Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

Shit vad vattnet är snyggt gjort.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Lirade upp till level 9 sen dog bbb här där jag bor. Tebax på några minuter men nu är patchservern nere igen >_<

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Medlem

Rätt bull med att folk bara står på ress grejerna och svingar har nog blitt dödad 100 ggr redan kan inte levla eller spela ordentligt =/ blir nog byte till en carebear server

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

Så går de när man väljer en PvP server Jag som loggar väldigt lite tid i spel per vecka skulle inte stå ut med att bli gankad om o om igen när jag väl har tid att spela. Nej, PvE är det enda valet för mig som casual spelare.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

je är inte så kul, kommer ju ta ap lång tid o levla har varit i white sands i 45 min nu fått 1 q item resten av tiden har man sett ress screenen =/

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
je är inte så kul, kommer ju ta ap lång tid o levla har varit i white sands i 45 min nu fått 1 q item resten av tiden har man sett ress screenen =/

Ge fan i att gå ut i multiplayer då?

Jag har bara kört Night och är på väg uppåt, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jävlar, blev aldrig riktigt fast när jag spelade beta versionen. Men idag, oh gudar - spelet har POTENTIAL. Känns riktigt bra, roligt! Måste dock sova, avslutar dagen som LVL 8 PvE server! Laddningstiderna är dessutom mycket bra gjorda, spelet flyter på mycket bra!

Permalänk
Medlem

hmm får se hur gankad man blir nu då går nog över till pve om jag lessnar

hmm nu var mitt nick norpat på fury med
får se hur det blir nu

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Som caster blir det inte mycket med stridssytemet eller? Jag bara undrar för jag tycker jag mest skjuter "eldbollar" med en knapp.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

du kan ju alltid spellweava på högre levlar

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

fan va gött spelet är ^^ dinga nyss 20 så nu har jag gjort mig förtjänt av att sova iaf ;D

Permalänk
Medlem

Jodå sweet är det...
Nu ger jag upp för inatt lvl 16 iaf...Nya tag imorrn

Permalänk
Medlem

level 13 atm, men ger mig inte riktigt än

White sand isle är fan farligt..pvp all the way..man hinner döda några mobs sen är de pvp och så håller de på, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

några timmar senare.. shit va buggigt o kletigt quest systemet och ui är

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krastov
nån som kan ge en kortfattad recension av spelet?

Ap-bra.

Permalänk
Medlem

Berätta mer och lite sjyssta screenshots.
Så jag vet om jag ska avboka eller inte..

Permalänk

Nu tar jag en paus dinga nyss 20

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

Någon som kan kommentera rangers?

Permalänk
Medlem

är det tillräckligt bra för att man ska kunan byta från wow?, rätt dumt att man kan ganka vid res stället

Visa signatur

| Intel 8400 wolfdale @ 4 Ghz | Asus Maximus Formula X38 | Crucial Ballistix 8500 2 Gb | 550W Corsair | Gainward 8800GTS 512mb@ 750 / 2000 | Lian-Li PC-101b |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swiifty
Någon som kan kommentera rangers?

Jag kör ranger och jar har testat en hel hög med klasser i closed beta innan men jag fastna för Ranger. Gillar funktionen att du både får combos (abilities) i både range & Melee, du kan även dual wield'a i Melee. Så jag tycker att Ranger är en bra combo av en ren meleeklass och en spellcaster. Du har ju även hide och kan göra sneak attacker med dina närstridsvapen.

Inte mkt till beskrivning men det är nån info om den klassen iaf.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swiifty
Någon som kan kommentera rangers?

Och alla andra klasser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Jag kör ranger och jar har testat en hel hög med klasser i closed beta innan men jag fastna för Ranger. Gillar funktionen att du både får combos (abilities) i både range & Melee, du kan även dual wield'a i Melee. Så jag tycker att Ranger är en bra combo av en ren meleeklass och en spellcaster. Du har ju även hide och kan göra sneak attacker med dina närstridsvapen.

Inte mkt till beskrivning men det är nån info om den klassen iaf.

Du sa en hel där faktiskt. Väldigt bra att de har hide också, en attribut som jag tycker passar bra med rangers. Men säg mig, hur funkar det manuella siktet, har hört att man tar mer skada + att man får längre räckvidd. Sant?

Permalänk
Medlem

Detta spelet är helt sjukt bra.

Permalänk
Medlem

Hehe det rockar på med Necro som fan.Detta har klart potential eller hur ni som lirar

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Detta spelet är helt sjukt bra.

Absolut. Mycket roligare nu än det var i betan!

Permalänk
Medlem

Om någon råkar snacka XML flytande skulle jag gärna vilja veta hur man ändrar GUI:ets skala. I 1600x1200 är det otroligt litet och näst intill omöjligt att se något, speciellt jobbigt då jag ser dåligt som det är.

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

mitt crashar varje gång jag loggar ut =/ sen går det knappt o starta igen

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Någon som har kolla på vilka inofficiela forum/nyhets-sidor man ska hålla sig uppdaterad på? Så som worldofraids.com är för WoW t.ex

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk

En fråga om Ventrilo, hur ser man vilken ip man har, så jag kan ge den till brossan? Btw spelet är riktigt nice, lvl 13 Conq nu

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swiifty
Du sa en hel där faktiskt. Väldigt bra att de har hide också, en attribut som jag tycker passar bra med rangers. Men säg mig, hur funkar det manuella siktet, har hört att man tar mer skada + att man får längre räckvidd. Sant?

Längre range, japp. Mer skada vet jag inte, eftersom jag e så kass på att skjuta kör jag till 99% med auto aim

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁