Permalänk
Medlem

Vill beställa men är så parranoid

Har åkt på sånna där grejer innan, kalsingar och annat skit som har kostat mig skjortan.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

kanske fel hos mig bara?, inte fått någon tidigning eller fjärr hem ännu gått 3 veckor snart

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått något, beställde den 25:e

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk

Kanske så är det överbeställt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Doh, beställde nyss och skrev i Karlstad som stad istället för Linköping

Nåja, det är rätt postnummer iaf. Får nog ringa dem imorrn så att de fixar det där.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

Jag fick min tidning idag iaf ;P när får man inbetalningkort och prenumations nr? så man kan avbeställa så man inte får fler nr..?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Har nån fått varken tidning eller fjärr än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Jag fick min tidning idag iaf ;P när får man inbetalningkort och prenumations nr? så man kan avbeställa så man inte får fler nr..?

Du borde få fakturan med första nummret.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Har nån fått varken tidning eller fjärr än?

Nope har inte fått än fortfarande och jag va nog den första som beställde i den här tråden =/.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Har nån fått varken tidning eller fjärr än?

Jag har fått tidningen för ca 1.5 vecka sen så man kan ju hoppas på att fjärren kommer till veckan skulle ju skickas innom 3veckor efter betalning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Gissar på att "LCD" är till för att sälja den och få folk att tro att den är i klass med kameleon vilket jag tvivlar starkt på. LCD innebär ju bara att det är en display som är gjord av flytande kristaller, inte att den är så avancerad som kameleons som byter efter vad man har ställt in.

Inget mer avancerat än en multikontroll från klasse.

vad är det för poäng med den då? klart den byter knappar om de har en lcd på.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
vad är det för poäng med den då? klart den byter knappar om de har en lcd på.

Jo, det kanske den gör, men tvivlar på att den är långt ifrån lika avancerad som kameleonkontrollen
Hmm, kollade upp kameleon noggrannare, den var ju inte alls så avancerad som jag trodde, var ju en fast display, hade fått för mig att den var uppbyggd av pixlar =/ då är ju frågan varför den är så jävla dyr.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Jo, det kanske den gör, men tvivlar på att den är långt ifrån lika avancerad som kameleonkontrollen
Hmm, kollade upp kameleon noggrannare, den var ju inte alls så avancerad som jag trodde, var ju en fast display, hade fått för mig att den var uppbyggd av pixlar =/ då är ju frågan varför den är så jävla dyr.

vad ärdet för prylar du menar, den kanske bara tar bort knappar som inte används? det kan ju inte få plats så många layouter med fasta fält.

jag har en kontroll som var med min förstärkare som byter layout efter vad för grunka som styrs, TV eller DvD osv. den är pixelbaserad i ett rätt grivt mönster, ser ut som utskriften från en matrisskrivare ungefär.. men den funkar bra.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Jo, det kanske den gör, men tvivlar på att den är långt ifrån lika avancerad som kameleonkontrollen
Hmm, kollade upp kameleon noggrannare, den var ju inte alls så avancerad som jag trodde, var ju en fast display, hade fått för mig att den var uppbyggd av pixlar =/ då är ju frågan varför den är så jävla dyr.

men tror du på fullaste allvar att en den här kontrollen för 39:- ska vara lika avancerat som en kontroll för 1000:-? ge dig.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Nu kom min tidning iaf

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem

Fick tidningen idag jag med, betalar med engång och avbeställer i samma ögonblick

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

jag har också fått min tidning.. måste man betala in innan man avbeställer?

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk
Medlem

Skulle säga upp tidningen men killen jag pratade med var svår att prata med iom han hela tiden erbjöd mig nåt, jag sa jag får fundera på det sen gick jag in i hemsidan och sa upp mig :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

ingen som har fått fjärren än? sugen på att beställa!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Skulle säga upp tidningen men killen jag pratade med var svår att prata med iom han hela tiden erbjöd mig nåt, jag sa jag får fundera på det sen gick jag in i hemsidan och sa upp mig :D.

Lamt.. Man ska ju säga "FUCK YOU JAG VILL INTE HA!!!!!!!111111111"

Permalänk
Medlem

Hehe, fick tidningen och sa upp mig dirkt på nätet. Två timmar senare ringer det nån från Digitalfoto och frågar om jag inte är intresserad av att börja prenumerera. Han hade dock ingen aning om att jag hade en provprenumeration som jag just sagt upp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Lamt.. Man ska ju säga "FUCK YOU JAG VILL INTE HA!!!!!!!111111111"

Ähh när jag har fått fjärrkontrollen kanske :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
men tror du på fullaste allvar att en den här kontrollen för 39:- ska vara lika avancerat som en kontroll för 1000:-? ge dig.

Läs vad jag skrev istället, jag tyckte att Kameleon inte var tillräckligt avancerad för priset.

Det var ju inte heller jag som tyckte "OMG, en LCD-fjärr för 39kr, måste köpa direkt!" jag var ju mot den.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Läs vad jag skrev istället, jag tyckte att Kameleon inte var tillräckligt avancerad för priset.

Det var ju inte heller jag som tyckte "OMG, en LCD-fjärr för 39kr, måste köpa direkt!" jag var ju mot den.

Även om du är mot den verkar det som du skriver här för att du tror att den är i klass med kameleon annars skulle du inte skrivit tex

"Gissar på att "LCD" är till för att sälja den och få folk att tro att den är i klass med kameleon vilket jag tvivlar starkt på. "

Vad är meningen med att skriva så om du inte tycker så, lika bra att skita i att svara, liksom wow 39:- hit å dit det är ju vad tidningen är värt så man får ju fjärren "gratis". sluta klaga va glad annara kan du väl lika gärna köpa din jäkla kameleon.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Även om du är mot den verkar det som du skriver här för att du tror att den är i klass med kameleon annars skulle du inte skrivit tex

"Gissar på att "LCD" är till för att sälja den och få folk att tro att den är i klass med kameleon vilket jag tvivlar starkt på. "

Vad är meningen med att skriva så om du inte tycker så, lika bra att skita i att svara, liksom wow 39:- hit å dit det är ju vad tidningen är värt så man får ju fjärren "gratis". sluta klaga va glad annara kan du väl lika gärna köpa din jäkla kameleon.

Så klart jag inte tror att den är i samma klass, det är ju det jag försöker säga, verkar som vissa folk tror att den är värsta lyx bara för att det står "LCD"

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Skulle säga upp tidningen men killen jag pratade med var svår att prata med iom han hela tiden erbjöd mig nåt, jag sa jag får fundera på det sen gick jag in i hemsidan och sa upp mig :D.

Det var ju inte lita jobbigt att sitta och prata med dom där så mycket grejer som dom försökte sälja, och jag satt och härdade ut i 10min också. Inte tänkte jag på att man kunde säga upp sig på hemsidan heller...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tharkun
Det var ju inte lita jobbigt att sitta och prata med dom där så mycket grejer som dom försökte sälja, och jag satt och härdade ut i 10min också. Inte tänkte jag på att man kunde säga upp sig på hemsidan heller...

hehe var också nära att få hjärnsläpp "förbannade idiot jag vill inte ha mera tidningar jag vill avsluta" :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Sådär fick min tidning igår och ringde alldeles nyss och sa upp min prenumeration. får väll vänta 3 veckor på fjärren.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jess, fick min tidning i förrgår, sa upp prenumerationen på webben. Praktiskt!

Permalänk

Jag sa upp prenumerationen nyss via telefon.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jägarn! hade lagt brevet ja fick me tidningen på datorn för att inte glömma o nog fasen tittar man inte där avsluta nyss o kommer inte ihåg när ja fick skiten.. spännande

Visa signatur

nej tack