Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Permalänk
Inaktiv

<quuuz> may I please have a key from fileplanet
<quuuz> so I can get the demo fast
<quuuz> That would be awsome
<quuuz> you there :P?
<*****> hey
<*****> I'm here
<quuuz> Great
<*****> I'm flooded with PM
<*****> lol
<quuuz> haha
<quuuz> no wonder dude
<*****> It's not out yet, tell me when you see it on fileplanet

Sitter o hammrar på fileplanet nu, F5 is the shit, vill ha demon NU

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
EA Link? Vad är det? Länka

http://www.ea.com/ealink/

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Tack h0psi

Nej, nu börjar det bli irriterande att vänta.. Nog för att amerikanare brukar vara sega (och EA ännu segare ) men nu så börjar det bli dags.. Annars isbjörn! Grrrr!

Permalänk
Inaktiv

Dumma sega ea, jag vill ha spelet nu >.<

Permalänk

Vilka ställen kan man dra det från?

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha men vet ej hur jag ska få tag på det bara:-)

Visa signatur

XBOX 360 gör livet lättare :-)

Permalänk
Medlem

Någon som vet när icke-subscribers kan hämta demot?

Permalänk
Medlem

Det ska väl vara idag.. Men verkar rätt dött för tillfället..

Permalänk
Inaktiv

Man kan inte spela det än, endast pre-loada spelet >.<

Permalänk
Medlem

När någon lyckas börja tanka demot får ni gärna säga till

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem

Står att det håller på att låsas upp för vissa nu på EA forumet..

Laddar ned vad som verkar vara demot från Piratebay, vet dock ej säkert. Går ca 500kb/s, så klart om ca 45 minuter.

EDIT:
Nu är demot släppt på fileplanet!

Permalänk
Medlem

Jag tankar för fullt från EA Link... Googla.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem

Raven6z: Hur fort går det?

Permalänk
Medlem

alla hoppa in på torrenten så går det snabbare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raven6z
Jag tankar för fullt från EA Link... Googla.

Tack!!! Tankar från EA Link nu med (runt 300kbps)

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Går inte att se... men det är 1h och 19m kvar och jag har hållit på i två minuter.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem

fan så rötet. mitt är klart om 25 minuter, fast jag måsste dra o jobba om 20 min... =o(

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Penix.se
fan så rötet. mitt är klart om 25 minuter, fast jag måsste dra o jobba om 20 min... =o(

Den som väntar på ngt gott

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Vart drar du ifrån Penix? Har 10mbit men kommer ändå inte upp i särskilt dräglig hastighet..

Permalänk
Medlem

Bytte till torrenten nu... Tar lika lång tid men jag kan bidra med runt 300kB/s sen!

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Vart drar du ifrån Penix? Har 10mbit men kommer ändå inte upp i särskilt dräglig hastighet..

thepiratebay

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem

Nåja, kör via Piratebay jag också då. Låter demot stå för uppladdning sedan så får ni lite snabbare i alla fall

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då var demot nere, äta först dock Uppar piratebay @ 2,6 mb/s

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Ojdå Är lite irriterad över att jag bara ligger i 200kb/s.. Vore ju bra om jag kunde dra ned fullt med mina 10mbit och sedan bara seeda.. =/ Synd att sitta på kapacitet men inte kunna utnyttja den!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Ojdå Är lite irriterad över att jag bara ligger i 200kb/s.. Vore ju bra om jag kunde dra ned fullt med mina 10mbit och sedan bara seeda.. =/ Synd att sitta på kapacitet men inte kunna utnyttja den!

Det tog typ 5-10 min innan jag låg över 50 kb/s

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

LOL

Gamershells EU-servrar blev fyllda på bara några sekunder!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hoppas att det drar iväg då Ligger på ca 300kb/s nu så det är inte så farligt längre. Låter datorn stå på över natten sedan och seedar ut. Nåja, iväg och spela med dig Gambit

Permalänk
Medlem
Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans