Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

MSN plugin

Hej! Finns det nån msn klient, typ GAIM eller aMSN där det finns någon funktion eller plugin som gör så att man ha namnet på den personen man skickar till automatiskt så man kan driva lite med folk?

Asså typ:

Jocke: Hej, din fula jävla gris.
Markus: Vad fan säger du?
Jocke: Vad händer? Jag skriver inte detta!

Här är det Markus som driver med Jocke.

Det fanns något sånt program till Windows tror jag. Någon som kommer ihåg vad det hette? Man skulle kanske kunna använda det med Wine.

edit: Om någon moderator låser detta för han tycker att det är lite script kiddie style eller någonting sådant, maila mig gärna och säg hur man gör! zyqwux@fatburen.org

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"nu ska jag raka mig, innan folk tror jag kör linux"

Permalänk
Medlem

Har fan glömt bort vad pluginet heter men du måste ha msn plus och ett plugin.
Sedan så skriver du !inmate och sedan en mening så ser det ut som att han du skriver till skriver den meningen

Visa signatur

dothan 730 . asus p4gd1. 2*512 twinmoss speed premium pc3500 bh-5 . hiper 580w . ati x800pro . 2tb+ . sb audigy 2 zs . nec 3500a . antec p160

Permalänk
Medlem

När det ändå snackas plugins.
Söker ett mer seröist plugin.
Det kan vara ett helvette att försöka förklara en låt.
Ett plugin med funktionen att skriva noter och kanske en midispelare i skulle vara bra.

Någon som känner till någon sån?

Visa signatur

DELL 20" 30" 20" PLP | Svorak.a5 | Kinesis Advantage Contoured <3 | Ergodox

Permalänk
Medlem

messengerdiscovery

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."