Fråga om Project Zero 2 (Kan innehålla spoilers!)

Permalänk

Fråga om Project Zero 2 (Kan innehålla spoilers!)

Har ett problem, om jag missar att fotta ett spöke kan jag inte komma vidare då?

Har hänt mig en gång, så då började jag från början igen. Kom vidare, men nu har jag fastnat igen. Kan säga vart om men vill bara ha svar på frågan först innan jag börjar berätta.. Bra spel f.ö, jävligt bra.
Har det till PS2!

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W

Permalänk
Medlem

Vissa spöken måste du fota men de spökena försvinner inte och sen alldrig mer kommer tillbaka, dom är helt enkelt alltid på samma plats. De spöken du ser som sen försvinner och inte kommer tillbaka är bara spöken du kan käna in lite extra poäng på.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Vissa saker måste du fota men de sakerna försvinner inte och sen alldrig mer kommer tillbaka, dom är helt enkelt alltid på samma plats. De spöken du ser som sen försvinner och inte kommer tillbaka är bara spöken du kan käna in lite extra poäng på.

Ok, skumt. För i samma rum jag hittade ficklampan så kom jag inte ut därifrån, fotade aldrig spöket där och försökte jag öppna dörren sa hon bara "Door's shut by some powerful force" eller dyligt. Där körde jag om från början och kom vidare sen, då jag hann och fota spöket.

Ett tag sen jag lirade PZ:2 men har vart i alla rum utom det som ligger vid spisen/grytan/whatever då säger hon likadant. På våningen ovanför finns en dörr med ett lås på, har inte fått nyckeln än dit. Jag vet, skitdålig förklaring men hoppas du förstår!

EDIT: YES, kom vidare nu!!

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W