need for speed most wanted demo ute

Permalänk

Usch för detta, tacka vet jag Need For Speed 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MALmen
faan va fint reflexer i lacken/rutan hackar.. underbart animerat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN

LoL jag märkte också det. Riktigt dåligt gjort...

Man kan ställa in om det ska göra så. "Reflexion update". Jag har på max och det hackar inte

Permalänk
Medlem

jag kan inte ens installera demot?
står att jag inte har direktx 9,0c men
det har jag. vad ska jag göra?

edit. det kanske inte behövs installeras
någonting. men när jag startat demot
så blir skärmen svart i någon sekund
sen återgår det till windows. det är så
jävla typiskt när jag har väntat hela
dagen på att det ska laddats ner klart
och sen fungerar inte skiten.

Permalänk
Medlem

När jag laddade hem spelet från Fz så stog min dator och tänkte till 100 % kunde inte göra nått får hem filen får resta datorn förösker instalera filen datorn går upp till 100 % och jag får starta om datorn vad är det för fel på filen ! :@

Behöver svar nu kan någon säga mig vad det är för fel på skiten

edit när jag går in på C har windows på D så hänger sig typ datorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tweakad
jag kan inte ens installera demot?
står att jag inte har direktx 9,0c men
det har jag. vad ska jag göra?

edit. det kanske inte behövs installeras
någonting. men när jag startat demot
så blir skärmen svart i någon sekund
sen återgår det till windows. det är så
jävla typiskt när jag har väntat hela
dagen på att det ska laddats ner klart
och sen fungerar inte skiten.

Uppdatera till senaste DirectX 9.0c versionen ..

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

det har jag redan gjort. den som medföljde med demot samt den på microsofts hemsida

Permalänk
Medlem

Antar att jag inte kommer gilla det eftersom många är kritiska till känslan/styrningen, men vem vet, det kan ju va kul ändå. Finns ju inte så många andra lättillgängliga bilspel just nu.

Undrar dock om man kan spela LAN utan att behöva gå ut via nätet?

Visa signatur

CCNA sedan juni 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sneo
Hm jag hade verkligen inga höga förväntningar alls på det här spelet men verkar ju som om alla tycker det är skitbra
Får ta o tanka så fort man kommer hem från jobbet!!

Usch usch, har testat det nu.. gillar inte alls att styrning är så.. "gungig". Om du svänger lite vänster och sen släpper upp vänster-knappen så fortsätter han svänga vänster ett tag. Hur svårt kan det vara att hålla ratten rak när man inte svänger?!
Skitspel

(fast Josie Maran är heeeeeeeeeeeet )

Permalänk

Styrningen är helt åt helvete.. Visst att det är ett arkadspel men den var verkligen hemsk!

Tacka vet jag lfs s2..

Permalänk
Medlem

Fungerande länk? Inte ens fz funkar.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david nordberg
torrenten tuffar på bra nu, http://www.pcgameworld.com/downloads/sponsor.php/id/6457/mirr... likaså

Funkar iaf, 100kb/s är bättre än 0kb/s

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Oj jädrar, DÄR vart det speed ja Maxxar linan, bra bra

Det är Sunets FTP..

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Vore snuskigt roligt att köra "fly från snuten och kör genom 6 roadblocks" på ett lan.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Ska ge det några försök till men. Jag Tycker också väldigt mycket om känslan i tex. simulatorbilspelet Richard Burns rally. Där är känslan kanon. Men jag tycker även att känslan i NFSU är riktigt bra. Det är helt två olika stilar, "körkänslor" som funkar i sina samanhang. Och då jag kör med snabba bilar på landsvägar, med polisen bakom mig och mötande trafik framför vill jag ha mer arkadkänsla. Tycker helt enkelt att det passar sig bättre. Vill snabbt kunna vränga för föremål etc. Inte på ett direkt överdrivet sätt men inte heller helt realistiskt.

Visst är det Arkadkänsla men den sitter inte där den ska.

Nåt sånt.

Mycket bra förklaring där, tror jag förstår hur du menar.
Jag å andra sidan gillar de förändringar som genomförts sedan underground liren.

Smaken är som baken helt enkelt!

Permalänk
Medlem

Hmm, typ i polisen jakten så visar dom ett burning märke x 3 typ vad är det för nåttt?

Permalänk
Medlem

Jag har problem med att välja min ratt, jag kan bara välja tangentbord eller min joystick (både ratt och joystick är usb). Av någon anledning gasar min bil också hela tiden utan att jag rör någon knapp.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blunden
Jag har problem med att välja min ratt, jag kan bara välja tangentbord eller min joystick (både ratt och joystick är usb). Av någon anledning gasar min bil också hela tiden utan att jag rör någon knapp.

Haha knivigt läge

Hur är spelet annars? Är det snyggt och bra bilfysik mm?

Permalänk
Avstängd

får upp en ruta om att jag inte har DX9c installerat.
men jag HAR DX9C installerat.
några fler som har samma strul? och vad fn gör man åt det?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk

Tycker verkligen inte att det var någon höjdare.
Fysiken var verkligen kass, en del skriver att bilen sitter som klistrad på vägen för dem... För mig är det tvärtom, den kajkar runt som en hal ål.

Sen var grafiken överdrivet suddig, är väl de där bloom-effekterna som förstör det.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Jag älskar det! Detta var bland det grymmaste på länge, måste ha! Älskar grafiken och tycker inte det är något fel på styrningen alls. Inte nu, efter ett par körda lopp i alla fall.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Jag tycker oxå att det var tufft.
Inget fel på styrningen tycker jag heller.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sneo
Usch usch, har testat det nu.. gillar inte alls att styrning är så.. "gungig". Om du svänger lite vänster och sen släpper upp vänster-knappen så fortsätter han svänga vänster ett tag. Hur svårt kan det vara att hålla ratten rak när man inte svänger?!
Skitspel

(fast Josie Maran är heeeeeeeeeeeet )

Givetvis är det så om du kör med tangentbordet. Det är för att du ska kunna ta långa svepande kurvor genom att dutta på knapparna. Om det vore "digitalt", dvs antingen svänger du fullt eller inte alls så skulle det bli skitryckig styrning i lite flackare kurvor.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MagnusL
Uppdatera till senaste DirectX 9.0c versionen ..

han skriver ju att han har Dx9c
så varför ska han uppdatera?
eller vad menar du?

fler som får upp tjaffset om att DX9c inte är installerat?
hur fixar man skiten?

Edit: Raditz mfl
löste just problemet.
packa upp filen "ocompressed.zip"
gå sen in i "ocompressed" mappen och markera alla undermappar,flytta ut dom till demo foldern.
klarrt!

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Ja, tangentbordsstyrning är ju alltid lite skum (som zartax förklarade så fint)...
Jag tyckte dock att det fungerade riktigt bra.

Sedan är det klart att det inte är realistiskt, men det är ju en bilspel (arkadracer eller vad man nu kan vilja kalla det), inte någon simulator. Så frågan man bör ställa sig är ju snarare "är det kul?" än "är det realistiskt?".

Jag tyckte iaf att det var kul... Sedan är ju frågan lite hur upplägget är i riktiga spelet och om det blir enformigt eller så, men själva grunden tyckte jag kändes rolig. (Att bli jagad av polisen är ju aldrig fel i ett bilspel...? )

Det ger ju iaf intryck av att det handlar mer om racing och tuning än bling-bling den här gången, vilket jag tycker är positivt.

Grafiken tyckte jag var helt ok, kan hålla med om viss kritik där, men ser den inte som dålig iaf...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Märkte att om man kör med båda kärnorna på CPUn så slirar bilen mycket mer (nästan omöjligt att kontrollera) Så om ni har dual-core och känner att det är lite svårt att köra så vet ni varför

Visa signatur

~~ Athlon64 Dual-Core 4400+ ~~ Asus Extreme 7800GTX ~~ 2 GB RAM ~~
3Dmark: 05 / 06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmoT
Märkte att om man kör med båda kärnorna på CPUn så slirar bilen mycket mer (nästan omöjligt att kontrollera) Så om ni har dual-core och känner att det är lite svårt att köra så vet ni varför

Intressant problem

Undrar om EA är medvetna om detta... Kanske vore värt att påpeka det hur som helst, så det kan fixas i riktiga spelet (är väl för sent att fixa det inför release kan jag tro, men så att det kommer en patch fort i alla fall, om de inte redan fixat det förstås).

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin

Sedan är det klart att det inte är realistiskt, men det är ju en bilspel (arkadracer eller vad man nu kan vilja kalla det), inte någon simulator. Så frågan man bör ställa sig är ju snarare "är det kul?" än "är det realistiskt?".

Det där har du rätt i, i mitt fall var det dock så att jag bara tyckte att det kändes tråkigt, ingen känsla alls. Kommer ihåg gamla arkadbilspel från 90-talet som Ultimate Race Pro, det var grymt kul med otrolig känsla.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Mjo det var väl ganska kul iaf, som nfsu2 var tror jag, man tycker det är kul till en början, men sen blir det bara långtråkigt
Men som så många andra påpekar, tycker jag det börjar bli lite väl överdrivet med hastigheterna, jag menar, ta en 90graders kurva bara genom att släppa gasen, i 250+km/h
Visst det är ett arkad, och är inte menat att vara specielt realisistkt kanske, men det finns ju gränser.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Jag fick ett konstigt fel

Visa signatur

The Walking Dead