Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

patcher screen its official

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Kommer säkert bli ytterligare förseningar... med lite tur kanske dom öppnar imorrn... :-/

Permalänk
Medlem

Ge de lite credit för att iaf försöka starta igång serverna på en norsk nationaldag(?). De borde vara hemma o ta ledig 1 dag för allt jobb de gjort! Men men - Vi e giriga!

Permalänk
Medlem

VARFÖR GUD

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

men suck... nu blir man ju nästan ledsen i ögat.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Inte så otippat,besviken dock...
Hur ska man nu döda 3 timmar..hmm

Permalänk
Medlem

Hehe så här är det alltid ju när det är release.Som sagt bara att öppna en beer å ta de lugnt ett tag

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arthas
.
Hur ska man nu döda 3 timmar..hmm

Sitter med och funderar på det, får bli lite Viking på 360n

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrValle
15minuter känns som en månad,, och nu blir det 2-3timmar till

Jepp haha, nu hinner jag iaf sticka ner o köpa chips!

Permalänk
Medlem

Helvete!

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Det här var dåligt... jag minns när man satt å vänta på LotrO launchen. De öppnade sina serverar före utsatt tid.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

fan alltså.. inte ännu mer väntan! hade räknat med någon timme försenat bara

Permalänk
Medlem

Bättre att dom försöker fixa allt direkt annars sitter man likväl med servrar som går upp och ner så detta är nästan saksamma, får dra en film sålänge.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

hmm då står valet mellan att läsa en bok, spela gta4 eller glo på excel saga medans man väntar

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

3timmar va fan...

Kunde dom inte satt start tiden för servrarna tidigt på dan istället så dom hadde tid på sig att fixa problem (som jag tycker dom borde kunnat sett till varit fixade igår, testat att starta upp allt igår istället för idag?..).

Nu blir det ju i princip start den söndag den 18:e :/

Fast iofs är jag inte förvånad.. Är ju norrmän vi har med att göra...

Permalänk
Medlem

Kan inte låta bli men.... Det är faktiskt ganska roligt att läsa de tre senaste sidorna i den här tråden. Först bara glada miner och uppbunkring av diverse grejer och sen bryter halva swec ihop

Men jag lider lite med er faktiskt, trots att jag inte har EA

Permalänk
Medlem

Jag fattar helt enkelt inte varför de inte bara försöker sikta in sig på en launch flera timmar INNAN den tiden som de anger officiellt. Det är idiotiskt att riskera försening än att råka starta tidigare än det man har angett. Puckat. Man kan ju får krupp för mindre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unholy
Jag fattar helt enkelt inte varför de inte bara försöker sikta in sig på en launch flera timmar INNAN den tiden som de anger officiellt. Det är idiotiskt att riskera försening än att råka starta tidigare än det man har angett. Puckat.

Just det jag menar. Satsa på launch fredag 19:00 istället så det finns marginal till lördag 19:00...

Permalänk

Wtf fick Red Lights of Doom på 360n noooooooooooo

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Wtf fick Red Lights of Doom på 360n noooooooooooo

HAHAHAHAHA! LOOOOOL! Det är verkligen inte din dag Paranoid84! Men lyssna, jag fick RLOD oxå förra veckan, det är inte SLUT än, testa towel trick! Det fungerade för mig ett tag!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Wtf fick Red Lights of Doom på 360n noooooooooooo

Ajdå max otur

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zopyrus
HAHAHAHAHA! LOOOOOL! Det är verkligen inte din dag Paranoid84! Men lyssna, jag fick RLOD oxå förra veckan, det är inte SLUT än, testa towel trick! Det fungerade för mig ett tag!

Hehe ja jag får fan testa towel trick. Jävla otur,

Edit den gick igång efter att jag starta om den igen :D, ushh tur sist fick den åka på semester till tyskland.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Vi får väll underhålla oss med sommarkrysset som börjar om 5min istället då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Hehe ja jag får fan testa towel trick. Jävla otur,

Edit den gick igång efter att jag starta om den igen :D, ushh tur sist fick den åka på semester till tyskland.

Haha, ah lite tur till sist ändå! Hjärtat ditt måste ha fått ett par hårda slag idag! =D Men spara denna youtube klipp för framtida use..: http://youtube.com/watch?v=avWs4-wD15w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zopyrus
Haha, ah lite tur till sist ändå! Hjärtat ditt måste ha fått ett par hårda slag idag! =D Men spara denna youtube klipp för framtida use..: http://youtube.com/watch?v=avWs4-wD15w

Japp tackar laggt den i favoriter

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Hehe ja jag får fan testa towel trick. Jävla otur,

Edit den gick igång efter att jag starta om den igen :D, ushh tur sist fick den åka på semester till tyskland.

Min xbox fick red ring direkt när jag starta upp den första gången...dock visa de sig att mina gröna dioder bara var trasiga, så den lös rött istället >.<

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Lyckas någon logga in på AoC officiella forum?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zopyrus
Lyckas någon logga in på AoC officiella forum?

Nope inte ännu iaf

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

så två timmar till.. hmm börjar bli lite sent
hade hoppats kunna lira minst 3 timmar

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

aj fan..jag som fick det till 21:00

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow