra tidningserbjudanden!

Hur dom låter vet jag inte då jag inte fått nån tidning ens!

Någon som provat väderstationen?

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Medlem

Jag har lagt en beställning. Vi får se om den håller måttet när den kommer!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Jag har lagt en beställning. Vi får se om den håller måttet när den kommer!

Ok! Väntar på svar då

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axan
Ok! Väntar på svar då

Det verkar inte som det blir nåt av den där väderstationen, jag anmälde mig den 15e mars och fick bekräftelse direkt men har sedan dess inte hört ett knyst. Jag får dra iväg ett mail och fråga vad som händer.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Det verkar inte som det blir nåt av den där väderstationen, jag anmälde mig den 15e mars och fick bekräftelse direkt men har sedan dess inte hört ett knyst. Jag får dra iväg ett mail och fråga vad som händer.

Har du fått dina tidningar då?
Jag beställde detsamma som dig och fick mina tidningar igår.

Senast fick jag vänta flera månader på mina trådlösa lurar från dem.
Men man får ligga på, det står ju trots allt att premien skall komma "Fyra veckor efter mottagen betalning". Så den tiden får man ge dem, därefter är det bara att ringa och klaga varje dag.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Det verkar inte som det blir nåt av den där väderstationen, jag anmälde mig den 15e mars och fick bekräftelse direkt men har sedan dess inte hört ett knyst. Jag får dra iväg ett mail och fråga vad som händer.

"Därför kan det dröja upp till tre veckor innan du får din första försändelse tillsammans med ditt inbetalningskort."

Permalänk
Medlem

Vad brukar det vara för betalningsvillkor på de där tidningarna? Jag beställde den där med IR-termometern, och tidningen lär komma under nästa vecka, när jag inte är hemma. Kommer iofs tillbaka mitt i veckan därpå, men är det 7 dagars betalningsvillkor (vilket iofs inte är särskilt vanligt) så kan det ju bli tight?

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Brukar variera beroende på när du fått tidningen men som nu när jag fått tidningarna i denna vecka så har jag på mig till slutet av månaden att betala så det är nog lugnt även i ditt fall.

Kom bara ihåg att du har 5 dgr från det du fått tidningen på dig att avbeställa den om du inte vill ha nästa nr för annars gäller det från nästa nr.

Ja jag är en Bonniersalkoholist sedan minst 10 år men så svämmar lgh över av presenter :D.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Har du fått dina tidningar då?
Jag beställde detsamma som dig och fick mina tidningar igår.

Senast fick jag vänta flera månader på mina trådlösa lurar från dem.
Men man får ligga på, det står ju trots allt att premien skall komma "Fyra veckor efter mottagen betalning". Så den tiden får man ge dem, därefter är det bara att ringa och klaga varje dag.

Jag fick mina tidningar under dan igår, det tråkiga är dock att de numera har ett annat erbjudande med en trådlös väderstation som verkar bra mycket bättre och desutom snyggare för samma pris. Man kanske kan ta det erbjudandet också?

http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/illu_viden...

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Jag fick mina tidningar under dan igår, det tråkiga är dock att de numera har ett annat erbjudande med en trådlös väderstation som verkar bra mycket bättre och desutom snyggare för samma pris. Man kanske kan ta det erbjudandet också?

http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/illu_viden...

Den var onekligen läcker! Men äsch det kan väl inte skilja så mycket mellan dem förutom att den ena är vit och trådbunden och den andra svart och trådlös.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Jag har den där svarta och det är ibland svårt att se vad det står på skärmen tycker jag. Den visar dock ganska rätt när det kommer till vilket väder det är och skall bli. Jag har dock investerat i en något dyrare som går lättare att läsa av och den funkar fint.