Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Problem med nya processorn

Tjena, nu är det såhär.. Jag fick min processor idag, AMD athlon64 dualcore 3800+ och jag formaterade datorn och hämtade hem SP2 osv, men nu när jag äntligen ska spela world of warcraft med min nya fina processor så kan jag bara spela i ett par minuter sen hänger sig hela skiten, har prövat cs också men det flyter på bra. Nån som vet vad det kan bero på? hittade en tråd på forumet och tankade uppdateringen som stod där men då fick jag ju såklart bluescreen och fick formatera igen :/ så snälla nån generös jäkel kan väll hjälpa lilla mig?

Permalänk

har du senaste Patchen till WOW? o har du testat att stänga ner ena processorn när du Spelar WOW?

Visa signatur

AMD64 Athlon 3000+, MSI K8T Neo-Fis, POV GeForce 6800GS, 2 *Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 512MB,
Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA2 + Maxtor 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosendahl
har du senaste Patchen till WOW? o har du testat att stänga ner ena processorn när du Spelar WOW?

Ja, jag har nya patchen till wow och jag har pprövat att bara köra med ena processorn

Permalänk
Medlem

Var det nån av dessa du testade?
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=53363...
Gör som det står så ska det funka

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av umegrabb
Var det nån av dessa du testade?
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=53363...
Gör som det står så ska det funka

Ja, men hittade en annan sida och nu har jag fått igång patchen och hotfixen, men när jag ska hoppa in i world of warcraft så hänger sig datorn fortfarande, har också sett att ibland kan bilden bli lite mysko, typ som att man har en magnet mot skärmen.. sådär lite grön gult. Så jag prövade med nya drivrutiner till grafikkortet men det hjälpte inte heller