Spelar du ngt spel du är bra på?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Finns inte många som slår mig i Mortal Kombat till Snes och N64.

Eventuellt jag;)

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem

Halo till pc smeker dödskönt i kistan eller.. jag Var bra, e nog inge vidare..
var med i [CA], låg 2a i sverige i nån vecka sen splittrades vi för flera tröttnade på o spela mycket... men det var tider
vi borde fixa en sweclockers halo server!

Permalänk
Medlem

SoF 1

spelat sen demot kom ut. Otroligt skön känsla i CTF (om man är någorlunda bra och har nån chans)
Har inte lirat det på ett bra tag nu, men får adsl snart o då blir det ändring på det

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Jk2 (Jedi Knight 2) tillhör de bästa.. (eliten =D)
Motocross Madness 2, svårt att säga, men jag har en hel del Rekord på banor.. ( dvs ghost tider, som man kan/KUNDE uploada på www.motocrossmadness2.com )

Sen spelar jag bara spel där jag EJ tillhör eliten, som tex Lineage II, Battlefield, osv

Permalänk

Jag är "knug" på Quake 3 Defrag

Visa signatur

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Permalänk

jag är bra i ms röj och fs 2004

Visa signatur

Dator: Intel Pentium 4 3.0Ghz. ABIT IS7-E. 512 mb DDR RAM. DVD. CD-RW. Radeon 9800 pro 128mb tv-out. Cheeftech fulltower med Lite moddar....

Permalänk

48 kills 0 death i halo eller 54 4 i halo ochså

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk

Counter-Strike 1.6 - PC
Pro Evolution Soccer - PS2
Guilty Gear X2-Reload - PS2
Mario Kart: Super Circuit - GBA

Just nu då

Permalänk
Medlem

Capcom vs SNK 2 (seriöst)
Marvel vs Capcom 2 (inte lika seriöst)
Capcom Fighting Jam (inte seriöst än i alla fall)

Visa signatur

"The gate opens, the gate closes. It does not help."

Permalänk
Medlem

Jag är kung på TetriNET.

Permalänk

är bra på hearts of iron 2.
tom dom på stony road forumet börjar undra om jag fuskar när jag tex säger att jag innan operation barbarossa har över 400 div(dvs runt åren 1945-1946),men man har ju sina små knep,gäller bara att balansera allt rätt så flyter det på:).

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Soldat äger.... ni se mig fightas på www.theimclan.tk hö hö...

Permalänk
Medlem

Wc3 tft e ja väll rätt bra på.. Samt Cs 1.6 och source... Mobbas inte för ja e starkare än dig o ja skiter i om du har glasögon eller inte

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk

re..

Jag e väll hyfsad på BW, har spöat alla inom den svenska eliten någongång. Men har aldrig riktigt orkat bli riktigt bra på det.

btw aka Avanger)Hc)

Visa signatur

såja!

Permalänk
Medlem

Är ruggit bra på Counterstrike, måste jag erkänna hehe. Annars så är jag bra på Q3 rail, ruggit bra på civilization 1, helt ok på starcraft.

Vad finns det mer, hm en massa amiga spel är jag grym på också är helt ok på många andra spel men minns inga rätt av.

Permalänk

Jag anser mig ganska bra i CS: Source... finns ingen server jag inte kan äga:p

Visa signatur

I'm frantic in your soothing arms, I can not sleep in this down filled world.

Permalänk
Medlem

http://www.statelovesyou.com/wiki/TKKN

74 är rekordet för min del

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spelade Strike-Force, var med i landslaget men nu är spelet i princip helt dött

Permalänk
Medlem

jag har lirat q3: rocket arena o vart väl hyfsad innan scenen & spelet blev förstört av en kass patch
har precis börjat lira qw men suger riktigt rejält.
lirade ns ett tag också men mycket oseriöst.. rätt mkt skryt i denna tråd btw

Visa signatur

"we educate ourselves so we can go to works we dont like, to buy shit we dont need"

Permalänk
Medlem

Har bliviy utnämnd till världens mest instabila spelare av flertalet kompisar. När det går bra kan jag spö hela klaner samtidigt i spel som UT2k4, DoD etc men när det går dåligt så suger jag totalt... Har även spöat 6 pers som spelar CS konstant, ensam Det var ungefär här någonstans som mitt rykte om att vara instabil började

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tbbzn
jag har lirat q3: rocket arena o vart väl hyfsad innan scenen & spelet blev förstört av en kass patch
har precis börjat lira qw men suger riktigt rejält.

ballt då vet du nog vem drush i rebelgamers är, polare till mig och den enda kontakten jag har med någon slags elite i något spel :).
Själv suger jag i det mesta, visst spöar jag kusinerna i UT och alla polarna i goldeneye (inte så svårt när man lär sig spawnpoints på alla banor) men någon speltalang är jag inte :).

Permalänk
Medlem

Själv säger jag att jag inte är sämst i något spel, men jag är samtidigt inte världsbäst. Jag ligger väl i genomsnitt på den övre skalan.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Jag är total kung på Jazz Jackrabbit 2 (battle, speed, treasure) samt Worms World Party.

Permalänk
Avstängd

Jag är inte bra på nåt spel, men minst dålig på strategispel. Lirar mest rpg's som NWN nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Duger i CS nuförtiden. Rätt het innan.

Rätt duktig på Stepmania.

Het på D2: LoD. Spelat flera år, mestadels pvp. Både HC och SC, ladder och nLadder. Är rätt "rik".

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem

Jaaa, en bit över average i CoD/CoD:UO måste jag väll påstå.
Sen var jag en bra bit över average på Q3-OSP-Promode med Clanarena aktiverat.

Men det var innan CoD, det tog över totalt.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Grand Prix Legends - 509:e plats på världsrankingen (Eagle)

31:e plats på Sverigerankingen (totalt)

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Medelmåtta på det mesta inom spel, får väl skryta med att man känner en CPL spelare i Painkiller.

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk

Måste faktiskt säga att jag anser mig själv vara redigt bra på spelet "Elasto Mania" samt "Action Super Cross", där tror jag att jag skulle ha stora chanser att kunna vinna en turnering.

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Medlem

Var med i världens bäst RtCW-klan och var med om att vinna Quakecon 2003. Dock är dom dagarna förbi, nu är det WoW och lite ströspelande i Q3 capm som man är bland topp i sverige på faktiskt