Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

jag tror jag kommer ha 10 nycklar över ochså faktiskt (samt möjligen en extra komplett collectors edition) beställde från like olika ställen för att vara säker att få en

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Nu är de inte långe kvar..

Nu har man köpt, snus och dricka för att klara sig

Ohh well, städa i lägenheten de får alltid tiden att gå fort som fan, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

whoah... ok i got into the game. but i have wrong client version so got kicked out. and i cant seem to patch the game (server down perhaps)

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Har samma fel som Melekai, funkar det för någon annan?

Permalänk
Medlem

oj glömmer att detta är ett svenskt forum förlåt..
heh dom det funkar för kommer ju inte direkt hit.

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

hur ska ni komma in när servrarna inte är uppe än? =/

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

1 hour 33 min left..............drolls

Man kan komma in på sitt acc nu och se alla servrar men går ej att starta char ännu

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

Någon väldigt snäll själ som skulle kunna ge ut en trail key till mig? Jag vill gärna testa spelet innan jag köper det för att se hur det är. Förbokning och sådant är ju typ slutsålt överallt.

Visa signatur

E2160 @ 2,9 ghz | GA-P35-DS3 | Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 | mm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
hur ska ni komma in när servrarna inte är uppe än? =/

Dom är uppe, men man blir kickad när man trycker på create character

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lukaxx
Dom är uppe, men man blir kickad när man trycker på create character

aka world servers är nere troligen

Inte ens patchservern är uppe än, så inte konstigt att de startat upp authservern, tror de fattar att man inte kan trycka power on klockan 19:00 och hoppas på de bästa

Fast är lite orolig, 17:e maj..norskarna kommer ju vara stupfulla, haha.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

488xx är min client nu.
dom kräver 48901..

så gissar att update servers kommer online efter kl 18. sen är det nog bara logga in så fort det går

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Melekai
488xx är min client nu.
dom kräver 48901..

så gissar att update servers kommer online efter kl 18. sen är det nog bara logga in så fort det går

Ja, bara var lugna nu gubbar..1½ timma kvar

Och om de inte funkar direkt vid 19 är jag redo på..hur man än vrider och vänder på det så är de svårt att förberedda sig för antalet som kommer connecta samtidigt

EDIT: Nu är patchservern uppe igen.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Är det 19:00 eller 18:00 som det börjar?

Permalänk
Medlem

lugn.. hehe. jag trodde faktiskt det skuille ske redan kl 18.000.. annars hade jag inte försökt tidigare

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

För oss som vill prova med en trial key från er med CE, hur kan vi tänkas göra med install å allt det där? Ladda hem det ni early accesskillar laddar ner eller vad tror ni?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
För oss som vill prova med en trial key från er med CE, hur kan vi tänkas göra med install å allt det där? Ladda hem det ni early accesskillar laddar ner eller vad tror ni?

Eller så är det som med WoW, att det är meningen att man ska låna sin polares skivor och installera från de..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Melekai
lugn.. hehe. jag trodde faktiskt det skuille ske redan kl 18.000.. annars hade jag inte försökt tidigare

Precis

Nu är min klient up-to date men auth servern är nere, så vi kan vara lugna..jag ska iaf ta en skön dusch och pyssla om kattens bostad i min lägenhet

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Fast är lite orolig, 17:e maj..norskarna kommer ju vara stupfulla, haha.

Haha vi får hoppas att det inte blir några problem pga det

Är det någon som vet hur många platser det finns på servrarna? Alltså om det är någon gräns för hur många som kan spela på samma server? Min dator är paj och det skulle vara lite surt om alla polarna går in på en och så kommer jag 3-4 dagar efter och upptäcker att servern är full, hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Haha vi får hoppas att det inte blir några problem pga det

Är det någon som vet hur många platser det finns på servrarna? Alltså om det är någon gräns för hur många som kan spela på samma server? Min dator är paj och det skulle vara lite surt om alla polarna går in på en och så kommer jag 3-4 dagar efter och upptäcker att servern är full, hehe

De är nog som med wow..de har ingen maxgräns på chars, men på hur många som max kan vara inloggade. Ska jag våga slänga en gissning, 12000 kankse, de är väll max för wow eller typ 10000

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

ok well jag komm in långt nog att göra en gubbe sen kasta den ut mig.
lite coolt är det iaf.. och bara så ni vet. dx10 finns nu tillgängligt. sweet huh?
dags att testa lite snart då

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Okej, ska man vänta till kl 19??

Permalänk
Medlem

fan han presis landa på stranden sen boota man mej :/ tar not 1-2 timmar o få upp servers igen brukar va något sådant

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

Jag kunde göra en gubbe, men man kan tydligen inte logga ut utan att avsluta spelet helt, och när jag skulle logga in igen för att göra fler gubbar så hade de plockat ner login-servern

Permalänk
Medlem

Diggar intro låten... fast lyckas inte logga in än. Var länge sedan då jag var så här ivrig till att få spela!

Permalänk
Medlem

fan hoppas mitt namn reggades bara

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

era skojare hoppas ingen har snott mitt namn ännu

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

När tror ni servrarna e online?

Permalänk
Medlem

om allt går som det ska så bör dom vara uppe om ca 50-60min

Permalänk

De var det för en liten stund sedan, antar att de har plockat ner dem nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lukaxx
När tror ni servrarna e online?

samma sak med varge lir typ jag har nog sett allt från 1-5 timmar eller så.. dessa gick ner snabbt dock käns inte helt bra

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5