World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem

Var det nån som hade en guide för hur man levlar från 50-60 som Horde?

55-60 funkar också:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Var det nån som hade en guide för hur man levlar från 50-60 som Horde?

55-60 funkar också:P

Owlbeasts i Winterspring lvl 57-60 är allt jag kommer på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Var det nån som hade en guide för hur man levlar från 50-60 som Horde?

55-60 funkar också:P

Humanoids, vart dom finns, ingen aning

Edit: Nya patchen ligger på 1.9 gb :S

Permalänk

Blev rank 11 idag och köpte hästen^_-

Ska bara bli exalted i Darnassus så jag kan få tiger

Permalänk
Medlem

Var det svårt att nå rank 11, tog de lång tid?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Jag måste vara helt knäpp men jag kan inte hitta någonstans där det står "Cancel requrring Subscrition plan", och jag klickade på "Change Subscription". Helt sjukt detta, skulle du kunna ta en print på hur det ser ut?

Tog ett par skärmdumpar:
http://img158.imageshack.us/img158/1748/wowacc12za.jpg
http://img93.imageshack.us/img93/8776/wowacc24ss.jpg

Permalänk
Medlem

Jadu, som warlock ifall du gillar att överleva är ju draintank/SL build en utav dom kraftigaste.
Slit upp några dots sen drainlife tills han är död.
Kör 0/30/21 själv eftersom jag drog mycket aggro i pve, builden duger men långt ifrån min favorit.
Nightfall är en utav mina favorit talents helt klart och instant corruption är ju underbart, synd bara att man inte har det nu.

Permalänk
Medlem

Tjo!
Sitter och kör med min Gnome Warlock, men har stött på ett "hinder?" eller vad jag nu ska kalla det. Vill ha en annan typ av "medhjälpare", kör med Imp nu.
Hittade utanför Warlock Trainer (i Ironforge). Två gubbar som har Morluc(stava?). Men det står att man ska ange nån hemlig kod?
Googlade lite och det står att man ska köpa koden?!
Stämmer detta? Eller ska man hitta koden någonstans?
Sen, finns det några andra medhjälper man kan skaffa?

Är Level 22.

//AJL

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Jag kör en undead warlock och nu jobbar jag på att boosta min alchemy men frågan är vart man får tag i recept och så när trainern i swap of sorrows inte kan erbjuda mer?

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Tjo!
Sitter och kör med min Gnome Warlock, men har stött på ett "hinder?" eller vad jag nu ska kalla det. Vill ha en annan typ av "medhjälpare", kör med Imp nu.
Hittade utanför Warlock Trainer (i Ironforge). Två gubbar som har Morluc(stava?). Men det står att man ska ange nån hemlig kod?
Googlade lite och det står att man ska köpa koden?!
Stämmer detta? Eller ska man hitta koden någonstans?
Sen, finns det några andra medhjälper man kan skaffa?

Är Level 22.

//AJL

Kode för murlocs får du om du var vid Blizzcon eller vad mässan i USA hette, tror några koder har lottats ut på andra stora mässor i Europa också (som dreamhack). Det är för övrigt en non combat pet som bara står o ser skoj ut brevid dig.

Men level 22... du borde fått en quest vid level 10 eller 12 som ger dig Voidwalker som pet och vid 20 får man väl Succubus.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Kode för murlocs får du om du var vid Blizzcon eller vad mässan i USA hette, tror några koder har lottats ut på andra stora mässor i Europa också (som dreamhack). Det är för övrigt en non combat pet som bara står o ser skoj ut brevid dig.

Men level 22... du borde fått en quest vid level 10 eller 12 som ger dig Voidwalker som pet och vid 20 får man väl Succubus.

Hmm ok.

Vart får man dom questerna?
Inte hittat någonstans.

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Hmm ok.

Vart får man dom questerna?
Inte hittat någonstans.

Hos din lokala warlock trainer

Alltså i stormwind/orgrimmar vad det nu är för ras du spelar..

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Hos din lokala warlock trainer

Alltså i stormwind/orgrimmar vad det nu är för ras du spelar..

aaah ok
tack

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Jag ska testa det där Tack för tipset. Visste inte att flame shocken gjorde så att rogues inte kan stealtha.

Flameshock hindrar inte roguen att stealtha men eftersom det är en DoT så kommer det ett tick varanan sekund som tar ut han ur stealth.

sweman2k: om du fortfarande inte kan hitta det så går det utmärkt att välja "cancel Account" också, så gjorde jag och det gick att spela på det tills den betalda tiden tog slut. (och kontot finns kvar även efter det att tiden tog slut).

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Då gäller det att ha bra gear så man kan döda personen under denna tiden, och det är det inte många som har.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4203756741355245537&...

Mmm eller hur.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Näe fy fan, har suttit och pvpat lite med min warlock nu och det är ju så himla enkelt så det är äckligt åt det.
Ställer sig bakom lite folk så alla inte chargar en sen bara fullt ös och varenda en dör.
Jag tycker nästan synd om folk som faktiskt har orkat ranka upp sig till 14, det är ju så himla tråkigt.
World pvp är det enda rätta, tyvärr finns det inte längre -.-

Permalänk
Medlem

Någon som har PVP-Tips till en RESTO speccad druid? Det lär ju inte bli några problem i 1.11 då man bara speccar om till feral/resto och äger hårt då Innervate blir en köpbar spell.
Så, vad säger ni?
Vet att man kör bearform mot paladins så man tar slut på deras mana sen nukar ner dom. Sen resten av klasserna vet jag inte riktigt.
Lirar Horde btw.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Någon som har PVP-Tips till en RESTO speccad druid? Det lär ju inte bli några problem i 1.11 då man bara speccar om till feral/resto och äger hårt då Innervate blir en köpbar spell.
Så, vad säger ni?
Vet att man kör bearform mot paladins så man tar slut på deras mana sen nukar ner dom. Sen resten av klasserna vet jag inte riktigt.
Lirar Horde btw.

Slå på Nature's Grasp, spring som fan, hela bäst gearade warriorn i guilden och vinn. Funkar bra för mig

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Kan nån hjälpa mig med det här problemet?

På servern med min main funkar allt som det ska,men på dom andra serverna där jag har lite alts funkar det piss. Kan inte högerklicka på nått?
1) Kan inte prata med Npc's genom högerklick inget händer.
2) Kan inte loota genom högerklick.
3) Kan inte attackera fiender genom högerklick (höger klick på musen).

Fattar inte alls?
Vad kan vara fel: /

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Kan nån hjälpa mig med det här problemet?

På servern med min main funkar allt som det ska,men på dom andra serverna där jag har lite alts funkar det piss. Kan inte högerklicka på nått?
1) Kan inte prata med Npc's genom högerklick inget händer.
2) Kan inte loota genom högerklick.
3) Kan inte attackera fiender genom högerklick (höger klick på musen).

Fattar inte alls?
Vad kan vara fel: /

Testa att inaktivera addons och se om det hjälper. I värsta fall kan du säkerhetskopiera WTF och Interface mapparna och ta bort orginalen, det kan hjälpa.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Avstängd

Asså hur spelar man mage?

testa en på test servern men suger totalt.. enda gången jag var något så där bra var med frost spec och mot rogues =/

Permalänk
Medlem

Svårt att bli bra på en vecka på en test-server...

Levla 1-60 så blir du så mkt bättre.

Jag var inte heller bra med mages på test-servern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Nu är mitt UI nästan klart. Jag har fixat de unitframes som Hector använder i sina filmer (nurfed + en liten rörlig bild av charen) och resten Insomniax. Nu är det dock så att jag inte kan flytta mina attacker etc. i insomniax action bars. Hur ska jag fixa detta?

Jag undrar även en till sak. Om man har de vanliga action bars är det ju busenkelt att binda knappar till de olika attackerna men hur gör jag det till Bibtoolbars (insomniax action bars)?

Jag har länge sökt efter barsen han har, Vad är det för någon Interface han har då han "targetar" folk och sina bars? Välldigt tacksam om nån kan länka mig till domma

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Nån som har några förslag på när man som hunter använder Aspect of the Beast?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Nån som har några förslag på när man som hunter använder Aspect of the Beast?

aldrig enligt mig

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Vet att man kör bearform mot paladins så man tar slut på deras mana sen nukar ner dom. Sen resten av klasserna vet jag inte riktigt.
Lirar Horde btw.

Samma taktik används mot dom flesta klasser, framförallt dom som inte kan heala. kämpa på tills du har lite liv (vilket du antagligen kommer få före motståndaren) heala, börja om från början. Förr eller senare får din motståndare slut på mana/liv och dör.

Det är mer eller mindre den enda taktik jag sett en druid använda

Eller som Excelion sa: hitta en fet warrior, följ efter och heala som fan. På så sätt gör du nog mest nytta.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

fire-speccad mage var ju mest imba på testservern (efter priest >.< )

det enda man behöver göra e typ Sheep--->trinket-->pyroblast --->Pom--->fireball--->fireblast osvosv

Permalänk

är det nån som vet vad modden heter som gör så att jag ser hur lång tid t.ex. det är kvar på frosttrappen som min fiende är fastsatt i?? har för mig att Grim andväder sig av det...

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
aldrig enligt mig

Jag finner den såpass onödig så jag inte vet vad jag ska ta mig till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
fire-speccad mage var ju mest imba på testservern (efter priest >.< )

det enda man behöver göra e typ Sheep--->trinket-->pyroblast --->Pom--->fireball--->fireblast osvosv

Sådana mages är extremt lätta att vinna

*De polymorphar*
*Börjar casta fireball*
Vid 1.5s av deras casting tid av fireballen så kör du pvp trinket > fire reflector
Hejdå patetiska mage.