Spelar du ngt spel du är bra på?

Permalänk

Jag äger alla i Super Mario Bros på Nes....Jag är jäkligt bra på Duckhunt också.

Visa signatur

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pain Is just another fantacy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Jag äger alla i Super Mario Bros på Nes....Jag är jäkligt bra på Duckhunt också.

Ända sedan jag dammade av mitt gamla nes har jag inte fått pickan till spelet att funka.. så det har blivit Super Marie Bros 3 för mig Riktigt kul faktist..
Och gott om barn minnen har man sedan när man satt med brorsan och spelade Mega Man och Mario

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk

Ack ja..Hårda trägolv med den rektangulära handkontrollen i handen..
ger en gamla minnen.

Visa signatur

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pain Is just another fantacy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Jag.

Får väll se hur mycket du äger ^^

Edit, var fan ett BRA tag sedan man spelade det nu

Hipshot din gammla mappare. Skulle gärna specat den matchen. Locke är den där kompisen som ständigt äger en i alla spel.

Är själv inte specielt grym på något spel.
Har lirat en massa fps i mina dagar men aldrig blivit riktigt bra. Är väll hyfsad på ts.
Suger på strategi då jag inte har de nerver som krävs för att hålla mig lugn. Lirar mest BF2 nuförtiden när jag har tid över.

Permalänk

Simulatorspel, främst racing och flyg, är nog det enda jag kan säga att jag är rätt så bra på. Jag suger totalt på nästan allt annat och får alltid pisk när det är LAN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Ack ja..Hårda trägolv med den rektangulära handkontrollen i handen..
ger en gamla minnen.

Jo du, själv spelade jag så mycket sega 8 bitar att styrkorset ramlade av :D, sen fick man spela genom att klicka på gummiplopparna bakom istället, blev en helt annan svårighetsgrad på spelen

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Ok, lägger till en liten definition vad jag menar med bra. Att vara bra är ju väldigt löst definerat.

Men man ska ha koll på toppklanerna, gärna vara med i en liga eller något och lira där. Man ska väl helst veta alla olika utryck/termer o förkortningar o sånt.

Det går ju t.ex inte att säga att man är bra på Starcraft ifall man inte vet vad t.ex 1fac exp är eller ifall man lirar 2on2 o allien säger "jag turtlar" och man inte vet vad det innebär. Det anser jag vara lite sämre.

Förövrigt ni som spelar FPS spel som COD, BFV o sånt. Hur fungerar eran community? Jag menar, det måste vara svårt att få ihop en community utan ett system som battle.net

Eller man kanske sköter allt via irc istället?

irc, forum, hemsidor, porr för oss samman.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
irc, forum, hemsidor, porr för oss samman.

Hejja porr..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Är han bannad nu eller? Locke alltså?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Är han bannad nu eller? Locke alltså?

Locke är inte bannad varesig här eller på ts forumet. Tror bara han har glömt hålla utkik i denna tråd.
Jag PM:ar dig hans icq så kan ni ju ta en duel nångång.

Permalänk

Mästare i mitt hus på Supermario 3!

Visa signatur

Signatur raderad. Max tre rader i upplösningen 1024 x 768. /GAPa - Detaljer detaljer

Permalänk
Medlem

kom på plats ~30 (NW+Land) på battlefields i Utopia nån age. mest tidsslukande spelet någonsin dock så jag la av och skaffade ett liv.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk

Varit 1337 på:

Diablo II/Diablo II: Lord of Destruction, 10-tal lvl 100 pvp-chars med alla super elites.
Counter-Strike (icke source), tar alla med AWP.
StarCraft/StarCraft: Broodwars, super rushare eller stratgetiskt.
Red Alert 2: Kom 1 steg under kvartsfinal på SM.

Spelar dock inte spel längre.

Permalänk
Medlem

vet tien om ajg e speciellt grym på nått speceillt spel...

men ett sple ajg suger så grymt på är halo 2 varit på lan o lirat de hela kvällen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

78 - 0 i Team Fortress Classic på en hyfsad server. Sen tog rundan slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiAMONDBlacK
Varit 1337 på:

Diablo II/Diablo II: Lord of Destruction, 10-tal lvl 100 pvp-chars med alla super elites.

Då måste du varit väldigt elit. Om du hade lvl100 chars vill säga.

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem

Låg top tio in da world Warhammer 40k: Dawn of War ett tag, dock så svek intresset och jag föll neråt. Nu har jag inte spelat på typ tre-fyra månader.

Go Battlefield 2! ...

Permalänk
Medlem

har legat på 15 topen på Diablo LoD men det var när vi lirade hardcore

Permalänk

Var en hejare på QW, Team Fortress Classic och Action Half-Life, spelar inte lika mycket nu dock. Roligare att göra spelen

Permalänk
Medlem

Jag vill tro att jag är ganska bra på Tetris.

Permalänk

jag lirar Q3. Ra3- modden med en klan som heter gro0ve. vi är bäst i sverige och europa

Permalänk
Medlem

css...:)

Permalänk

ägde i diablo 2 1.09:P men la ner för 3 år sen typ..
för en stund sen ägde ja thug på xbox:P 230 mille på en linje..:P just nu idag är de väl ingenting:P

Permalänk
Medlem

äger på tetris !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Nej.. är faktiskt rätt dålig på alla spel. Som tur är tycker jag det är roligt.

DÄR mina damer och herrar. DÄR har vi rätt inställning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
ballt då vet du nog vem drush i rebelgamers är, polare till mig och den enda kontakten jag har med någon slags elite i något spel :).
Själv suger jag i det mesta, visst spöar jag kusinerna i UT och alla polarna i goldeneye (inte så svårt när man lär sig spawnpoints på alla banor) men någon speltalang är jag inte :).

Okej lite sent men, självklart vet jag vem drush är han vet nog iofs inte vem jag är dock^^

Visa signatur

"we educate ourselves so we can go to works we dont like, to buy shit we dont need"

Permalänk

wrestlemania the arcade game.
har spelat det ända sen det släpptes för första gången på sega...köpte det sen till psx och skaffade det sen på pc....numera så spelar jag detta spel flera ggr om dagen(och har gjort det ända sen sega tiden)...tror inte jag överdriver när jag säger detta ,men det finns nog inte många som klår mej i det spelet,specielt inte när man är shawn michaels=P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Var rätt hyffsad en gång i tiden på CS men har lagt ner det..
Annars är jag väl duktig på de flesta spel till konsoler osv, har lätt för att lära mig osv..

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Är ganska duktig på CS!

Förut var jag en farlig puplicspelare (CoD) var hägt rankad på fun4 nåt servarna

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk
Medlem

kan väll säga att jag ligger i det övre skiktet i cod. hoppas jag Är bra på de iallafall

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO