Permalänk
Avstängd
Skrivet av knoxz:

Enligt reklamen som finns här på Sweclockers så säljer ni en Samsung 256gb 850 EVO SSD för 1079kr och när man klickar på länken så kommer man till er hemsida men där kostar den 1111kr och inte 1079kr... ?

1079kr
http://aka-cdn-ns.adtech.de/apps/251/Ad12061947St3Sz131Sq108277577V1Id50/150616_SweclockersDustinB2CSE_Samsung_850_evo_300x360.jpg

1111kr
https://www.dustinhome.se/product/5010810112/850-evo

Det är med allra största sannolikhet en gammal annons som Sweclockers inte tagit bort ur roteringen av annonser, då det priset inte varit aktuellt på nästan 1 månad:

2015-08-04 -52:- 1 138:- Samsung 850 EVO 250GB 2.5" SATA-600
2015-07-17 +111:- 1 190:- Samsung 850 EVO 250GB 2.5" SATA-600
2015-06-01 +80:- 1 079:- Samsung 850 EVO 250GB 2.5" SATA-600
2015-05-31 Nytt pris 999:- Samsung 850 EVO 250GB 2.5" SATA-600

Vilket bekräftas av:
150616_SweclockersDustinB2CSE_Samsung_850_evo_300x360.jpg
<- 150616 menas troligen 2015-06-16, vilket troligen var annonsens startdatum.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Hej @MikaelC .

Har fått ett litet problem som har uppstått med en BenQ som jag har handlat ifrån er.

Det har kommit en svag vit linje vågrätt över hela skärmen. ( Kan bara se den vid vissa färger som grått.)

Har den här skärmen. https://www.dustinhome.se/product/5010799072/xl2430t-144hz

Går detta på garantin?

Permalänk
Skrivet av knoxz:

Enligt reklamen som finns här på Sweclockers så säljer ni en Samsung 256gb 850 EVO SSD för 1079kr och när man klickar på länken så kommer man till er hemsida men där kostar den 1111kr och inte 1079kr... ?

1079kr
http://aka-cdn-ns.adtech.de/apps/251/Ad12061947St3Sz131Sq108277577V1Id50/150616_SweclockersDustinB2CSE_Samsung_850_evo_300x360.jpg

1111kr
https://www.dustinhome.se/product/5010810112/850-evo?ssel=fal...

Hej!

Denna var felupplagd prismässigt. Detta är nu korrigerat. Tack för att du uppmärksammade det!

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej Dustin!

Vet ni om ni får in Corsairs extremt försenade HG10 970 i lager snart?

Den var i lager en kort stund igår på Newegg men verkar nu vara slutsåld.

Permalänk
Medlem

Dålig serviceuppföljning

Hej Dustin,

Ett förj***vligt dåligt skött ärende efter många egna investerade timmar för att få sin företagstelefon reparerad enligt garantin.
För att göra en lång historia kort så var vi i kontakt med er angående en inköpt telefon via er vars mikrofon slutade plötsligt att fungera. Vi fick instruktioner om att den skulle skickas vidare till ett servicecenter mm, allt normalt och OK enligt garatin. Därefter har telefon gått vidare till ett annat servicecenter i Polen vilka kommer fram till att telefonen är fuktskadad och lämnar därför ett kostnadsförslag efter några veckor då garantin inte täcker fuktskador. Vi väljer att avböja på grund av stora kostnader. Mobiltelefonen kommer efter någon vecka tillbaka men i sämre skick än vad vi skickade ner den i (skalet sitter löst och är trasigt). Ord står mot ord angående denna incident med verkstaden som påstår sig att de inte ens har öppnat telefonen (men drar ändå slutsatsen att den är fuktskadad).

Ni avsäger er all ansvar och hänvisar till produktens servicecenter. Det är väll som det är men jag förstår inte att ni inte vill göra mer som återförsäljare. Finns ju gott om andra sådana jag överväger efter detta.

Visa signatur

Insert a coin and try again.

Permalänk
Skrivet av Rhymez:

Hej Dustin!

Vet ni om ni får in Corsairs extremt försenade HG10 970 i lager snart?

Den var i lager en kort stund igår på Newegg men verkar nu vara slutsåld.

Hej!

Vi håller på att kika på detta. Återkommer så fort vi vet något!

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av jingeL:

Hej Dustin,

Ett förj***vligt dåligt skött ärende efter många egna investerade timmar för att få sin företagstelefon reparerad enligt garantin.
För att göra en lång historia kort så var vi i kontakt med er angående en inköpt telefon via er vars mikrofon slutade plötsligt att fungera. Vi fick instruktioner om att den skulle skickas vidare till ett servicecenter mm, allt normalt och OK enligt garatin. Därefter har telefon gått vidare till ett annat servicecenter i Polen vilka kommer fram till att telefonen är fuktskadad och lämnar därför ett kostnadsförslag efter några veckor då garantin inte täcker fuktskador. Vi väljer att avböja på grund av stora kostnader. Mobiltelefonen kommer efter någon vecka tillbaka men i sämre skick än vad vi skickade ner den i (skalet sitter löst och är trasigt). Ord står mot ord angående denna incident med verkstaden som påstår sig att de inte ens har öppnat telefonen (men drar ändå slutsatsen att den är fuktskadad).

Ni avsäger er all ansvar och hänvisar till produktens servicecenter. Det är väll som det är men jag förstår inte att ni inte vill göra mer som återförsäljare. Finns ju gott om andra sådana jag överväger efter detta.

Hej!

Det låter inte bra alls. Skulle du kunna återkomma till oss i ett PM med ditt ärendenummer eller ordernummer så får vi kika på detta?

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av jingeL:

Hej Dustin,

Ett förj***vligt dåligt skött ärende efter många egna investerade timmar för att få sin företagstelefon reparerad enligt garantin.
För att göra en lång historia kort så var vi i kontakt med er angående en inköpt telefon via er vars mikrofon slutade plötsligt att fungera. Vi fick instruktioner om att den skulle skickas vidare till ett servicecenter mm, allt normalt och OK enligt garatin. Därefter har telefon gått vidare till ett annat servicecenter i Polen vilka kommer fram till att telefonen är fuktskadad och lämnar därför ett kostnadsförslag efter några veckor då garantin inte täcker fuktskador. Vi väljer att avböja på grund av stora kostnader. Mobiltelefonen kommer efter någon vecka tillbaka men i sämre skick än vad vi skickade ner den i (skalet sitter löst och är trasigt). Ord står mot ord angående denna incident med verkstaden som påstår sig att de inte ens har öppnat telefonen (men drar ändå slutsatsen att den är fuktskadad).

Ni avsäger er all ansvar och hänvisar till produktens servicecenter. Det är väll som det är men jag förstår inte att ni inte vill göra mer som återförsäljare. Finns ju gott om andra sådana jag överväger efter detta.

Finns det skriftligt att de inte öppnat den??
I så fall har de gjort bort sig... Hahaha!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Hej

jag har en NUC D54250WYKH köpt hos er, jag har stora problem med att den helt plötsligt inte känner av SSD, tydligen ett vanligt fel om man skummar igenom denna tråd:
https://communities.intel.com/thread/57620?start=0&tstart=0

frågan är om jag ska vända mig till Intel eller till er?

Visa signatur

GAMING
271QRX QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

frågan är om jag ska vända mig till Intel eller till er?

Du kommer få svar att du ska vända dig till intel.
Och troligen även att det kommer gå fortare då (vilket stämmer i fler fall än inte).
MEN du ska inte BEHÖVA vända dig till intel direkt, butiken du handlat av är dom som enligt lag SKA ta hand om allt sånt här skit.

Utöver det så är det ju ett intermitent fel du har som troligen kommer vara svårt för verkstaden att upptäcka så bli inte förvånad om du får tillbaks den med fel ej hittat (troligen flertalet gånger).

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Till Carinci

Ni har gjort;
1 Era konkurrenter svartsjuka p.g.a.
a) snabb leverans (till alla förutom de som bor i Östergötland, men det är Post Nords fel)
b) bra prisnivå

2 Ni har haft tålamod med oss kunder... vi har oftast fel men ni har hävdat motsatsen.

3 Ni suger på att svara på arbetsansökningar, så ni får bara en 3/5 i betyg.

Med Vänlig Hälsning;

Lennart Gabrielsson
Norrköing

haha

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Finns det skriftligt att de inte öppnat den??
I så fall har de gjort bort sig... Hahaha!

"Hej, verkstaden meddelar att den kom till dem och såg ut som bifogad bild, då kostnadsförslaget är avvisat har de inte gjort något med enheten."

Ändå drar de slutsatsen att den är fuktskadad fast de inte gjort något med enheten.

Visa signatur

Insert a coin and try again.

Permalänk
Skrivet av Gilgamesh:

Hej

jag har en NUC D54250WYKH köpt hos er, jag har stora problem med att den helt plötsligt inte känner av SSD, tydligen ett vanligt fel om man skummar igenom denna tråd:
https://communities.intel.com/thread/57620?start=0&tstart=0

frågan är om jag ska vända mig till Intel eller till er?

Hej!

Jag föreslår att du kollar med vår kundservice då jag tyvärr ej kan hantera sådana ärenden här. Du kan nå dem antingen via telefon 08-553 44 900 eller via email: kundservice@dustinhome.se

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Lengab:

Till Carinci

Ni har gjort;
1 Era konkurrenter svartsjuka p.g.a.
a) snabb leverans (till alla förutom de som bor i Östergötland, men det är Post Nords fel)
b) bra prisnivå

2 Ni har haft tålamod med oss kunder... vi har oftast fel men ni har hävdat motsatsen.

3 Ni suger på att svara på arbetsansökningar, så ni får bara en 3/5 i betyg.

Med Vänlig Hälsning;

Lennart Gabrielsson
Norrköing

haha

Hej!

Tack för din feedback! Jag har fört detta vidare till de som det berör.

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Ett I-landsproblem nu, står att ni skickar samma dag om man beställer innan 16.00. (order lagd 13.26) Nu vid 19.05 inget mail om att det är skickat, visserligen ofta ingen big deal, men lite mer big deal om det gäller att man sålt sina andra datorer för nyköp

Hur håller ni er till den satta tiden? Alltid fungerat fint annars.

//Marcus

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ODDNAME:

Ett I-landsproblem nu, står att ni skickar samma dag om man beställer innan 16.00. (order lagd 13.26) Nu vid 19.05 inget mail om att det är skickat, visserligen ofta ingen big deal, men lite mer big deal om det gäller att man sålt sina andra datorer för nyköp

Hur håller ni er till den satta tiden? Alltid fungerat fint annars.

//Marcus

Hej!

Som ett allmänt svar så kan jag ge deras leveransinformation om tiden:
"Order på produkter som finns i lager mottagna före klockan 16.00 expedieras som regel samma dag."

Och som mer utförligt svar så kan du gå in på:
https://www.dustinhome.se/orders

Klicka dig sedan in på din order så ser du om den fått ett kollinummer och då kan du spåra den.

Ibland så skickas inte mailen ut i i samband med att paketet har paketerats, utan ibland kan mailen dyka upp flera timmar efter, eller under natten, beroende på belastning på systemet, antal ordrar mm.

Men ser man till hur det skickas normalt så brukar det ske samma dag, men vid hög orderingång/belastning så kan det bli något fördröjt.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Det hittade jag med till slut Men tack ändå

I detta fallet gjorde det inte något då jag ångrade val av modell så ingen ko på isen så att säga.
Men nya ordern lades vid 7-8 i morse och inget som hänt än mer än bekräftad, så man hoppas ändå inte på samma otur nu

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Tjenare,

Är lite sugen på:
https://www.dustinhome.se/product/5010882923/iphone-lightning...

Men 695kr? Vore schysst om ni kunde se över priset.

http://www.macoteket.se/produkt/iphone-lightning-dock-rymdsil... tar 494kr, Siba, Komplett, Apple Store m.fl. tar 549kr. Så 695kr känns lite magstarkt.

Permalänk
Skrivet av ODDNAME:

Ett I-landsproblem nu, står att ni skickar samma dag om man beställer innan 16.00. (order lagd 13.26) Nu vid 19.05 inget mail om att det är skickat, visserligen ofta ingen big deal, men lite mer big deal om det gäller att man sålt sina andra datorer för nyköp

Hur håller ni er till den satta tiden? Alltid fungerat fint annars.

//Marcus

Hej!

I regel skall alla beställningar som lagts innan 16.00 skickas samma dag, förutsatt att produkterna finns i lager. Vi strävar alltid efter att hålla detta, men ibland uppstår driftstörningar i form av personalbrist och eventuella systemfel som kan förhindra detta. Vi har just nu lite driftstörningar på vårat lager som påverkar leveranstiderna. Vi beklagar detta och hoppas att det inte ställer till med alltför mycket problem.

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Cr0wN:

Tjenare,

Är lite sugen på:
https://www.dustinhome.se/product/5010882923/iphone-lightning...

Men 695kr? Vore schysst om ni kunde se över priset.

http://www.macoteket.se/produkt/iphone-lightning-dock-rymdsil... tar 494kr, Siba, Komplett, Apple Store m.fl. tar 549kr. Så 695kr känns lite magstarkt.

Hej!

Vi har tyvärr ingen möjlighet att göra något på priset på denna i dagsläget. Detta beror på det aktuella inköpspriset vi har hos leverantören, som innebär att vi ej har marginalerna att kunna sänka priset.

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Vi har just nu lite driftstörningar på vårat lager som påverkar leveranstiderna. Vi beklagar detta och hoppas att det inte ställer till med alltför mycket problem.

Mvh Pontus

Detta är ju nått som ni ska informera om på websidan enligt mig!
Heller åtminstånde plocka bort "Beställ innan kl 16.00
så skickas din beställning samma vardag" från websidan under den tiden ni har lager problem.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

@jingeL: Låter som min runda med Sony....

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

@Wiley: Tråkigt att höra Ja jag har valt att inte köpa fler telefoner från Dustin då jag har bättre erfarenheter av teleoperatörer gällande service och garantiärenden för trasiga mobiltelefoner under garantitiden.

Dock vill jag ändå tacka Dustin, de ska ha en eloge. Efter att jag skrev mitt inlägg här på Sweclockers så fick jag svar och de erbjöd mig ekonomisk kompensation på nästa order på grund av allt strul (då kostnaden för att laga telefon var dyrare än att köpa en ny, orealistiskt).

Så länge Dustin anlitar Mobilbyrån och deras underleverantörer (dom riktiga bovarna i dramat) tänker jag inte köpa mobiltelefoner/surfplattor där. Däremot fortsätter jag med inköp av annan hårdvara och elektronik då jag är nöjd med Dustin när det kommer till pris/service/utbud/leverans/tvist.

Visa signatur

Insert a coin and try again.

Permalänk
Medlem

Halloj Dustin!

Sitter och kollar på eran Weekend rush och är tyvärr som vanligt missnöjd. Sen hittar jag den danska sidan och är helt förbluffad över hur bra priser dem har!

Varför får inte vi se sådana priser här i Sverige? Detta är vad jag kallar REA/BRA priser.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Halloj Dustin!

Sitter och kollar på eran Weekend rush och är tyvärr som vanligt missnöjd. Sen hittar jag den danska sidan och är helt förbluffad över hur bra priser dem har!

http://i.imgur.com/ZJdqZ2k.png

Varför får inte vi se sådana priser här i Sverige? Detta är vad jag kallar REA/BRA priser.

Hej!

Tråkigt att höra att du är missnöjd med Weekend Rushen, vad exakt är det du är missnöjd över, så kan vi ta den feedbacken vidare till rätt personer?

Vi har haft stora prisfel på vår danska sida över helgen. Detta är något vi håller på att åtgärda.

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!

Tråkigt att höra att du är missnöjd med Weekend Rushen, vad exakt är det du är missnöjd över, så kan vi ta den feedbacken vidare till rätt personer?

Vi har haft stora prisfel på vår danska sida över helgen. Detta är något vi håller på att åtgärda.

Mvh Pontus

Många av priserna är normala priser. Ni har oftast produkter som varit dyrare än alla andra butiker, lagt dem som rea, trots att era rea-priser är normalpriser, hur många % rabatt ni än säger att det är. Trist tycker jag. :/

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Är pä väg att beställa ny projektorlampa till min VW-95ES. Ni har följande lampa listad:

Artnr: 5010759910

Innan jag beställer vill jag bara försäkra mig om att det är en 100% orginallampa. Dvs ett Sonypaket med lampa + hus. Det finns så många varianter på denna så jag vågar inte köpa för än jag får detta bekräftat. Många har hävdat att de säljer "orginallampan" utan att göra det.
Tacksam för snabbt svar ! (Jo jag har både provat chatten och skickat mail till er utan att få svar)

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Du kommer få svar att du ska vända dig till intel.
Och troligen även att det kommer gå fortare då (vilket stämmer i fler fall än inte).
MEN du ska inte BEHÖVA vända dig till intel direkt, butiken du handlat av är dom som enligt lag SKA ta hand om allt sånt här skit.

Utöver det så är det ju ett intermitent fel du har som troligen kommer vara svårt för verkstaden att upptäcka så bli inte förvånad om du får tillbaks den med fel ej hittat (troligen flertalet gånger).

Jag har själv hoppat över steget att gå genom ÅF och skickat in dator som garantiärende direkt till ASUS.
Det är inget jag kan rekommendera någon annan att göra eftersom den som har ansvar gentemot dig som konsument, det är ÅF.
Om ärendet drar ut enormt mycket på tiden som det gjort i mitt fall (närmare två månader) kan du ju inte från ingenstans komma öch kräva av ÅF att de löser ärendet, eftersom ÅF inte varit inblandad i din process.

Vis av personlig erfarenhet så skickar jag in till återförsäljaren i fortsättningen. För att slippa hamna i kläm.

Permalänk
Skrivet av Rhymez:

Hej Dustin!

Vet ni om ni får in Corsairs extremt försenade HG10 970 i lager snart?

Den var i lager en kort stund igår på Newegg men verkar nu vara slutsåld.

Hej!

Ursäkta sent svar. Denna finns nu uppe på vår hemsida:
https://www.dustinhome.se/product/5010888102/hydro-series-hg1...

I dagsläget är det tyvärr oklar leveranstid, men så fort vi hör något från leverantören kommer det uppdateras på hemsidan. Det skickas även ett mail till dig om du lagt en beställning på den.

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Nico:

Är pä väg att beställa ny projektorlampa till min VW-95ES. Ni har följande lampa listad:

Artnr: 5010759910

Innan jag beställer vill jag bara försäkra mig om att det är en 100% orginallampa. Dvs ett Sonypaket med lampa + hus. Det finns så många varianter på denna så jag vågar inte köpa för än jag får detta bekräftat. Många har hävdat att de säljer "orginallampan" utan att göra det.
Tacksam för snabbt svar ! (Jo jag har både provat chatten och skickat mail till er utan att få svar)

Hej!

Om du ej fått svar angående detta på varken chatten eller via mail, så håller man nog på att kolla detta med våra produktansvariga. Jag kollar med dem jag med, för säkerhets skull, så återkommer jag till dig.

Mvh Pontus

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin