Permalänk
Medlem

Gratis webhost.

Hej! Jag (brassmonkey), benjick och R34p3r driver dumfan hosting tillsammans. Vår vision är att erbjuda en stabil och säker webbhost, helt utan några kostnader.

Men eftersom vi inte tar ut någon avgift, och därför inte får något lön eller pengar så vi kan ha servern i en serverhall så kan vi inte garantera att vi ska ha X% uptime, även fast våran server är ruskigt stabil utavsig och sitter på en 10mbit lina.

Supporten då?

Jodå, visst finns det en support att tillgå, om vi inte svarar på en gång så är vi bara inte vid datorn just då, men så fort vi får in ett supportärende så sätter vi oss såklart och tar tag i det.

I nuläget så finns det ingen telefon support, och det kommer förmodligen heller inte att finnas, utan all support sker dels via vårat forum, men även via mail och över irc.

Vi erbjuder i dagsläget följande tjänster:

* Gratis webbhosting (50mb, mysql, ftp, php/asp stöd)
* MySQL databas (1st)
* Lagringsutrymme (50mb, ej webbåtkomst)
* Bouncer (1 månad i taget, automatisk förnyelse om inga andra står på kö)
* SSC server för klaner (Counter-Strike)
Om du anser att detta skulle vara något för dig, se till att du accepterar reglerna som finns på http://xcoders.info/dumfan/regler är det bara att ansöka i våran irc-kanal #dumfan på quakenet.
Du kan också ansöka på vårat forum,
http://www.dumfan.net/forum/ .

Hoppas moderaterna inte ser detta som ett brott mot Regel §9 då ingen i dumfan crew tjänar något på att hosta folk.

Permalänk
Medlem

HEHEHEHEHHE jag har redan spons:D skitbra och stabilt

// LETHALFATTY

Visa signatur

Men du e ett mongo, du

Permalänk
Medlem

Fan vad elit. Får lägga det på minnet ifall jag behöver en sida etc =D

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk

ja dom är la goa

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.