Permalänk
Medlem

AMD Athlon

Nån som vet vad man kan få för en AMD Athlon XP 2800+ (2,08) samt ett moderkort. vet inte vad det är för ett moder kort med det passar ihop iaf.

Visa signatur

/MelKer

Permalänk
Avstängd

EDIT: Hahaha...
Varit uppe sedan 6 och gick och la mig 02.30. Läser gärna fel då.

Du kan säkert få 2-300:- för den.

Du kanske får mer om du lyckas lura någon okunnig. Men det tycker vi inte om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Då är det barton kärna på den rackaren. Du kan nog klara 2400MHz, kanske mindre, kanske mer.
Min Barton klarar 2640MHz, original är 1800MHz tror jag. Men då är det en mobile och dom är lite lättare att klocka oftast.

Han undrar HUR MYCKET han får för den, inte hur HÖGT han får den

Vet ej vad du kan få, men kolla på tradera eller här på köp/sälj, finns det nån ute så får du ju en viss pris ide

Permalänk
Medlem

tradera är sjukt, vill du sälja så sälj där!
såg nyligen en 3200+ barton säljas för 1725:- ....

så du får nog minst 500:-, antagligen upp mot 7-800 ...

Visa signatur

Oldschool [å:ldsku:l] adj. Användandet av datorprodukter som är äldre än 3 månader.

Permalänk
Medlem

Hijackar denna tråd istället för att starta ny, har beställt nya grejer och då blir det att sälja det gamla, hur mycket kan man ta för en XP2500+(barton), DFI Lanparty NForce2Ultra och 1gb minne?

Permalänk
Medlem

Som jag sa högre upp, kolla på tradera eller köp&sälj om det finns, men hur mycket du får för grejorna beror helt på vart du säljer dom, på tradera kan du säkert få en del, bara en vild gissning men över 1000 kr tror jag du kan få där, beror på vad det är för minne också. Här på swe kan du nog få sälja dom för mindre kosing