Splinter Cell 4: Double Agent

Permalänk
Medlem

Ända smygar spelet som fungerar är Thief 2:)

Permalänk
Inaktiv

Dumpa Singleplayern, det är Multiplayer som gäller. Visserligen är MPn inte lika bra som den var i Chaos Theory, men ändå bättre än SP.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simon_persson85
Spelet var en riktigt stor besvikelse.

Second!

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pg_ice
hur fan kan du säga att det flyter med 20FPS :)?
med 60 FPS DÅ flyter det.
20FPS är ju ospelbart.

- Rättelse, runt 30-40fps. Men men, det är en gammal arbetsskada man har...

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Spelet håller samma klass som tren enligt mig, lite mer roliga finesser här och där.

Men störande med alla buggar etc.... typ som när man sitter under ett bord och börjar sakta glida upp ur bordet så man till sist står rakt upp genom bordet och DÅ märker fienden att man är där...skitcepo...

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans

Men störande med alla buggar etc.... typ som när man sitter under ett bord och börjar sakta glida upp ur bordet så man till sist står rakt upp genom bordet och DÅ märker fienden att man är där...skitcepo...

Ja, på sistone har dom flesta PC-spel varit jäkligt buggiga och dåligt optimerade.
Testade demot hackade ganska rejält orkade inte spela skiten, det borde inte vara så segt när man sitter på 7900gt tycker jag.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Inaktiv

Har 360-versionen och har hittils inte upptäckt några buggar, förutom i multiplayern. Har spelat igenom SP 2 gånger, inga buggar alls.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C3
Har 360-versionen och har hittils inte upptäckt några buggar, förutom i multiplayern. Har spelat igenom SP 2 gånger, inga buggar alls.

Man får ta och skaffa sig en Xbox360 helt enkelt

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Inaktiv

Fan vilken skit singelplayer delen var, kortaste spelet jag kört :S Typ 4 uppdrag ju.

Permalänk
Medlem

Singelplayer var surt men grafiken var mer eller mindre klockren på next generation dropa dock ner till runt 30+ fps med jäkla drops med nightvision ;O

Permalänk
Medlem

Har problem med o starta detta spel.

Jag har ett 8800 kort och senaste Nvidia drivers amt Direct X

Det kommer upp en ruta som visar följande när jag startar spelet.

http://img245.imageshack.us/img245/8820/splintererror0ng.jpg

Såg i en annan tåd där en kille hade löst det med denna genväg:

Splinter Cell\SCDA-Offline\System\SplinterCell4.exe" "-ll"

Då funkade det, men vad nu dom där två tecknen gör för själva spelet har jag ingen aning om..

Det jag har problem med nu är att det enbart funkar i 60 hz på min gamla CRT skärm.

Varför funkar det inte med skivan och hur kommer man förbi 60 hertz buggen.. Var rätt länge sen jag själv hade problem me de det där så jag kommer inte ihåg hur man gjorde.

Dessutom har jag också nyligen installerat Rainbow Six Vegas med inga felmeddelande alls eller 60 hertz bugg.

Konstigt..

Kan nån hjälpa mig?

Permalänk
Medlem

Hej, alltså har ett litet problem

Installera om datorn och GLÖÖMDE sparfilen till Splinter cell DA.

Jag var på en bana, kommer inte riktigt ihåg vilken. Har i alla fall klarat testbomben på båten och var i JBP(?:P) huvudkvarter och klarade den där kuben på datorn.

Nu är min fråga, någon som kan skicka en sparfil till mig? Någon som kommit lika långt eller längre helst!

PM:a !

Permalänk
Medlem

Är det nån som vet vilken patch är den senaste och vilken som fixar mest buggar i spelat? ska få mitt sapphire om 1-2 dag(ar) och jag är ivrig att spela. vad jag förstår så är spelet rätt så dåligt optimerat så jag tack er som skickar en länk till patchen.

zaman//

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Inaktiv

zaman: Du kan uppdatera med spelets egna uppdateringsprogram - går snabbt och smärtfritt. Uppdatera bara till senaste versionen med programmet så skall det nog gå bra - finns nog ingen bättre version som är bättre än den nyaste.

Permalänk
Medlem

Spelet finns för ca 150 kr på cdon. Absolut värt det priset, om man som jag gillar splinter cell serien. Jag har inget problem med dålig fps, grafikkort är ett x1950 pro på 256Mb.

Spelet har mycket buggar, men som sagt för det priset så tycker jag det är en bra investering.

Permalänk

Jag har 360-versionen och jag är relativt nöjd. Lägg märke till relativt.
Det gick åt he-vete i början för jag hade verkligen noll kontroll, och då var jag för att säga det själv ganska grym i Chaos Theory som jag körde på GameCube.

Jag hade också förväntat mig ett likadant co-op läge som i CT, men det fick man ju inte. Hela den här grejen med Good - Bad, nej tack. Det blir bara för mycket att tänka på. Man vill bara smyga sig fram, döda nån kille, ta en grej och dra lika tyst som man kom. Så ser iaf jag på splinter cell.

Den där förbannade kuben klarade jag då inte.